Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blæ.. hud ja... min har blitt litt bedre etter hvert, men fortsatt ikke :tommelopp: Savner den fine p-pillehuden jeg hadde i bryllupet vårt!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fin p-pille hud :lol:

Men så har jeg litt usunt kosthold, drikker for lite vann og bruker helt sikkert feil kremer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på å få tilbake p-pillehuden min siden jeg snart har gått på dem i en uke, men ingenting kommer over natten så jeg venter spent enda :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fin p-pille hud :glare:

Men den er ikke styggere eller penere uten pillene heller, så jeg har jevnt over en grei hud tror jeg.. :klø:

Ikke noe super plaget med kviser.. får et par stykker rundt menstider, men ellers er jeg ren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er også plaget med treg mage? Er det veldig vanlig eller har det sammenheng med cøliakien...?

Her er det idoform, masse vann og banan det går i... derfor jeg står opp litt tidligere også.. spise frokost i ro og prøve "lykken" på toalettet etterpå... :ler:

kvalmen har forresten nådd mokkons hus også nå... men det kommer selvfølgelig mest mens jeg er på jobb.. blir dårlig av alle luktene der.. nystekte brød, boller og munker? fysjameg!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det derfor huden var så fin når jeg gikk på p-piller? :) Har egentlig hatt fin hud sålangt i svangerskapet, får kviser på de tidspunktene jeg skulle hatt EL og mensen da, rare greier.

Drikk mye vann sa jordmor til meg i går, det gjør tarminnholdet litt løsere og lettere å få ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mokkon, jeg tror det er vanlig! Står ihvertfall i boka jeg fikk hos legen at fordøyelsen går tregere! :Nikke: Er først nå de siste dagene det har blitt sånn hos meg, da..

I dag er jeg mer kvalm igjen. Jeg som ble så optimistisk da den holdt seg unna store deler av gårsdagen.. :rolleyes:

Drikke mer vann er et bra tips, gravid eller ei! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I like måte, Mokkon83! :)

Formen har begynt å bli betraktelig bedre nå. Mindre kvalm og mindre trøtt. Hurra! :hoppe: Selv om jeg samtidig blir smånervøs av at symptomene forsvinner.. :sjenert: Meeen, på den annen side..

Buksene begynner å stramme, så jeg tror det er noe på gang inni der... Heldigvis har jeg skapet fullt av bukser som er altfor store, så jeg har noe å vokse inn i! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg håper det! Nå har jeg valget mellom å tyne meg inn i bukser som ser ok ut eller å gå med bukser som er altfor store, og dermed omtrent ikke sitter på, og ingen av delene bidrar til den store komforten eller selvfølelsen.. ;) Hopper i joggebukser med en gang jeg kommer hjem, og det er deeeeilig! :jepp: Heldigvis har jeg skole om morgenen/formiddagen, for det er helst utover dagen det er verst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har kjøpt noe veldig smart noe :jepp: Man skal da ha det komfortabelt i klærne sine selv om en er gravid! :opplyser:

:fnise:

Håper du har hatt en flott helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...