Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Guffen
Skrevet

Det der er ikke italiensk, det er psykotisk og/eller passiv-aggressiv.

Joda, det er italiensk. Nærmere bestemt Palermo. :briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er spørsmålet? Om kvalitetene du beskriver er attraktive for en kvinne?

På en generell basis må jeg nok skuffe deg og si nei.

Det kvinner reagerer på er en mann som gjør dem våte i trusa. Rå maskulinitet og null beklagelse for dette. En mann som ser dem dypt inn i øynene og viser at han liker det han ser :)

Den gode nyheten er at det ikke nødvendigvis er en motsigelse mellom dette og den du er i dag.

Du må rett og slett komme mer i kontakt med din maskuline side om målet ditt er å bli attraktiv for det motsatte kjønn. Gjør maskuline aktiviteter. Kampsport. Vekttrening. Lev farlig. Into the wild. Etc.

Tror du hun blir våt i trusa når du gråter etter at dere har sett film? Nope. Den eneste plassen hun blir våt er på hånden sin etter at hun har tørket tårene dine :P

EDIT: Leste over innlegget mitt og ser at jeg kanskje var litt uklar. Det jeg mener er at du har gode kvaliteter og det hørest ut som om du har et rikt liv for din egen del. Bare pass på å at du ikke lever livet ditt for å behage andre. Vær stolt av den du er, men som sagt, balanser det gjerne med litt mer maskulinitet.

Må bare si at det er er kvaliteter jeg har. Når jeg drikker, ender jeg som regel opp i slagsmål (dumt), jeg har trent styrkeløft og den slags i flere år, så mitt utseende er vel mye mer maskulint enn de aller fleste ettersom jeg er en kraftig kar, lite fett, mye muskler. Uansett da, så spiller det ikke så veldig stor rolle.. Posten min kan sikkert få det til å høres ut som jeg er en jævla bög, vel, er det noe jeg ikke kan fordra, så er det homser. Spesielt en gang på byen, så måtte jeg grisebanke en homo fordi han ikke lot være å prøve seg på meg. Capish? Kvaliteter - Ikke et rent personlighetstrekk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...