Småkjekset Skrevet 2. september 2010 #481 Skrevet 2. september 2010 Har dere bestemt dere for en spesiell måte å fortelle foreldrene deres om graviditeten på eller?
Tusle Skrevet 2. september 2010 #482 Skrevet 2. september 2010 Det er ikke moro når det står på, men det går over
Mazilla Skrevet 2. september 2010 Forfatter #483 Skrevet 2. september 2010 Har dere bestemt dere for en spesiell måte å fortelle foreldrene deres om graviditeten på eller? Tror vi bare går for å nevne det i en bisetning.. Noe à la: -Vil du ha et glass vin? -Nei takk, jeg er gravid.
DDuck Skrevet 2. september 2010 #488 Skrevet 2. september 2010 Hooray Jeg elsker farris og bonaqua dagen derpå! Det lindrer bedre enn brus og vann syns jeg
Archee Skrevet 2. september 2010 #489 Skrevet 2. september 2010 Vi fortalte det til mine foreldre i uke 5, og hans foreldre i uke 7. Håper kvalmen gir seg, jeg hadde det bare i et par uker (heldigvis) før det hele gikk over
Mokkon83 Skrevet 2. september 2010 #490 Skrevet 2. september 2010 Tror vi bare går for å nevne det i en bisetning.. Noe à la: -Vil du ha et glass vin? -Nei takk, jeg er gravid. Genialt! Selv tenker jeg å ta denne: "når skal dere ha barn da?" (noe alle spør om......) da skal jeg svare : " I mai"
DDuck Skrevet 2. september 2010 #491 Skrevet 2. september 2010 Genialt! Selv tenker jeg å ta denne: "når skal dere ha barn da?" (noe alle spør om......) da skal jeg svare : " I mai" Den tok jeg på en del folk Jeg jobber som frisør så mange kunder var nyskjerrige og siden vi giftet oss i august i fjor fant de vel ut at det var på sin plass at vi skulle få barn med engang :gjeiper: Så når de syns de var morsomme og spurte og tullet og jeg svarte "i juni" så ble de ganske paff for å si det sånn
Mokkon83 Skrevet 2. september 2010 #492 Skrevet 2. september 2010 Den tok jeg på en del folk Jeg jobber som frisør så mange kunder var nyskjerrige og siden vi giftet oss i august i fjor fant de vel ut at det var på sin plass at vi skulle få barn med engang :gjeiper: Så når de syns de var morsomme og spurte og tullet og jeg svarte "i juni" så ble de ganske paff for å si det sånn det kan jeg tro!
Småkjekset Skrevet 2. september 2010 #493 Skrevet 2. september 2010 Tror vi bare går for å nevne det i en bisetning.. Noe à la: -Vil du ha et glass vin? -Nei takk, jeg er gravid. Da kan jeg tenke meg de blir lange i maska Genialt! Selv tenker jeg å ta denne: "når skal dere ha barn da?" (noe alle spør om......) da skal jeg svare : " I mai"
cypress Skrevet 3. september 2010 #494 Skrevet 3. september 2010 Smart måte å fortelle det på! Det enkle er jo som kjent ofte det beste!
Gjest Miam Skrevet 3. september 2010 #496 Skrevet 3. september 2010 Takk Miam! Du har vel vært uten internett, har du ikke? Velkommen tilbake! Det har jeg! Takk for det, koselig å være tilbake i det 21. århundre Tror vi bare går for å nevne det i en bisetning.. Noe à la: -Vil du ha et glass vin? -Nei takk, jeg er gravid. Hahah! Da tenker jeg de blir sjokka Men det er jo i grunn greit å bare si det sikkert, ser for meg at det er artig uansett hvordan man forteller det. De vordende besteforeldrene/tanter/onkler blir jo sikkert kjempeglade! Håper kvalmen avtar
Mokkon83 Skrevet 3. september 2010 #497 Skrevet 3. september 2010 God helg! Dere skulle i noe denne helga også dere?
Muffin! Skrevet 3. september 2010 #498 Skrevet 3. september 2010 God helg. Og lykke til med å fortelle nyheten!
Mokkon83 Skrevet 3. september 2010 #500 Skrevet 3. september 2010 God heeeeeelg! Gleder meg til å høre hvordan dere har fortalt den fantastiske nyheten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå