Gå til innhold

Online dating

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jepp! Om ikke annet har jeg for evig noe å le av hvis jeg er litt deppa. Er som sagt MYE rart på nettet, så det å sortere profilene er veldig viktig.

:ler:

Ja det kan du si. Jeg har stort sett bare truffet veoldig kjekke og flotte fyrer jeg... Kanskje det er jeg som er unntaket :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Violently Happy

Hvilke profiler ryker i din "grovsortering"?

Jeg var på en side en gang og aldri mer, fordi jeg tror det passer bedre å møte noen F2F enn på nett hvor man kan skrive masse rart.

Men, profiler jeg luket ut:

- Skilt med barn.

- Profiler uten bilde

- Profiler med ingen tekst.

- Profiler med bar overkropp tatt på badet.

- Menn som ikke vil ha barn.

- Overvektige/ undervektige.

- Dårlig grammatikk.

- Under 175.

- Under 30 og over 45. Har fått spørsmål fra gubber på 50- 60+ om jeg vil "leve resten av livet sammen med dem". <.<

Ikke at den alderen egentlig er sååå skremmende- jeg synes for eksempel at Stephen Lang er rå6y og han er jo snart 58... :]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja det kan du si. Jeg har stort sett bare truffet veoldig kjekke og flotte fyrer jeg... Kanskje det er jeg som er unntaket :klø:

Tydeligvis jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som informerer om hva bh-storleik dei syns er best, evnt. minimumsstorleik... :skratte:

Say what?! Det har jeg heldigvis aldri møtt på.

(Men hadde jeg truffet en slik profil, så hadde jeg sendt en melding om minimum lendge og evt. omkrets ;D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg sorterer ut

- menn som ikke har betalt, hvis det er mulig å se dette på nettsida.

Tidligere tenkte jeg også slik. Men nå som jeg har aktivert profilen min på Sukker igjen, oppdager jeg at de fleste av mennene som ser litt interessant ut der, ikke har betalt. Og dermed får jeg ikke sendt melding. Så nå betalte jeg abonnement for en måned, så jeg skal få tilgang til å lese profiltekster på alle pluss skrive til den jeg vil. Men jeg blir litt i tvil om det er dumt. For en mann bør jo kunne betale for seg og ikke sitte sånn på gjerdet og la det være opp til dama. Typisk norsk, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidligere tenkte jeg også slik. Men nå som jeg har aktivert profilen min på Sukker igjen, oppdager jeg at de fleste av mennene som ser litt interessant ut der, ikke har betalt. Og dermed får jeg ikke sendt melding. Så nå betalte jeg abonnement for en måned, så jeg skal få tilgang til å lese profiltekster på alle pluss skrive til den jeg vil. Men jeg blir litt i tvil om det er dumt. For en mann bør jo kunne betale for seg og ikke sitte sånn på gjerdet og la det være opp til dama. Typisk norsk, kanskje?

Bør ikke en dame kunne betale for seg, ikke sitte på gjerdet også?

Har sittet med mine kompiser en del og sett når de har holdt på med sukker.. og det er faktisk mange flere damer som IKKE har betalt profil (inklusive meg selv.. men hadde jeg hatt mer tro på nettdating hadde jeg kanskje betalt :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg er ikke på sukker. Men på andre steder, Match og Møteplassen f.eks., så kan man ikke motta/sende meldinger om man ikke er betalende medlem. Det koster tross alt ikke sååå mye (hvis man sammenligner med å henge på byen og spandere drinker, hehe), så jeg syns det er patetisk med gniene menn som hinter uforskammet til hotmailadressa si i profilen, i stedet for å betale. Særlig hvis de har krysset av for inntekt oppimot en mill i profilen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

La meg følge opp litt angående betalingsdiskusjonen. Det er uhyre få kvinner som betaler for seg på sukker. (Nå vet jeg lite om mennene sin andel slik sett). Og jeg sitter igjen med ett inntrykk av at menn betaler for å kunne sende melding. Menn betaler (for det meste) på deiten, Samt at menn betaler i form av å ha veldig mange andre menn å kjempe mot. (Fikk ett innblikk for få dager siden i skjevheten på sukker. Jeg logget inn på min konto og fikk frem snaue 50 damer innen mitt geografiske nedslagsfelt. Min venninne, som jeg har meget god match med, fikk opp minst 300 menn. vi hadde samme søkekriterier. 300 menn mot nesten 50 kvinner. Det er seks menn som kjemper om en kvinne).

Noen som lurer på hvorfor kvinner nesten aldri betaler?

Forøvrig luker jeg vekk alle damer som viser for mye pupp i profilbildene. Og det på tross av at jeg er Norges største puppetilhenger. Jeg velger dem vekk fordi de viser at de ikke klarer å selge sin personlighet, de kan kun selge seg selv via kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anslå at ca 60- 70% av mannfolka betaler.. sånn mer eller mindre på sukker ihvertfall. Aner ingenting om de andre sidene.

I fare for å høres sær, vrang og kresen ut så sorterer jeg bort nærmest 99% . Grunnen til denne sorteringen er at jeg klarer ikke om så mitt liv sto på det å gjette meg til hva slags person som befinner seg bak profilteksten, majoriteten av profiltekstene er klin like og alle handler om de samme skrytete, overfladiske gnålet om at New york er en fet by og pils på løkka er digg og ikke et ord om hvem de er som person. Kanskje jeg er udugelig på å lese mellom linjene, og teit som ikke gidder å prøve engang, og ikke minst vrang- for nettdating funker nok bra for mange.

Kan nevnes at min far har i årevis truet med at hvis jeg kommer drassende med en fyr fra en nettdating side skal han kløyve skallen hans i to med øks. :forvirret:

Og han har strengt tatt jaget en fyr som forsøkte å sjekke meg opp på en fest en gang med lekesverdet til broren min. Men det var litt på spøk da.. tror jeg? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Vil anslå at ca 60- 70% av mannfolka betaler.. sånn mer eller mindre på sukker ihvertfall. Aner ingenting om de andre sidene.

I fare for å høres sær, vrang og kresen ut så sorterer jeg bort nærmest 99% . Grunnen til denne sorteringen er at jeg klarer ikke om så mitt liv sto på det å gjette meg til hva slags person som befinner seg bak profilteksten, majoriteten av profiltekstene er klin like og alle handler om de samme skrytete, overfladiske gnålet om at New york er en fet by og pils på løkka er digg og ikke et ord om hvem de er som person. Kanskje jeg er udugelig på å lese mellom linjene, og teit som ikke gidder å prøve engang, og ikke minst vrang- for nettdating funker nok bra for mange.

Kan nevnes at min far har i årevis truet med at hvis jeg kommer drassende med en fyr fra en nettdating side skal han kløyve skallen hans i to med øks. :forvirret:

Og han har strengt tatt jaget en fyr som forsøkte å sjekke meg opp på en fest en gang med lekesverdet til broren min. Men det var litt på spøk da.. tror jeg? :roll:

Hahahhaha, jeg liker pappa'n din, jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Er din far klar over at du nettdater? Og ser han ikke at hans datter bedriver det samme som de han skal kløyve skallen på? :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er din far klar over at du nettdater? Og ser han ikke at hans datter bedriver det samme som de han skal kløyve skallen på? :cool:

Jeg har nevnt for han at jeg bedriver slikt et par ganger på trass! :lur:

Da kaller han meg nesevis ung dame og truer med å låse meg nedi potetkjellern sammen med de største edderkoppene. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Jeg har nevnt for han at jeg bedriver slikt et par ganger på trass! :lur:

Da kaller han meg nesevis ung dame og truer med å låse meg nedi potetkjellern sammen med de største edderkoppene. :overrasket:

Får meg til å tenke på tråden om jenter og når de er i trassalderen :cool: Godt det bare er de største, og ikke de giftigste edderkoppene som er der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtte jenter dengang jeg var yngre som likte å bli overtalt av meg bare for å plage foreldrene sine.

Endret av waco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...