ffjellrev Skrevet 27. april 2010 #41 Del Skrevet 27. april 2010 Og siden NÅR ble det noe problem at folk føler seg penere enn det de er..? Personlig overser jeg til stadig skjønhetsfeil jeg har, visste ikke at er skader folk rundt meg. Unnskyld, begynne å jobbe mot dårlig selvbilde snarest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 27. april 2010 #42 Del Skrevet 27. april 2010 Haha! Det er så typisk KG å betvile det når folk sier de er pene. Det er visst helt spinnvilt å tro slikt om seg selv, sannsynligvis lyver man bare eller har et forvrengt selvbilde. I tillegg så kan man ifølge KG-brukere aldri vite om man er pen engang, for det er så utrolig subjektivt at det ikke finnes noen mønstre. Sett bort fra det da så liker jeg alltids litt skråblikk og generaliseringer, men denne var tynn. Det er da ikke så stor andel av brukerne som har påstått at de er blendende vakre, og heller ikke alle som er fan på facebook. Tråden er tynn, men den lever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 27. april 2010 #43 Del Skrevet 27. april 2010 Hahaha! Tror KG fikk mange nye fans på FB av dette innlegget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 27. april 2010 #44 Del Skrevet 27. april 2010 Hahaha! Tror KG fikk mange nye fans på FB av dette innlegget! Isåfall er jo det kjempebra - og KG burde vite å sette pris på mine innklegg som støtter opp om fansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #45 Del Skrevet 28. april 2010 KG har mange tusen medlemmer. At 20 har påstått at de er pene er da ikke hårreisende? Tror dem jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 28. april 2010 #46 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Hvordan ser man alle som "liker" dette, da? Ehm, måtte sjekke også.. det jeg ser er de dra vennelisten min som også "liker" Kvinneguiden i en av boksene, og da 6 tilfeldige i en annen... Med tanke på at man omtrent bare ser sine egne venner.. hva sier det om TS sitt innlegg (eller eventuelt venner) da? :gjeiper: Endret 28. april 2010 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 30. april 2010 #47 Del Skrevet 30. april 2010 Dette må jeg sjekke ut, men der er ikke jeg.., SÅh haahaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 30. april 2010 #48 Del Skrevet 30. april 2010 Ehm, måtte sjekke også.. det jeg ser er de dra vennelisten min som også "liker" Kvinneguiden i en av boksene, og da 6 tilfeldige i en annen... Med tanke på at man omtrent bare ser sine egne venner.. hva sier det om TS sitt innlegg (eller eventuelt venner) da? :gjeiper: Da jeg så innom der 1 gang, kunne man se alle, det var i tiden før Facebook endret det til "I like" fremfor "Become a fan of". Så det forteller nok ikke så mye mer enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 30. april 2010 #49 Del Skrevet 30. april 2010 Dette må jeg sjekke ut, men der er ikke jeg.., SÅh haahaaaa Nei for det tør du vel ikke. Tenk hvis noen hadde knust illusjonen om frk snasen...? Jeg er på facebook, men ikke på "liker"-lista til kvinneguiden. Kan innrømme glatt at jeg ikke er noen 10'er, så jeg slipper å opprettholde et falskt rykte på KG. Ganske deilig egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rød Heltinne Skrevet 6. juli 2010 #50 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg er veldig pen, men jeg er ikke fan av KG på facebook. (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 6. juli 2010 #51 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg er i allefall penere på FB enn jeg er på KG Tror ikke jeg "liker" kg på FB, kg er liksom min lille hemmelighet i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #52 Del Skrevet 7. juli 2010 Det er greit at mange er fornøyd med utseendet sitt og det er også greit å fortelle om det, men den "stakkars meg som er så pen" mentaliteten som hagler kan bli litt slitsom å hanskes med. Har ikke sjekke ut fansiden på facebook, men tipper folk ser ganske gjennomsnittlige ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marylinm Skrevet 7. juli 2010 #53 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg vil ikke være fan av KG på facebook. Gidder ikke få oppdateringer,reklame ol.. men, hadde jeg vært der hadde jeg dratt opp gjennomsnittet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. juli 2010 #54 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg er i allefall penere på FB enn jeg er på KG Tror ikke jeg "liker" kg på FB, kg er liksom min lille hemmelighet i livet Same her Det er greit at mange er fornøyd med utseendet sitt og det er også greit å fortelle om det, men den "stakkars meg som er så pen" mentaliteten som hagler kan bli litt slitsom å hanskes med. Har ikke sjekke ut fansiden på facebook, men tipper folk ser ganske gjennomsnittlige ut. Heilt enig Eg er nok ikkje nokon 10'er, men trur eg ser ganske grei ut Utan at eg har noko behov for å verken skryte av det, eller "klage" over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #55 Del Skrevet 8. juli 2010 Tror ikke jeg "liker" kg på FB, kg er liksom min lille hemmelighet i livet Samme her...min hemmelighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå