Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Tusen takk cami, Småkjekset, Minttu og Mokkon83! :) Men.. Gratuler meg gjerne igjen når faren for å miste har avtatt, hvis alt går bra så langt, for foreløpig klarer jeg ikke helt å slappe av.. :riste:

Håper ventetida blir kort for dere andre som er på spirejakt også! :klemmer:

Den andre testen var forresten like positiv! :jepp: Måtte jo nesten ta en med morgenurin også, bare sånn for å ha gjort det.. :rolleyes: Og jada, akkurat som på den andre, så kom det et vakkert lite blått kryss opp etter bare et par sekunder.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten - at jeg i det hele tatt har klart å bli gravid tyder på at kroppen har de vitaminene og mineralene den trenger! :hoppe: Da jeg først fikk cøliakidiagnosen var alle verdiene i blodet helt på bunnivået, men det retta seg utrolig fort opp da jeg begynte på glutenfri diett. Blir spennende å se om alt fortsatt er bra, men hvis det hadde vært altfor ille hadde vi nok ihvertfall slitt mer..

Fikk begynt på folat i går. Omsider..! Har vel snakka om det omtrent siden vi ble hobbyprøvere i april, så det var jo på tide! :sjenert:

Ang utdrikningslaget så har jeg en idé: For det første så har jeg blitt så tett i nesa at forkjølelse er en unnskyldning for å drikke "mindre". For det andre så kjøper jeg en alkoholfri vin og heller over på en "alkoholvinflaske", og setter den litt langt bak på vinbuffeten. (Typisk at de har lagt opp til en sånn buffet altså, det hadde vært mye enklere om alle bare hadde sin egen drikke! :fnise: ) Men men, det ordner jeg seg nok. Om noen andre tar et glass av den alkoholfrie vinen er jo bare morsomt for meg.. :ler: (Bare ikke de smaker forskjell da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

:grine:

:strix: Hurra for Mazzilusken :strix:

Å føde på St.Olavs kan jeg anbefale, her blir du tatt supergodt vare på :rødme: Jeg kan være din St.Olavs guide, du vet jeg har jo flyttet inn her nå :Nikke:

Dette var supergode nyheter, Mazzi - Gratulerer så mye til deg og han godeste :klemmer:

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen neimen!!! :hakeslepp: Her var det jo fantastiske nyheter!!!!!!!!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Gratulerer så masse!!! Jeg skal selvfølgelig gratulerer på nytt når det er gått 12 uker, men det er jammen på plass med gratulasjoner allerede nå også!!!! Hurraaaaaa!!!!!

:hoppe::danse::danser::bolledeig::nigo::hoppe::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk jenter! :klemmer: Det har nok ikke gått helt opp for meg enda, gitt.. :sjenert:

Men jeg fikk ihvertfall bestilt et par legetimer i dag. Skal ha "første store svangerskapskontroll" om 6 uker, men inn til mandag også pga cøliakien. De ville bare sjekke vitamin- og mineralnivåer sånn for å se at alt er i orden med akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratuleeeeeeerer!!!!! :hoppe::danser: :danser:

Så koslig!!! Vi får sikkert termin omtrent samtidig vi to...? Jeg må komme meg til legen fort som svint å finne ut av ting, for jeg óg vil ha ticker sånn som du har!! :rødme:

Og alt skal gå bra med oss begge! Ingen tvil! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Hipp hurra!!! :tommelsmil:

Har tenkt lenge at jeg skulle stikke innom og legge igjen hilsen, men ikke fått tid, og nå passet det jo perfekt!!

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Gratulerer så mye! :strix:

Takk... :redd:

Hipp hurra!!! :tommelsmil:

Har tenkt lenge at jeg skulle stikke innom og legge igjen hilsen, men ikke fått tid, og nå passet det jo perfekt!!

:danser:

Ja, det må jeg kalle god timing! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
:ler: tenkte høre om du ble med på kino i kveld? :) har ikke funnet noen spesiell film, fikk bare så lyst til å finne på noe!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært moro, så det vil jeg gjerne! :jepp: Evigheter siden sist jeg var på kino..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt... :sjenert: Det står overalt at brokkoli, spinat osv er naturlige kilder til folat, men samtidig at man skal unngå den typen grønnsaker fordi det gir luft i magen.. Hallo?! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmortime bestilt. Legen sa jeg burde bestille tidlig, siden det er stor pågang. Hvis alt går bra skal jeg på gruppetime 19.oktober. En evighet til, og mye som skal gå bra i mellomtida, men jeg håper jeg trenger timen! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...