Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. april 2010 #1 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg har lest i en del tråder på KG der brukerne omtaler seg selv som pene og chicque og en "10'er". Noen få menn har vel også omtalt seg selv som "kjekk", osv. Etter å ha sett reklame her på KG for "Bli fans av Kvinneguiden i Facebook", ble jeg nysgjerrig på hvor fantastiske alle måtte se ut. Men - da jeg tok en kikk på den siden var det vel ikke akkurat førstnevnte karakteristikker som slo meg. Lider alle av prinsessesyndromet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimp Skrevet 23. april 2010 #2 Del Skrevet 23. april 2010 *logger seg inn på fb og sjekker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 23. april 2010 #3 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg er for pen og kjekk for Face ass.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 23. april 2010 #4 Del Skrevet 23. april 2010 Hva så? Er det ikke bedre at folk tror de ser bedre ut enn de gjør enn omvendt? Ellers så vet du jo strengt tatt ikke om det er de samme som skriver at de er pene, som er medlem på Facebook-siden. Jeg har heller ingen tro på at flertallet av brukerne her mener at de er over gjennomsnittet pene. Men det er lett å legge merke til de som sier at de er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modic Skrevet 23. april 2010 #5 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg tror vel ikke at alle lider av prinsessesyndromet. Jeg tror heller at det er et fåtall som omtaler seg selv, men at - av de som gjør det- er det mange som ser på seg selv som pene. Vi som ikke er så fornøyde med oss selv, tier kanskje mer stille...? Det er vel her som alle andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 23. april 2010 #6 Del Skrevet 23. april 2010 Det er da et fåtall som karakteriserer seg selv som så pene, og et fåtall som er fans av kvinneguiden på facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #7 Del Skrevet 23. april 2010 Det du egentlig sier er at de som har fjeset sitt på KG sin facebooklenke er mindre pene (dvs stygge leser de fleste), ifølge deg. Vet ikke helt om jeg synes den holdningen er noe særlig bedre enn prinsessesyndromer..... Flott at du har bedømt dem til å være mindre pene og ingen tiere ihvertfall. Det er noen brukere her inne som tror de er voldsomt snasne og potensielle Paradise hotel-jenter, men det sier nå mer om dem og deres verdensbilde, så de tar jeg ikke som så veldig seriøst uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petre Skrevet 23. april 2010 #8 Del Skrevet 23. april 2010 Synes de fleste der var pene jeg da, så om ts er penere enn alle dem må hun være ustyrtelig vakker. Jeg er ikke "fan" selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bintou Skrevet 23. april 2010 #9 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg får melde meg inn i den gruppa, da hehe.. Har ikke lagt merke til det du skriver her, men kanskje du vanker i andre underforumer?? Hvor er det det faller seg naturlig å omtale sitt eget utseende i det vide og brede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. april 2010 #10 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Det du egentlig sier er at de som har fjeset sitt på KG sin facebooklenke er mindre pene (dvs stygge leser de fleste), ifølge deg. Vet ikke helt om jeg synes den holdningen er noe særlig bedre enn prinsessesyndromer..... Flott at du har bedømt dem til å være mindre pene og ingen tiere ihvertfall. Det er noen brukere her inne som tror de er voldsomt snasne og potensielle Paradise hotel-jenter, men det sier nå mer om dem og deres verdensbilde, så de tar jeg ikke som så veldig seriøst uansett. Nei da, sier ikke at de er stygge - nei, nei. Jeg tok en rask kikk på den siden for noen uker siden, KG reklamerte for den, og da hadde jeg forventet å se særdeles mange "10'ere" - fordi flere har gjennom de siste hvertfall 2 årene skrevet i ulike tråder om hvor "hotte" de er. Om de i Facebooksiden (generelle inntrykket) er de samme personene som har omtalt seg som særdeles hotte (både menn og kvinner), vel, så bør de kanskje ta en reality check? Det er sikkert folk av alle slag på den Facebook-siden, har ikke studert den. Endret 23. april 2010 av gjestdeluxe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bintou Skrevet 23. april 2010 #11 Del Skrevet 23. april 2010 Kan dere linke til siden? Finner ikke Må jo sjekke dette ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. april 2010 #12 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Jeg får melde meg inn i den gruppa, da hehe.. Har ikke lagt merke til det du skriver her, men kanskje du vanker i andre underforumer?? Hvor er det det faller seg naturlig å omtale sitt eget utseende i det vide og brede? I ulike tråder gjennom tidene, der folk diskuterer prinsessesyndrom, hvordan de vil score seg selv, hvem som er mest sexy på KG, hvem som er hot, osv. Endret 23. april 2010 av gjestdeluxe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. april 2010 #13 Del Skrevet 23. april 2010 Kan dere linke til siden? Finner ikke Må jo sjekke dette ut.. Det burde jo være meg som linket til sidene, siden jeg startet tråden, men...kanskje senere når jeg får tid? Hvis ikke er det vel andre som kan linke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest green tea Skrevet 23. april 2010 #14 Del Skrevet 23. april 2010 jeg vet jeg ser bra ut jeg har fot det gnidd inn i god del av oppveksten jeg lider ikke av prinsesse siderom,det må da vare en god blanding av slaske sideromt og prinsesse sideromt hvis det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. april 2010 #15 Del Skrevet 23. april 2010 Synes de fleste der var pene jeg da, så om ts er penere enn alle dem må hun være ustyrtelig vakker. Jeg er ikke "fan" selv. Jeg er ikke "fan" selv - og jeg har jo ikke skrytt av mitt eget utseende i noen tråder. Ikke legg mer i det enn det som står? Tråden handler ikke om meg - men om at hvis det er de samme personene som har skrytt på seg å være super hot på KG også er "fans" av siden, så synes jeg ikke helt det står i stil. Det er alt jeg sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bintou Skrevet 23. april 2010 #16 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg fant den! Men så er vel en spesiell type folk som svarer i sånne tråder? Det er jo mange helt andre type tråder på kvinneguiden Link http://www.facebook.com/#!/Kvinneguiden.no?v=wall&ref=search Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. april 2010 #17 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Jeg fant den! Men så er vel en spesiell type folk som svarer i sånne tråder? Det er jo mange helt andre type tråder på kvinneguiden Link http://www.facebook.com/#!/Kvinneguiden.no?v=wall&ref=search Ja, der var Facebook-linken. Man må logge inn i Facebook for å se alle. Har bare sett der 1 gang...kan jo være mange flere "fans" der nå. Ser tallet er helt oppe i 1060, det er jo mange! Da jeg var innom så jeg bare noen få...så ta tråden for hva den er. Endret 23. april 2010 av gjestdeluxe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 23. april 2010 #18 Del Skrevet 23. april 2010 Æi jeg er ikke alltid like heldig på bilder sjø! ;-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 23. april 2010 #19 Del Skrevet 23. april 2010 Tråfstarter klarte i alle fall å koke suppe på en spiker. Dette er det mest ulogiske sammensuriet jeg har lest. Skal vi se.... Noen/mange av FB-medlemmene på KG-gruppen er ikke spesilet pene og da må de ta en reality-check hvis det er de som har påstått at de er pene i tråder på KG... OMG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. april 2010 #20 Del Skrevet 23. april 2010 Tråfstarter klarte i alle fall å koke suppe på en spiker. Dette er det mest ulogiske sammensuriet jeg har lest. Skal vi se.... Noen/mange av FB-medlemmene på KG-gruppen er ikke spesilet pene og da må de ta en reality-check hvis det er de som har påstått at de er pene i tråder på KG... OMG! Da jeg kikket på Facebooksiden og fikk det meg til å tenke på de diskusjonene som har handlet om utseende her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå