Steinar40 Skrevet 26. april 2010 Forfatter #41 Skrevet 26. april 2010 Kanskje KateW og Prøvekandidat burde gifte seg? Virker som dere har mye samme innstilling og mange av de samme krava Btw, hva med en mann som ikke er interessert i å kaste bort tid og penger på å prate om eller bygge noen hytte?
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #42 Skrevet 26. april 2010 Kanskje KateW og Prøvekandidat burde gifte seg? Sjalu? =P
Steinar40 Skrevet 26. april 2010 Forfatter #43 Skrevet 26. april 2010 Sjalu? =P Hvis de er rett for hverandre så håper jeg at de blir veldig lykkelige i sammen
søt Skrevet 26. april 2010 #44 Skrevet 26. april 2010 har på følelsen at steinar 40 bare vil diskutere uansett jeg, du har svar på alle som kommer med svar
Gjest Prøvekandidat Skrevet 26. april 2010 #45 Skrevet 26. april 2010 Kanskje KateW og Prøvekandidat burde gifte seg? Virker som dere har mye samme innstilling og mange av de samme krava Btw, hva med en mann som ikke er interessert i å kaste bort tid og penger på å prate om eller bygge noen hytte? Jeg er ledig på markedet jeg, eneste problemet er at jeg er heterofil Krav, hva slags "unormale" krav har vi? Begge steller vi hus, baker og steller pent med mannen. I tillegg ønsker vi å beholde egne venner, det samme får han gjøre. Og så vil vi ha en mann som har et mål i livet, uten at det betyr at han skal bli millionær. Når det gjaldt hyttebyggeren og luftslottbyggeren så dreier det seg om metaforer, et fenomen hvor vi eksemplifiserer hva vi mener. Det er forskjell på en person som forteller at han skal ut og redde verden, men blir sittende i sin stue og forteller hva som bør gjøres - kontra den legen som drar ut med leger uten grenser og virkelig gjør en innsats for å redde deler av verden. Da velger jeg meg legen som drar ut, selv om det betyr at jeg må være alene i lengre perioder.
Steinar40 Skrevet 26. april 2010 Forfatter #46 Skrevet 26. april 2010 har på følelsen at steinar 40 bare vil diskutere uansett jeg, du har svar på alle som kommer med svar Er vi ikke her for å diskutere da?
Steinar40 Skrevet 26. april 2010 Forfatter #47 Skrevet 26. april 2010 Jeg er ledig på markedet jeg, eneste problemet er at jeg er heterofil Krav, hva slags "unormale" krav har vi? Begge steller vi hus, baker og steller pent med mannen. I tillegg ønsker vi å beholde egne venner, det samme får han gjøre. Og så vil vi ha en mann som har et mål i livet, uten at det betyr at han skal bli millionær. Når det gjaldt hyttebyggeren og luftslottbyggeren så dreier det seg om metaforer, et fenomen hvor vi eksemplifiserer hva vi mener. Det er forskjell på en person som forteller at han skal ut og redde verden, men blir sittende i sin stue og forteller hva som bør gjøres - kontra den legen som drar ut med leger uten grenser og virkelig gjør en innsats for å redde deler av verden. Da velger jeg meg legen som drar ut, selv om det betyr at jeg må være alene i lengre perioder. Joda, tomt prat har ingen verdi - det er sant! Men ifølge KateW så må jo mannen ha venninner. Og så lenge hun har mannlige venner selv så er sikkert ikke det unaturlig. Det måtte hun jo bare ha funnet seg i uansett.
søt Skrevet 26. april 2010 #48 Skrevet 26. april 2010 jo vi er jo det he he. Det er morsomt å lese, og morsomt og se hvor mye folk biter på!
Anglofil Skrevet 27. april 2010 #49 Skrevet 27. april 2010 Tja, for meg er det viktig at kjæresten har planer om å jobbe i framtiden, at han ikke ser for seg framtiden som arbeidsløs, utover det har jeg ikke så mange krav eller ønsker egentlig. Vil ikke si jeg er ute etter at han skal være spesielt ambisiøs, men heller gjør de tingene i livet han ønsker og ser på som viktige. Mvh Yvonne
Gjest Prøvekandidat Skrevet 27. april 2010 #50 Skrevet 27. april 2010 Joda, tomt prat har ingen verdi - det er sant! Men ifølge KateW så må jo mannen ha venninner. Og så lenge hun har mannlige venner selv så er sikkert ikke det unaturlig. Det måtte hun jo bare ha funnet seg i uansett. For meg har det størst betydning at mannen har venner, og skulle det være noen kvinnelige venner der så gjør det ingenting for meg.
Gjest KateW Skrevet 27. april 2010 #51 Skrevet 27. april 2010 Ah, jeg har blitt bortlovet til Prøvis! Hurra!
Gjest Badabing Skrevet 27. april 2010 #52 Skrevet 27. april 2010 For min del betyr det bare at han har fullført høyere utdanning, og har funnet et yrke han trives med.
Gjest Prøvekandidat Skrevet 27. april 2010 #53 Skrevet 27. april 2010 Ah, jeg har blitt bortlovet til Prøvis! Hurra! [/quot Du skal få lov til å så mange venner du vil ha, også kvinnelige
Gjest KateW Skrevet 27. april 2010 #54 Skrevet 27. april 2010 Juhuuuuuuuu, og jeg skal pule dem ALLE!
Gjest Prøvekandidat Skrevet 27. april 2010 #55 Skrevet 27. april 2010 Juhuuuuuuuu, og jeg skal pule dem ALLE! Bare du er fornøyd min kjære...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå