Thess84 Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #41 Skrevet 9. mai 2010 Oki nr 2:) Han virka jo veldig søt og hyggelig og noen som jeg kunne tenkt meg å bli kjent med Og han sa vi kunne jo finne på noe en dag. Fikk til og med noe til bursdagen min som er i dag..Så jeg vil jo sende melding til han og takke for det jeg fikk. Og kanskje si at han bare får si i fra hvis han vil finne på noe en dag? Eller er det dumt? Med min skepsis over alt som har skjedd i det siste, så vet jeg jo ikke hvor mye jeg skal tro på osv..
kristian82 Skrevet 9. mai 2010 #42 Skrevet 9. mai 2010 (endret) Nei jeg orker ikke drive å mase sånn.. For han sa jo han skulle komme.. Ja mener han kunne sagt i fra hvis det hadde skjedd noe. Men ja tror nok det var nok en idiot hehe Oki, jepp enig i den. Oki nr 2:) Han virka jo veldig søt og hyggelig og noen som jeg kunne tenkt meg å bli kjent med Og han sa vi kunne jo finne på noe en dag. Fikk til og med noe til bursdagen min som er i dag..Så jeg vil jo sende melding til han og takke for det jeg fikk. Og kanskje si at han bare får si i fra hvis han vil finne på noe en dag? Eller er det dumt? Med min skepsis over alt som har skjedd i det siste, så vet jeg jo ikke hvor mye jeg skal tro på osv.. Det er var jo bra Nei, men du må jo sende en sms da, det (forutsatt at han ikke er drit unormal ) syns han jo bare det er hyggelig. Å kan jo hende de tror du ikke er interessert heller da, om du ikke viser det bittelitte grann. Et takk og et hint om at du har lyst til å finnne på noe en annen dag høres bra ut. Endret 9. mai 2010 av kristian82
Thess84 Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #43 Skrevet 9. mai 2010 Oki, jepp enig i den. Det er var jo bra Nei, men du må jo sende en sms da, det (forutsatt at han ikke er drit unormal ) syns han jo bare det er hyggelig. Å kan jo hende de tror du ikke er interessert heller da, om du ikke viser det bittelitte grann. Et takk og et hint om at du har lyst til å finnne på noe en annen dag høres bra ut. Vel jeg slapp faktisk for han kom meg i forkjøpet med å gratulere meg med dagen:) Så da takket jeg for gaven og sa at han fikk bare si i fra hvis han ville finne på noe en dag:) Og da fikk jeg til svar at han skulle ringe eller sende sms. Så da er det vel bare å vente.
kristian82 Skrevet 10. mai 2010 #44 Skrevet 10. mai 2010 Vel jeg slapp faktisk for han kom meg i forkjøpet med å gratulere meg med dagen:) Så da takket jeg for gaven og sa at han fikk bare si i fra hvis han ville finne på noe en dag:) Og da fikk jeg til svar at han skulle ringe eller sende sms. Så da er det vel bare å vente. Oki Håpe det fixer seg da.
Boblee Skrevet 10. mai 2010 #45 Skrevet 10. mai 2010 Nå har jeg lest hele tråden! Du må fortelle hvordan det går, og om han gir lyd i fra seg:D
Thess84 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #46 Skrevet 10. mai 2010 Nå har jeg lest hele tråden! Du må fortelle hvordan det går, og om han gir lyd i fra seg:D Hehe ja det skal jeg Han har alltid vært sånn at det har tatt tid mellom hver mail osv. Og fra vi avtalte å møtes til vi møttes hørte jeg bare fra han fordi vi byttet møtested Jeg trenger jo ikke bli bombandert hver dag med meld, det er liksom ikke poenget, men det hadde jo vært morro å avtalt et nytt møte ganske snart da, ikke vente 3 uker... ( jeg må bare innrømme at jeg ikke eier tålmodighet) Det er jo tross alt bare mandag, og jeg vet han skal ting nå i helga. En annen ting er også at han virket sjenert på en måte, ikke sånn som ikke tør si noe som helst(ja klarer ikke forklare det her).. men han pratet og lo masse. Men som jeg har skrevet tidligere er jo jeg også det, og det gjør jo ikke noe. Syntes nesten de er søtere enn de som er høyt og lavt fra første start:)
Thess84 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #47 Skrevet 14. mai 2010 Oki Nå trenger jeg noen tips her.. Fikk meld igjen i går. Og i starten var det sånn hei hvordan går det med deg, og så lurte han på hva jeg skulle i helga.. Han skulle på fest og så skrev han vi kan jo ta det en annen gang kanskje. Så svarte jeg noe som at ja det hadde vært morro. Og så svarte han at vi fikk ta det en dag det passet begge, og siden jeg har fri f.o.m nå så skrev jeg det også. og sa at han fikk si i fra når det passet han. Så fikk jeg til svar at vi fikk snakkes nærmere og så skulle han sjekke ut en dag han var ledig. rundt dette da i meld virket han intr i hvordan eksamen hadde gått, og fortalte om ting som hadde skjedd osv.. Hva betyr dette? Jeg har veldig problemer med å stole på folk, etter de to siste fyrene. Men hvis han ikke hadde vært interessert i å møte meg igjen hadde han vel ikke sendt meld og spurt hvordan det går osv?. Jeg blir så redd for å gjøre ting feil, jeg tør ikke sende meld til han først nå. Vil ikke virke masete Når er man det? Og hva virker masete for gutter? Det går vel an å sende meldinger som ikke inneholder noe annet enn hvordan går det med deg? Og hva skjer etter tredagers regelen når den er brutt?? Han andre som ville møte meg igjen trengte jeg ikke sitte å tenke sånn på fordi han sendte meld fort og vi snakket masse mer etter første møtet. jeg får da i alle fall testet tålmodigheten min, og jeg løper rundt på golvet.. Skulle ønske jeg bare hadde en sånn litt avslappet holdning til det..
kristian82 Skrevet 14. mai 2010 #48 Skrevet 14. mai 2010 Oki Nå trenger jeg noen tips her.. Fikk meld igjen i går. Og i starten var det sånn hei hvordan går det med deg, og så lurte han på hva jeg skulle i helga.. Han skulle på fest og så skrev han vi kan jo ta det en annen gang kanskje. Så svarte jeg noe som at ja det hadde vært morro. Og så svarte han at vi fikk ta det en dag det passet begge, og siden jeg har fri f.o.m nå så skrev jeg det også. og sa at han fikk si i fra når det passet han. Så fikk jeg til svar at vi fikk snakkes nærmere og så skulle han sjekke ut en dag han var ledig. rundt dette da i meld virket han intr i hvordan eksamen hadde gått, og fortalte om ting som hadde skjedd osv.. Hva betyr dette? Jeg har veldig problemer med å stole på folk, etter de to siste fyrene. Men hvis han ikke hadde vært interessert i å møte meg igjen hadde han vel ikke sendt meld og spurt hvordan det går osv?. Jeg blir så redd for å gjøre ting feil, jeg tør ikke sende meld til han først nå. Vil ikke virke masete Når er man det? Og hva virker masete for gutter? Det går vel an å sende meldinger som ikke inneholder noe annet enn hvordan går det med deg? Og hva skjer etter tredagers regelen når den er brutt?? Han andre som ville møte meg igjen trengte jeg ikke sitte å tenke sånn på fordi han sendte meld fort og vi snakket masse mer etter første møtet. jeg får da i alle fall testet tålmodigheten min, og jeg løper rundt på golvet.. Skulle ønske jeg bare hadde en sånn litt avslappet holdning til det.. løper rundt på gulvet ja. Nei, men det hørtes jo bra ut det her da. Å gutter som er interessert blir ikke skremt vekk av noen "hei, hvordan går det meldinger". Greit om man bombarderes, at det blir litt drøyt uansett om man egentlig syns dama virka bra, men det er jo ikke det som er tilfellet her. Du kan jo sende en sms, høre hvordan festen gikk - dagen etter festen eller sånn. Å høre om han tar noe initiativ til å få avtalt en dag da. Prøv å slapp av og ikk analyser alt Men vet det er lettere sagt enn gjort.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #49 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har det som deg TS. Livet er som en berg og dalbane og selv om den har både opp og nedturer så lander man alltid på bakken til slutt. Tror jeg har datet flere titalls gutter nå, Enter er ikke de interessert i noe mer, eller så er ikke jeg interessert overhodet, eller så er ingen av oss interessert i hverandre. Synes det er vanskelig å tenke positivt jeg når hodet mitt vil tenke negativt. Det er lett å snakke om positive ting, le, smile og ha det gøy, men å tenke positivt det er vanskelig. Jeg er liksom litt for realistisk av meg. Håper selvsagt jeg møter noen en dag, men merker at det blir vanskeligere og vanskeligere jo lenger jeg er singel. Selv om jeg trives dårligere og dårligere med å være singel blir jeg liksom mer og mer kresen. Samtidig så skjønner jeg at gutter ikke faller for meg som er så negativ og deprimert av meg, men det er liksom sånn sånn jeg er. En gutt som skal være sammen med meg må tåle høye oppturer og dype nedturer om hverandre. Nei det skal ikke være lett
Thess84 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #50 Skrevet 15. mai 2010 Takk Kristian for at du syntes det hørtes bra ut.. Det er alltid greit å høre andre sitt syn, fordi jeg blir sittende å tolke meldinger dagen etter på opp og ned.. Begynner man sånn kan man jo tolke de akkurat dit man vil til slutt. Satt her å lese en annen tråd, husker ikke hva den het, men er litt enig i at det spillet blir så dumt. Kan man ikke heller bare være seg selv? Hehe nei hadde ikke tenkt å bombandere han med meld:) bare sende en og lurte på hvordan det går.. Men venter til over helga for da kan jeg heller spørre om hvordan helga har vært:) Satt å tenkte i går at, hvis det er han som alltid skal sende meld, så virker jo ikke jeg så interessert.. Og til anonymbruker.. Ja akkurat her og nå har jeg en litt sånn down periode igjen. Ved siden av han som jeg har lyst til å møte flere ganger nå, (oki komplisert forklaring.Men jeg ble nettspleiset med en fyr, som jeg bare snakket med på msn 4 ganger) Så plutselig ble han veldig rar brukte 2 timer på å svare og bare skikkelig frekk. Så fikk jeg plutselig en mail. Det han skrev til meg driter jeg i, men hvordan han skrev det. Burde vel ikke bry meg om det, men har vært helt fra meg de siste dagene Fikk ikke akkurat noe bedre selvtillit av den mailen, og nesten panikk for at andre skal mene det samme om meg.
kristian82 Skrevet 15. mai 2010 #51 Skrevet 15. mai 2010 Takk Kristian for at du syntes det hørtes bra ut.. Det er alltid greit å høre andre sitt syn, fordi jeg blir sittende å tolke meldinger dagen etter på opp og ned.. Begynner man sånn kan man jo tolke de akkurat dit man vil til slutt. Satt her å lese en annen tråd, husker ikke hva den het, men er litt enig i at det spillet blir så dumt. Kan man ikke heller bare være seg selv? Hehe nei hadde ikke tenkt å bombandere han med meld:) bare sende en og lurte på hvordan det går.. Men venter til over helga for da kan jeg heller spørre om hvordan helga har vært:) Satt å tenkte i går at, hvis det er han som alltid skal sende meld, så virker jo ikke jeg så interessert.. Og til anonymbruker.. Ja akkurat her og nå har jeg en litt sånn down periode igjen. Ved siden av han som jeg har lyst til å møte flere ganger nå, (oki komplisert forklaring.Men jeg ble nettspleiset med en fyr, som jeg bare snakket med på msn 4 ganger) Så plutselig ble han veldig rar brukte 2 timer på å svare og bare skikkelig frekk. Så fikk jeg plutselig en mail. Det han skrev til meg driter jeg i, men hvordan han skrev det. Burde vel ikke bry meg om det, men har vært helt fra meg de siste dagene Fikk ikke akkurat noe bedre selvtillit av den mailen, og nesten panikk for at andre skal mene det samme om meg. Bare hyggelig. Jepp, kjekt å høre hvordan flere tolker ting. Å ja, leser man det lenge nok kan alt tolkes alle mulige veier ja. Høres ut som en bra plan og viktig at du også sender litt meldinger da. Ellers hadde jeg trodd at du ikke var interessert, og tenkt at "jeg gidder jo ikke ta initiativ hele tiden". Å være seg selv er det beste. Å de som ikke liker en når man er seg selv, de matcher man jo ikke med uansett! hva skrev han da? Hadde han ikke møtt deg in real life, bare msn?
Thess84 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #52 Skrevet 15. mai 2010 (endret) Endret 21. mai 2010 av Thess84
Thess84 Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #53 Skrevet 21. mai 2010 Oki Fjernet det siste innlegget mitt.. whatever til det egentlig!!.. Oki sendte han meld, og da spurte han om vi skulle finne på noe til helga, så da skal jeg vel dit hvis alt går "riktig" denne gangen. Og at det ikke skjer noe så jeg ikke får kommet meg nedover:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå