Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. april 2010 #21 Del Skrevet 23. april 2010 Tråfstarter klarte i alle fall å koke suppe på en spiker. Dette er det mest ulogiske sammensuriet jeg har lest. Skal vi se.... Noen/mange av FB-medlemmene på KG-gruppen er ikke spesilet pene og da må de ta en reality-check hvis det er de som har påstått at de er pene i tråder på KG... OMG! Hyggelig at jeg kunne bidra da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #22 Del Skrevet 23. april 2010 Må innrømme jeg kjente igjen navn der og tenkte det samme som ts... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #23 Del Skrevet 23. april 2010 I ulike tråder gjennom tidene, der folk diskuterer prinsessesyndrom, hvordan de vil score seg selv, hvem som er mest sexy på KG, hvem som er hot, osv. det ene du nevner var en humorist tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 24. april 2010 #24 Del Skrevet 24. april 2010 det ene du nevner var en humorist tråd. Da kan vi velge å se humoristisk på denne tråden - og ikke ta den altfor seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #25 Del Skrevet 24. april 2010 Det er bra mennesker føler seg pene. Så lenge det ikke blir så ekstremt som en viss rød skrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 24. april 2010 #26 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Jeg tok en titt der inne for en ukes tid siden, og satt faktisk igjen med tanken "Dæsken, det er mange pene KG'ere!". Syntes det var veldig mange veldig vakre mennesker. Er for øvrig fan sjøl, og er nå djupt såra og vonbroten over at du kaller meg et takras. I ekte KG-ånd! Endret 24. april 2010 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 24. april 2010 #27 Del Skrevet 24. april 2010 Er for øvrig fan sjøl, og er nå djupt såra og vonbroten over at du kaller meg et takras. I ekte KG-ånd! Vel, vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #28 Del Skrevet 24. april 2010 KVinneguiden er stor, TS. Kvinneguden har reklame på fem. Det er mange som er fans fordi de svupper innom for å lese litt. Det betyr ikke at desse facebookfansene er de som deltok i prinsessetrådene du tenker på. Jeg synes du lager en stor sak ut av ingenting, og så å klage over at folk har positivt selvbilde? Nei vet du hva.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 24. april 2010 #29 Del Skrevet 24. april 2010 KVinneguiden er stor, TS. Kvinneguden har reklame på fem. Det er mange som er fans fordi de svupper innom for å lese litt. Det betyr ikke at desse facebookfansene er de som deltok i prinsessetrådene du tenker på. Jeg synes du lager en stor sak ut av ingenting, og så å klage over at folk har positivt selvbilde? Nei vet du hva.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 24. april 2010 #30 Del Skrevet 24. april 2010 Andleteboka holder jeg meg borte fra. Men jeg må si jeg er overrasket over snittet på de kg'ere jeg har sett på et vis eller annet. Normalt ville jeg tro det er feite folk med elendig personlig hygiene som bruker så mye tid på nett. Men oi jeg har blitt positivt overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #31 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg ler brutal mann..godt du stadig lærer om verden. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 25. april 2010 #32 Del Skrevet 25. april 2010 Det har vært tråder med lignende tema som "Er du pen?" eller "Hvordan er det å være pen?" Her svarer nødvendigvis de som synes de selv er pene. Så trådene gir ikke noe godt innblikk i hvordan den jevne KG-bruker seg på seg selv. De som ikke ser på seg selv som pene, svarer nok ikke. Var innom Kvinneguiden-siden på Facebook nå, og så mye snasent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beauté Skrevet 25. april 2010 #33 Del Skrevet 25. april 2010 Det sies at de som skryter er heller omvent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest green tea Skrevet 25. april 2010 #34 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) mener en vakker nor en sier pen her. nor jeg sier noen er pen så mener jeg at personen ser bra ut men nødvendig hvis ikke på en "tiltrekkingene" måte. Endret 25. april 2010 av green tea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanya Skrevet 26. april 2010 #35 Del Skrevet 26. april 2010 Hvordan ser man alle som "liker" dette, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #36 Del Skrevet 26. april 2010 Hvordan ser man alle som "liker" dette, da? Lurer jeg også på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. april 2010 #37 Del Skrevet 26. april 2010 Lurer jeg også på. Tror de har endra det fra "Lisa er fan av ... " til "Lisa liker ...", og at det tok vekk muligheten til å se hvem andre som liker KG. Tror jeg .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #38 Del Skrevet 26. april 2010 Tror de har endra det fra "Lisa er fan av ... " til "Lisa liker ...", og at det tok vekk muligheten til å se hvem andre som liker KG. Tror jeg .. ok, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. april 2010 #39 Del Skrevet 27. april 2010 Ikke spesielt, men så ser jeg ikke på meg selv som pen heller. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 27. april 2010 #40 Del Skrevet 27. april 2010 Haha! Det er så typisk KG å betvile det når folk sier de er pene. Det er visst helt spinnvilt å tro slikt om seg selv, sannsynligvis lyver man bare eller har et forvrengt selvbilde. I tillegg så kan man ifølge KG-brukere aldri vite om man er pen engang, for det er så utrolig subjektivt at det ikke finnes noen mønstre. Sett bort fra det da så liker jeg alltids litt skråblikk og generaliseringer, men denne var tynn. Det er da ikke så stor andel av brukerne som har påstått at de er blendende vakre, og heller ikke alle som er fan på facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå