Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:opplyser: Jeg vil definitivt mye heller bare være oppblåst og trøtt og ikke ha lyst på sjokolade!

:spy: er omtrent det verste jeg vet! Har ikke spydd edru siden 23.juni 1998. Det var den dagen Norge slo Brasil 2-1, og jeg spiste så mange Daimkuler at jeg spydde... :ler:

Haha, er det mulig det da?!!? :hoho:

Jeg har også kastet opp i dag, og er helt enig i at det er forferdelig. Mye verre edru enn full av en eller annen merkelig grunn... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars... :troest: Men var det ikke du som etterlyste noen symptomer her for noen dager siden?? :fnise: Trekker du det tilbake nå eller? ;)

Kopierer denne! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye verre edru enn full av en eller annen merkelig grunn... :sjenert:

Nemlig! :Nikke:

I natt drømte jeg at jeg var på en evigvarende båttur i en liten båt i altfor mye sjø. Tror muligens det hadde en sammenheng med at jeg var kvalm da jeg la meg.. :ler: Heldigvis er formen tipp topp nå! Det er bra, for morgenkvalme er ikke helt min stil! :sjarmor:

Kikka litt i Ikeakatalogen i stad, og tror jeg har funnet en lur løsning for hvordan vi kan få plass til en tredjemann her. :jepp: Jeg så i tillegg en hel del til i den katalogen, så det spørs om ikke jeg må ta meg en tur.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Voldsomt mange som skulle ringe meg i ettermiddag.. Ingen som har respekt for at jeg trenger middagsluren min? :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt mange som skulle ringe meg i ettermiddag.. Ingen som har respekt for at jeg trenger middagsluren min? :scorpis:

:ler: sånn er det med Mannen også... typisk at den ringer når en akkurat har duppet av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har folk gitt opp å ringe meg. Enten så ligger den gjenglemt på kontoret/i bilen, eller så ligger den lydløs i veska :vetikke:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menssmertene er tilbake. Håper det bare er fordi ting vokser og strekker seg. Krysser fingrene for at formen er grei i helga, siden vi skal på hyttetur med en hel haug familie på svigerssida. Var litt kvalm i dag morges. Håper ikke morgenkvalme blir noen ny tradisjon, men tar med meg tørre kjeks og pastiller i tilfelle.

:Gjesp: :Gjesp: :Gjesp:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør da virkelig ingenting! Nå sitter vi på flyplassen. Flyet går ikke før om halvannen time. Gikk fint i helga. Tror ingen fikk noen mistanke. Sikkert mye takket være at jeg drakk av ølbokser. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør da virkelig ingenting! Nå sitter vi på flyplassen. Flyet går ikke før om halvannen time. Gikk fint i helga. Tror ingen fikk noen mistanke. Sikkert mye takket være at jeg drakk av ølbokser. ;)

ser deg for meg der du står og skyller ølboksen til han godeste for så å helle i brus til deg selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var faktisk verre enn som så, for de hadde kjøpt egne øl til meg, så jeg måtte snike meg inn på badet og helle den ut, for så å erstatte den med vann fra springen... :sikle::skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant! :fnise:

Og det verste var egentlig da vi skulle spise, for da havna vi på bord med svigermor, svigerfar og tanta til han godeste.. :dåne: Rødvinen ble skjenka i alle glassene med største selvfølge, og jeg måtte late som jeg drakk. Løste seg heldigvis greit, for det var såpass trangt på bordet at jeg kunne sette mitt glass omtrent ved siden av glasset til han godeste, og så drakk han litt av mitt innimellom. Hvis noen hadde sett det kunne han bare sagt at han tok feil.. :ler: I tillegg hadde jeg en ølboks med meg til bords, så jeg veksla litt mellom den og rødvinsglasset..

I bryllupet til helga tror jeg rett og slett jeg bare skal være sjåfør. Får vurdere om jeg skal "koste på meg" en UVI også, for det virker nok rimelig spesielt om jeg plutselig kjører på en sånn dag.. ;)

Det er sannelig ikke bare-bare å være smelt på tjukka altså! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :ler:

Litt av et skuespill! men i morgen er du allerede 8 uker på vei!!!

Ikke lenge til du kan fortelle den gode nyheten :)

har forresten en link du bare sjekke!!

skriver ut mange oppskrifter her :)

edit: kanskje legge med linken også :flau:

Cornells

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...