Gjest Guffen Skrevet 21. april 2010 #21 Skrevet 21. april 2010 Jeg er også av den følsomme typen. Litt italiensk, kanskje? Hadde jeg for eksempel hatt en katt og noen hadde sparket til den, kunne jeg grått over hvor slemme mennesker kan være - samtidig som jeg klippet av en og en fingertupp på jævelen.
Gjest -L- Skrevet 21. april 2010 #22 Skrevet 21. april 2010 Det er en god egenskap at du er snill. Bare ikkje bli dumsnill og ikkje hver snill mot noen for å vinne deres aksept.
Danrio Skrevet 21. april 2010 #23 Skrevet 21. april 2010 (endret) "Gratulerer" TS. Måten du er på nå gjør at du vil respektere jenter imotsettning til vennene dine. De tenker på seg selv å vil ligge med alle jentevennene og andre jenter som du og gjengen møter. Når du møter noen tenker du på å respektere henne og vil gi henne tid. Men før den tid så.. ja. Du vil se vennene dine med kjærestene sine feste, spy og være utro many times over, noe som du blir syk av tenke på. Du vil se venner med kjærester som sitter i en skitten sofa å ser på fotball eller forran dataen hele dagen, og gjør absolutt ingenting for forholdet. Mens du ville ha funnet på reiser, aktiviteter, frokost på senga og prøver å behandle henne best mulig. "gratulerer" og velkommen i klubben. Endret 21. april 2010 av Danrio
Steinar40 Skrevet 22. april 2010 #24 Skrevet 22. april 2010 (endret) "Gratulerer" TS. Måten du er på nå gjør at du vil respektere jenter imotsettning til vennene dine. De tenker på seg selv å vil ligge med alle jentevennene og andre jenter som du og gjengen møter. Når du møter noen tenker du på å respektere henne og vil gi henne tid. Men før den tid så.. ja. Du vil se vennene dine med kjærestene sine feste, spy og være utro many times over, noe som du blir syk av tenke på. Du vil se venner med kjærester som sitter i en skitten sofa å ser på fotball eller forran dataen hele dagen, og gjør absolutt ingenting for forholdet. Mens du ville ha funnet på reiser, aktiviteter, frokost på senga og prøver å behandle henne best mulig. "gratulerer" og velkommen i klubben. Konklusjonen din er altså at de fleste jenter/kvinner er rimelig blåste i hue? Min konklusjon etter en del år i denne verden på godt og vondt, er at det som kalles "sunn fornuft" kan man aldri forvente å få oppleve i noe menneske før ved ca 25-30 års alder. Selv om det selvfølgelig finnes en del unntak. Begge veier. Altså at noen får sunn fornuft tidlig, mens andre aldri får noen sunn fornuft. Endret 22. april 2010 av Steinar40
Gjest brutal_mann Skrevet 23. april 2010 #25 Skrevet 23. april 2010 TS, drit en lang i hva kvinnene her svarer. jeg har snaue 40 års erfaring med å ha de egneskapene du viser her. Det hjelper ikke en dritt! Vil du ha dame? Da må du bli slik som han idioten som stikker hjem med alle damene, puler dem og dumper dem. Det er han damene tenner på. Men det er ikke politisk korrekt å innrømme det ser du Men tenk etter, det må jo være en grunn til at det er de klysete mannfolka som får pult hver eneste helg?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. april 2010 #26 Skrevet 23. april 2010 TS, drit en lang i hva kvinnene her svarer. jeg har snaue 40 års erfaring med å ha de egneskapene du viser her. Det hjelper ikke en dritt! Og du har lest alle svarene? Vi er jo flere som sier at vi ikke liker snille og følsomme dørmatter til kjæreste.
Steinar40 Skrevet 23. april 2010 #27 Skrevet 23. april 2010 Og du har lest alle svarene? Vi er jo flere som sier at vi ikke liker snille og følsomme dørmatter til kjæreste. Det er litt forskjell på en dørmatte og en narsissist. Eller hva mener du? En gyllen middelvei er aldri feil.
Capt. Obvious Skrevet 23. april 2010 #28 Skrevet 23. april 2010 På mange måter er det sikkert bra å være snill og god og superromantisk, men det er gjerne slike gutter/menn som typisk havner i vennefella. Du blir en god samtalepartner og venn, men væremåten fungerer veldig ofte særdeles dårlig når det gjelder å få seg kjæreste.
Yogamann Skrevet 23. april 2010 #29 Skrevet 23. april 2010 Egenskapene dine vil fungere fint i forhold til kvinner HVIS de er balansert av andre egenskaper som selvsikkerhet, evne til sevlhevdelse og grensesetting. Mitt råd er å sette deg litt inn i PUA litteratur bare for å forstå basics om tiltrekning og kanskje å begynne på kampsport. Ikke fornekt den du er i dag, men bygg noe annet i tillegg.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. april 2010 #30 Skrevet 23. april 2010 (endret) Det er litt forskjell på en dørmatte og en narsissist. Eller hva mener du? En gyllen middelvei er aldri feil. Klart - og som de andre her sier: man havner rett i vennefellen dersom man er for "soft". Endret 23. april 2010 av gjestdeluxe
Gjest Elijah Skrevet 23. april 2010 #31 Skrevet 23. april 2010 (endret) Hva er spørsmålet? Om kvalitetene du beskriver er attraktive for en kvinne? På en generell basis må jeg nok skuffe deg og si nei. Det kvinner reagerer på er en mann som gjør dem våte i trusa. Rå maskulinitet og null beklagelse for dette. En mann som ser dem dypt inn i øynene og viser at han liker det han ser Den gode nyheten er at det ikke nødvendigvis er en motsigelse mellom dette og den du er i dag. Du må rett og slett komme mer i kontakt med din maskuline side om målet ditt er å bli attraktiv for det motsatte kjønn. Gjør maskuline aktiviteter. Kampsport. Vekttrening. Lev farlig. Into the wild. Etc. Tror du hun blir våt i trusa når du gråter etter at dere har sett film? Nope. Den eneste plassen hun blir våt er på hånden sin etter at hun har tørket tårene dine EDIT: Leste over innlegget mitt og ser at jeg kanskje var litt uklar. Det jeg mener er at du har gode kvaliteter og det hørest ut som om du har et rikt liv for din egen del. Bare pass på å at du ikke lever livet ditt for å behage andre. Vær stolt av den du er, men som sagt, balanser det gjerne med litt mer maskulinitet. Endret 23. april 2010 av Elijah
Steinar40 Skrevet 24. april 2010 #32 Skrevet 24. april 2010 Klart - og som de andre her sier: man havner rett i vennefellen dersom man er for "soft". Visste du at narsissister blir tiltrukket av sjef- og lederstillinger? Kan være greit å ha det i bakhodet. Og at det er nødvendig for følsomme menn å undertrykke følsomheten ute i samfunnet, det er det ingen tvil om.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 24. april 2010 #33 Skrevet 24. april 2010 Visste du at narsissister blir tiltrukket av sjef- og lederstillinger? Kan være greit å ha det i bakhodet. Og at det er nødvendig for følsomme menn å undertrykke følsomheten ute i samfunnet, det er det ingen tvil om. Her falt jeg ut. Lederstillinger og narsissister - ja?
Steinar40 Skrevet 24. april 2010 #34 Skrevet 24. april 2010 Her falt jeg ut. Lederstillinger og narsissister - ja? Jeg bare husker at du har skrevet her tidligere at du er attrahert av ambisiøse menn med status Kan jo da være greit å være klar over ulempene med dem også.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 24. april 2010 #35 Skrevet 24. april 2010 Jeg bare husker at du har skrevet her tidligere at du er attrahert av ambisiøse menn med status Kan jo da være greit å være klar over ulempene med dem også. Å...vel ja, samtidig er de varme personligheter, de jeg faller for. Jeg kunne ikke falle for en ambisiøs mann som er leder - og kjedelig/uinteressant/intetsigende.
Steinar40 Skrevet 24. april 2010 #36 Skrevet 24. april 2010 Å...vel ja, samtidig er de varme personligheter, de jeg faller for. Jeg kunne ikke falle for en ambisiøs mann som er leder - og kjedelig/uinteressant/intetsigende. Tror du bør lese deg litt opp på hvordan en narsissist egentlig fungerer.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 24. april 2010 #37 Skrevet 24. april 2010 Tror du bør lese deg litt opp på hvordan en narsissist egentlig fungerer. Nei, det er jeg belest på fra før. Alt jeg sa var: ja, jeg liker ambisiøse menn og ja, jeg liker varme personligheter. Det er ikke noe som tilsier at denne kombinasjonen ikke finnes: jeg har møtt flere. ("Ambisiøs" betyr heller ikke automatisk "leder".)
Steinar40 Skrevet 24. april 2010 #38 Skrevet 24. april 2010 Nei, det er jeg belest på fra før. Alt jeg sa var: ja, jeg liker ambisiøse menn og ja, jeg liker varme personligheter. Det er ikke noe som tilsier at denne kombinasjonen ikke finnes: jeg har møtt flere. ("Ambisiøs" betyr heller ikke automatisk "leder".) Ja, det finnes alle typer mennesker og personligheter. Og det var egentlig poenget mitt også.
Antique Skrevet 25. april 2010 #39 Skrevet 25. april 2010 Jeg er 19 år, og liker sånne type gutter Syns det er fint at gutter er følsomme, og at de tørr å vise følelser
Zealuu Skrevet 25. april 2010 #40 Skrevet 25. april 2010 Hadde jeg for eksempel hatt en katt og noen hadde sparket til den, kunne jeg grått over hvor slemme mennesker kan være - samtidig som jeg klippet av en og en fingertupp på jævelen. Det der er ikke italiensk, det er psykotisk og/eller passiv-aggressiv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå