Mazilla Skrevet 20. september 2010 Forfatter #581 Del Skrevet 20. september 2010 En liten uke igjen nå ja! Det er bare foreldre og søsken som vet det foreløpig, men det går nok ikke lenge etter uke 12 før "alle" vet det. Søstra til han godeste ringte på lørdag og lurte på når hun kunne fortelle det, for hun gleder seg så til å bli tante! Fikk ringt sykehuset for å få ny time nå, og det ser ut som jeg kanskje skal på UL allerede på onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 20. september 2010 #582 Del Skrevet 20. september 2010 Vi gleder oss også veldig til å kunne fortelle de kommende oldeforeldre om at det kommer en liten en - men det er ennå noen uker igjen for vår del... (Foreldre og søsken og et lite utvalg venner vet om det allerede.) Og ikke minst oppdatere status på facebook med at mini er ventet i månedskiftet april/mai! Vi har også fått spørsmål fra våre foreldre om når de kan slippe nyheten - og har svart at de nok må vente til uke 12. Sånn for å være på den sikre siden. Ellers har jeg også meldt meg på den studien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. september 2010 Forfatter #583 Del Skrevet 20. september 2010 Ja, oldeforeldre er de jeg også gleder meg mest til å fortelle det til! :rødme: Spesielt besteforeldrene mine på mammas side, for det er de jeg er nærmest knytta til, også er det det første oldebarnet på den sida.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. september 2010 Forfatter #584 Del Skrevet 20. september 2010 UL førstkommende onsdag! :hoppe: Og: Tiden med slafsebukser er herved forbi! Kjøpte to mammabukser på H&M, begge med 100 kr rabatt, og da jeg kom hjem lå det sannelig en pakke med BellyBelts og venta i postkassa i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. september 2010 #585 Del Skrevet 20. september 2010 UL er stas for gravidbukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 20. september 2010 #586 Del Skrevet 20. september 2010 For oss er det første oldebarnet på min side og på farens hans side. Så det blir en stor nyhet vi da kommer med! Åååå gleder oss til det ja! Du må ha masse lykke til på UL på onsdag! Blir spennende å høre hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. september 2010 #587 Del Skrevet 20. september 2010 Masse stas her også jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 20. september 2010 #588 Del Skrevet 20. september 2010 HURRA FOR 11 UKER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. september 2010 #589 Del Skrevet 20. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. september 2010 #590 Del Skrevet 20. september 2010 11 uker Blir spennende med UL på onsdag alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. september 2010 Forfatter #591 Del Skrevet 20. september 2010 Ja, det blir veldig spennende med UL, men innimellom blir jeg så fryktelig redd for dårlige nyheter... Håper-håper-håper alt er bra... Gleder og gruer meg til onsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 20. september 2010 #592 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg tror at alt er bra Du har jo ikke hatt kraftige blødninger plutselig. Og du liker fortsatt ikke kaffe. Men det blir fint å få bekreftet at alt er bra på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. september 2010 Forfatter #593 Del Skrevet 20. september 2010 Sant det, men det kan jo være jeg bare har innbilt meg alt sammen! Sannelig godt det ikke er lenge til onsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. september 2010 #594 Del Skrevet 20. september 2010 Alt er nok bra med lille Mazzilusk, men det blir sikkert godt å få bekreftet det. 11 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. september 2010 #595 Del Skrevet 20. september 2010 Sant det, men det kan jo være jeg bare har innbilt meg alt sammen! Sannelig godt det ikke er lenge til onsdag... Jeg tenker fortsatt innimellom at jeg har innbilt meg hele greie.. Men så kjenner jeg et like spark, og skjønner at det nok ikke er tilfelle... Skjønner tankene om UL. Noen får jo triste nyheter der, men det er heldigvis de aller, aller ferreste! Og heeeelt sikkert ikke deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. september 2010 #596 Del Skrevet 21. september 2010 Iiiillevven! Liten Nightmare Before Christmas-referanse her dinedama?? Og for 11 uker sammen med deg Mazilla, skjønner godt du gledegruer deg! Men jeg regner med alt er bra med lille Mazzilusken! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. september 2010 #597 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg vet ikke hva det er så det tror jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2010 Forfatter #598 Del Skrevet 21. september 2010 Takk for gode tanker, alle sammen.. Og cypress - godt å høre at det ikke bare er meg! Nå skal jeg straks avsted for å få treningsveiledning. Skal få satt opp et treningsprogram tilpasset meg og mine nye behov.. Blir bra! Lader opp med litt jeg fikk i bursdagsgave av ei på lesesalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2010 Forfatter #599 Del Skrevet 21. september 2010 13 timer til UL. Håper alt er bra.. Klarer ikke helt å konsentrere meg om skolearbeid og annet jeg burde gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. september 2010 #600 Del Skrevet 21. september 2010 Det går nok fiiiin fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå