Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

her kommer tusen innlegg fra meg :fnise:

kommer på noe nytt hver gang jeg har postet :lol:

Hva sier pappaen? :) Er det flere som vet det? Hva tenker du? :)

Når blir termin?

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.. Synes egentlig det er litt skummelt jeg.. Men det er vel ganske normalt.. Ser ikke akkurat frem til å gå rundt og være nervøs i ukesvis, men det må man jo bare gjennom. Håper bare det går bra, så jeg klarer ikke helt å forstå det enda.. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her kommer tusen innlegg fra meg :fnise:

kommer på noe nytt hver gang jeg har postet :lol:

Hva sier pappaen? :) Er det flere som vet det? Hva tenker du? :)

Når blir termin?

:danser:

Du er søt da! :fnise:

Pappaen ( :fnise:) veksler litt mellom "hvordan skal vi få råd til dette?", "skal du få den på st olavs eller?", "gratulerer da" og "jippi, jeg er ikke steril!".. :ler:

Ingen som vet det nei.. Snaut nok oss.. Men jeg måtte bare dele det med noen andre, klarte ikke holde det hemmelig her lenger.. :sjenert:

Jeg tenker egentlig ikke så mye. Tror ikke det har gått helt opp for meg. Det største "problemet" er egentlig at det passer utrolig dårlig med masteroppgaveskrivinga, men jeg finner nok en løsning. Hvis alt går bra da.. :sukk:

Termin, tja.. Hjeeeelp! Ikke still sånne spørsmål, da blir det plutselig så mye mer virkelig! :ler: Midten av april, tipper jeg.

:bond: :bond: :bond: :bond: :bond: :bond: :bond: :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.. Synes egentlig det er litt skummelt jeg.. Men det er vel ganske normalt.. Ser ikke akkurat frem til å gå rundt og være nervøs i ukesvis, men det må man jo bare gjennom. Håper bare det går bra, så jeg klarer ikke helt å forstå det enda.. :riste :

Du er søt da! :fnise :

Pappaen ( :fnise :) veksler litt mellom "hvordan skal vi få råd til dette?", "skal du få den på st olavs eller?", "gratulerer da" og "jippi, jeg er ikke steril!".. :ler :

Ingen som vet det nei.. Snaut nok oss.. Men jeg måtte bare dele det med noen andre, klarte ikke holde det hemmelig her lenger.. :sjenert:

Jeg tenker egentlig ikke så mye. Tror ikke det har gått helt opp for meg. Det største "problemet" er egentlig at det passer utrolig dårlig med masteroppgaveskrivinga, men jeg finner nok en løsning. Hvis alt går bra da.. :sukk :

Termin, tja.. Hjeeeelp! Ikke still sånne spørsmål, da blir det plutselig så mye mer virkelig! :ler : Midten av april, tipper jeg.

:bond: :bond: :bond: :bond: :bond: :bond: :bond: :bond:

Selvfølgelig er det skummelt :jepp: Det skal det være.. :Nikke: Men man kan ikke la det bli altoppslukende :) Om det går galt (noe det ikke skal gjøre!!) så er det så lite man kan gjøre med det uansett dessverre.. så man må jo bare la det gå sin gang :Nikke:

Hehe :ler: "jippi jeg er ikke steril" ja :lol: Kjekt å vite det da :)

Masteroppgaven ja.. Da må flittig-Mazzi virkelig være arbeidsmaur :jepp: Det er hektisk med en liten, men alt går :jepp:

Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så koselig :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis ikke tid til å la det bli altoppslukende.. ;) Det jeg tenker mest på akkurat nå er hvordan jeg skal komme meg gjennom utdrikningslag, tre dagers 60-årsfeiring, 50-årsdag og bryllup i løpet av de neste tre ukene, uten at noen skal skjønne noe.. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hu hei, ja jeg ser den :dåne:

Penicillinkuren er jo den mest oppbrukte unnskyldningen :glare:

Hva med å tilby sjåførtjeneste for eksempel? Skylde på en tidlig avtale dagen derpå?

Ha med egen drikke? Alkoholfri øl, vin eller vodka (les: vann :tunge1: ) Vann og blandevann funket fint da jeg var på fest iallefall :ler: Det værste var å bortforklare hvorfor jeg ikke røykte helt plutselig :rolleyes:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hu hei, ja jeg ser den :dåne:

Penicillinkuren er jo den mest oppbrukte unnskyldningen :glare:

Hva med å tilby sjåførtjeneste for eksempel? Skylde på en tidlig avtale dagen derpå?

Ha med egen drikke? Alkoholfri øl, vin eller vodka (les: vann :tunge1: ) Vann og blandevann funket fint da jeg var på fest iallefall :ler: Det værste var å bortforklare hvorfor jeg ikke røykte helt plutselig :rolleyes:

:ler:

Utdrikningslaget er i en by jeg aldri har vært i før, og tror ikke de trenger sjåfører.. Dagen begynner med champagnefrokost, og deretter går det slag i slag med reker&hvitvin, vinbuffet osv osv.. :dåne:

60-årsfeiringa over tre dager er på ei øy uten biler, ergo skal alle bare være på hyttetur og slappe av og drikke sammen.. :roll: Kanskje vann&blandevann kan funke der, men samtidig er det sånn opplegg at de "voksne" handler inn alt, og så kommer vi "barna" bare til dekket bord.. :sukk:

50-årsdagen skal jeg nok klare å vri meg unna. Den dagen kan jeg godt være sjåfør. Det er dagen før vi skal i bryllup, så da blir det uansett ikke sent.

Bryllupet.. Tja.. :dåne: Ja ja, den tid, den sorg! Innen da kan det jo være alle vet det allerede.. Hvis jeg plutselig begynner å spy døgnet rundt f.eks, så skal det vel noe til å skjule det helga før på hytteturen.. ;)

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri lagt ut bilder her før jeg, men jeg gjør et forsøk nå.. :sjenert: Dårlig bilde, men det får så være! ;)

post-20114-1281990374,9625_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååååå såå fantastisk!!!! :danser::danser::danser:

GRATULERER :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

(Og masteroppgaven finner du ut av vet du. Får bare prøve og gjøre så mye som mulig ferdig i forkant etc. Jeg sitter med min nå og ser at om jeg hadde trengt og legge opp løpet annerledes ville jeg kunne gjort mye i forkant)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så uendelig mye med en liten Mazzilusk på vei :strix: Endelig ble det deres tur :hoppe:

Jeg er kjempe glad på deres vegne, så gleder meg til å høre enhver oppdatering om kvalme, oppkast og alt annet som opptar den nygravide :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA ER DET JEG SER!? :strix: :strix:

Gratulerer så mye!! :klem:

Så typisk at det er masse som skjer fremover da! Men det kommer du nok fint igjennom :jepp:

Jeg vet ikke hva jeg skal si, ble så glad :fnise:

I hvert fall, lykke til fremover! Håper formen holder seg bra, at du får et flott svangerskap!

Og du fikser masteroppgaven som bare det! :jepp:

Også syns jeg bebisen kan komme 16 april :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...