Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #21 Skrevet 7. mai 2010 Denne låg i posten idag. Heilt underbart!! Den var faktisk genial!! Var det ikkje vond?
Skogstrollet Skrevet 7. mai 2010 #22 Skrevet 7. mai 2010 Var litt plaget med dette før. Fikk anbefalt å prøve å bleke håret fremfor å fjerne det. Bleking til hår i ansiktet får du på f.eks estetique. Det fungerte kjempefint for min del. Hårene syntes ikke og de er helt myke Etter noen behandlinger var de ikke så mørke som før så nå har jeg ikke behov for å bleke de lenger
Kløftfrid Skrevet 7. mai 2010 #23 Skrevet 7. mai 2010 Var det ikkje vond? Nja, ikkje sååå vondt. Kjente det jo, men eg trur ein vert meir og meir vant til det
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2010 #24 Skrevet 19. mai 2010 IKKE BARBER, for all del! Det kommer du til å angre på Jeg brukte ansiktsvoks først, men ble så rød (ganske vanlig) at jeg måtte holde meg inne dagen etter. Siste gangen jeg brukte voks på overleppa fikk jeg store sår (brannsår) som ikke grodde fint før ei uke etterpå. Den var kjip, så nå tør jeg ikke vokse lenger, og napper heller det verste med pinsett. har du da fått arr av det? det skjedde akkurat det samme med meg men jeg har fått arr på en måte =S
sebra Skrevet 19. mai 2010 #25 Skrevet 19. mai 2010 du kan prøve mild ansiktsbleking som en nevner over her.det er smerte fritt og gjort i en fei.det eneste du kjenner er kanskje litt prikking.
Gjest Skrevet 20. mai 2010 #26 Skrevet 20. mai 2010 Åh, hjelpe meg. Jenter som barberer overleppa?? :hår: Don't get me wrong, det er bare første gang jeg i det hele tatt har hørt om noen som gjør det. Eller i det hele tatt sett for meg at noen jenter gjorde det. Her kommer i allefall mitt råd. IKKE barber overleppa di, TS! Nei, dem kommer ikke til å vokse ut mørkere, og neppe tykkere. Men dem kommer til å føøøøles "skarpere" når dem vokser ut igjen! Som en real bartevekst rettogslett! Det er mye enklere å vokse overleppa (jeg anbefaler kaldvoksstripene fra Veet, beregnet på ansikt. Den rosa pakken.), eller threade den, eller bruke den dingsen som det ble linka til over her. Da kan du kanskje komme unna med å måtte styre med overleppa 1 gang i måneden, istedet for å plutselig måtte barbere den annenhver dag! Kan jo hende andre har tid/ mulighet til å ta seg en runde med høvelen hver dag/ annenhver dag, men det har i allefall ikke jeg.. Dessuten ser jeg for meg at det hadde slitt på huden, som mange menn klager over, på overleppa og den kanskje hadde blitt nuppete og ekkel. Du kan jo også bare prøve å bleke hårene. Det gjorde jeg i maaange år, før jeg tok skrittet og faktisk vokset den bort. (Angrer ikke et sekund på det forresten..)
Zinnia Skrevet 20. mai 2010 #27 Skrevet 20. mai 2010 Eg sendte ei bestilling på denne, er så lei av å ta eitt og eitt hår Håpar den verkar, kvar har du lese om den? Jeg leste om den på mallo88.blogg.no, og hildechristina.com. Jeg fikk min i går og er enig meg deg, den er kjempebra! Slipper alt styret med å varme opp voks, og jeg syntes det var mindre vondt enn å vokse også. Men er det noen som har gode tips til rengjøring av denne? På videoen på kjøpesiden bare blåser de hårene lett av etterpå, men det funket ikke hos meg ihvertfall.
Gjest nadia Skrevet 17. mars 2011 #28 Skrevet 17. mars 2011 Kontakt noen asiatiske jenter,det beste er å bruke trå,det kalles threading på engelsk. se på youtube.com så er det noen videoer,det vil gjøre livet ditt så lett.
Gjest Smurfiine Skrevet 20. mars 2011 #29 Skrevet 20. mars 2011 På Cubus har de Depend øyenbrynskniv, 3 pk til 70kr ca.. Den er helt genial! Jeg skjærer bryn og "bart" med den.. Bør prøves!
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #30 Skrevet 20. mars 2011 Jeg ble så lei av pinsetten at jeg nå holder på med elektrolyse av overleppa. Har gjort det en gang nå, og jeg synes det er verdt det! Ingen intens smerte som jeg trodde, og når jeg samtidig vet at det mest sannsynlig ikke kommer tilbake, ser jeg ingen grunn til å bruke pinsett resten av livet. Jeg har veldig sensitiv hud og får litt rødhet og smånupper første dagen, men klarer fint å sminke over det.
Gjest kniv Skrevet 20. mars 2011 #31 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har også brukt disse brynknivene til ansikt. Men vil dette bli det samme som barbering egentlig? Har ikke merket noe til at hårene har blitt annerledes, men er redd for det i lengden..
Gjest Smurfiine Skrevet 24. mars 2011 #32 Skrevet 24. mars 2011 Når jeg prøvde å barbere en gang følte jeg at kjærsten merka det når vi klina.. jeg følte meg så "nybarbert".... Men med de knivene tar man det ikke så mye bort at man blir glattbarbert..
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #33 Skrevet 24. mars 2011 Var litt plaget med dette før. Fikk anbefalt å prøve å bleke håret fremfor å fjerne det. Bleking til hår i ansiktet får du på f.eks estetique. Det fungerte kjempefint for min del. Hårene syntes ikke og de er helt myke Etter noen behandlinger var de ikke så mørke som før så nå har jeg ikke behov for å bleke de lenger Hvilket merke bruker du? Og hvor ofte må det gjøres? Jeg ble så lei av pinsetten at jeg nå holder på med elektrolyse av overleppa. Har gjort det en gang nå, og jeg synes det er verdt det! Ingen intens smerte som jeg trodde, og når jeg samtidig vet at det mest sannsynlig ikke kommer tilbake, ser jeg ingen grunn til å bruke pinsett resten av livet. Jeg har veldig sensitiv hud og får litt rødhet og smånupper første dagen, men klarer fint å sminke over det. Hvilken pris er det på dette?
Gjest Applecore Skrevet 24. mars 2011 #34 Skrevet 24. mars 2011 Hårene på leggen var jo myke før man begynte å barbere dem.. Nå er dem jo svartere og striere enn før. det er hvertfall det som skjedde med meg... Er det ingen her som fjerner hårene på leppa? Hvor gammel var du da du begynte å barbere leggene da? De fleste begynner vel i tenårene, og hårveksten er faktisk ikke ferdig utviklet da. Hårveksten føles stivere når man barberer ja, men de mørke hårene hadde nok kommet uansett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå