Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jordmortime bestilt. Legen sa jeg burde bestille tidlig, siden det er stor pågang. Hvis alt går bra skal jeg på gruppetime 19.oktober. En evighet til, og mye som skal gå bra i mellomtida, men jeg håper jeg trenger timen! :Nikke:

Hmm... Kanksje påtide at jeg også bestiller jordmortime da..? Da fastlegen anbefalte minst en time hos jordmor..Hvordan valgte du? Og hvor finner man disse jordmødrene? Gulesider :P ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... Kanksje påtide at jeg også bestiller jordmortime da..? Da fastlegen anbefalte minst en time hos jordmor..Hvordan valgte du? Og hvor finner man disse jordmødrene? Gulesider :P ?

Jeg søkte på jordmor + byen jeg bor i (som vel muligens var samme som deg, hvis jeg husker riktig?), og fikk opp en liste over helsestasjoner. Så valgte jeg den nærmeste, og ringte dit. Det første møtet var en felles samling med en hel haug folk, og så blir man satt opp på individuelle timer i samarbeid med jordmor på den samlinga.

Lett som en plett! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, fellessamling hørtes litt hyggelig ut! Alltid hyggelig med noen å dele sjebne med!

Her i Oslo ringte jeg helsestasjonen i bydelen der jeg bor, og fikk beskjed om at de hadde ikke kapasitet til å ta meg inn på maaange uker. Det viste seg å klaffe ganske godt med kontrollen jeg skal ha i uke 24 (jeg ringte kanskje i uke 9?), så da gjorde det ikke noe. Men det lønner seg å ringe tidlig ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tid i uke 15... Men men, bare jeg trenger den timen skal jeg være fornøyd! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tid i uke 15... Men men, bare jeg trenger den timen skal jeg være fornøyd! :sjenert:

Tenk positive tanker, si positive ord. Gjør positive handlinger, og det positive gror :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg bare er trøtt fordi jeg ikke liker kaffe lenger, eller om det er litt direkte pga Mazzilusken også.. :klø:

Det tar seg muligens litt dårlig ut om de finner meg sovende på kontoret til min egen kakefest... :fnise:

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jasså, så du drikker ikke kaffe lenger du heller? Det sluttet jeg med for mange uker siden også. Det bare smakte meg ikke lenger.. Jeg tipper trøttheten er en kombinasjon, hvis du akkurat har sluttet med kaffe. Avhengigheten går over på et par dager mener jeg, så hvis det er lenger enn det siden, så er det nok bare Mazzilusken. :jepp:

Jeg sovnet faktisk på kontoret mitt en dag for noen uker siden... Ble vekket av at jeg fikk en sms, heldigvis ikke av at noen kom inn... Det hadde vært bra flaut.. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra gjort! :ler:

Kaffe smaker ikke noe godt lenger nei.. :riste: Håper det går over, for en liten kopp til frokosten hører jo med! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kanskje sånn at det vi har hørt ikke er bra for spiren, har vi ikke lyst på lengre? :)

smakte det med kake? håper den var glutenfri, ettersom de skulle bestille.. jeg får ikke tak i bestillingskake som er glutenfri lengre.. bortsett fra frossenkake fra delicato.. (mandeltoffee kake anbefales på det sterkeste :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo sikkert derfor det ikke smaker. Og hvis det er derfor skal jeg gladelig klare meg uten altså! :jepp:

Kakekalaset er kl to. Hun sa at det gikk i orden med glutenfri bestilling ihvertfall, men jeg vet ikke hvor den er bestilt fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører med å bli litt trøtt :Nikke:

Tenk bare så¨masse energi kroppen bruker på å laga det lille mennesket inni deg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må nok bare venne deg til tanken altså... Det blir et lite menneske etter hvert, den lille bønna du har inni deg nå! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skjønn du var i går! :):fnise:

Godt å kunne sende sms til noen når en ikke har mulighet for KG-suppert :hoho:

Kos deg masse sammen med han Godeste :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: :strix: Mazilla da!!! :grine::hoppe::strix:

Dette var stas å lese etter nesten to uker uten KG! :hoppe::bolledeig::bond:

:rødme:

Så skjønn du var i går! :):fnise:

Godt å kunne sende sms til noen når en ikke har mulighet for KG-suppert :hoho:

Kos deg masse sammen med han Godeste :)

:klemmer:

Ja, det var veldig godt å ha muligheten til det! :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterpå skal jeg til legen for å ta blodprøver. Er litt spent.. :sjenert:

Tickeren stemmer ikke forresten, for jeg har ingen morning sickness. Er litt kvalm på kveldene, men det er det nærmeste jeg kommer. Ellers har mensmurringene stort sett gitt seg, men jeg håper ikke det er et dårlig tegn. Brystvortene er litt rare, det føles på en måte som om de strekker seg litt. Forhåpentligvis betyr det at alt er bra.. :sjenert: Har fortsatt ikke lyst på kaffe og sjokolade. Det er vel graviditetstegn det og? :vetikke:

Herregud, jeg blir gal av dette her jeg.. :bond: Skulle gjerne ha spydd litt... Bare sånn bittelitt, sånn at jeg visste at jeg var gravid... :rolleyes::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...