Lille Ballerina Skrevet 25. april 2010 #1 Del Skrevet 25. april 2010 Nå er det år og dag siden jeg har vært innlogget og aktiv her, og prøver å titte etter noen av de jeg hadde kontakt meg i mine år som dagbokskriver her inne. Er alle borte vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 3. mai 2010 #2 Del Skrevet 3. mai 2010 Hei Lille Ballerina! Det er evigheter mellom hver gang jeg er her, men måtte logge meg inn å legge igjen hilsen til deg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. mai 2010 #3 Del Skrevet 3. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 3. mai 2010 #4 Del Skrevet 3. mai 2010 Innom en sjelden gang jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. mai 2010 #5 Del Skrevet 13. mai 2010 jeg husker deg godt ihvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 12. juni 2010 #6 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg er også bare innom en sjelden gang,-er som mange andre slukt av FaceBook ;-) Håper du har det bra? Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leya Skrevet 21. juli 2010 #7 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg slenger innom nå og da. Men heller sjelden man logger inn. Og jeg husker deg! Rollespill sant, hos I og Ø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 12. oktober 2010 #8 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg er nok også en av jentene "dine" Men har nytt navn! Send meg en pm om du vil vite det gamle! Hadde deg på msn og en gang i tida Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 12. oktober 2010 #9 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hakke tilhørt noen jeg, som vanlig. Men ville si hei allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. oktober 2010 #10 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei hei! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 18. januar 2011 Hadde blitt glad for PM hvis noen av de "gode gamle" er undercover med nye brukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå