sivilen Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 (endret) Hei kjære kvinner (og menn? =) )! Nå det siste året har det skjedd store endringer i mitt liv, ikke minst i hvordan jeg oppfører meg, men også min evne til å sette meg inn i andres situasjon og ha veldig forståelse og medfølelse. Jeg har rett og slett fått et litt annet perspektiv på ting, og jeg må ærlig innrømme at dette er helt fantastisk til tider, fordi jeg blir ofte rørt. Saken er den, at jeg kanskje er litt for snill, og ikke minst en del mer følelsladd enn hva gutter generelt er, dog dette er bare min subjektive oppfatning av det hele. Når jeg sier at jeg er litt for snill, så mener jeg med dette, at jeg kanskje føyer meg ekstra for at noen skal ha det bra, og spesielt hvis dette er en person jeg bryr meg om. Men når dette er sagt, så er jeg ikke "rar" i den forstand:P Jeg glir rett som det er inn i mengden!Det er bare det at jeg er et følelsesmenneske, er ufattelig glad i naturen, i dyp vakker og fantastisk musikk! Gjerne pianosanger som vekker frem litt triste minner, kanskje fra en gammel kjærlighetsrelasjon. Har et ganske pent utseende får jeg stadig høre. Jeg kan føle meg litt "jentete" av og til, fordi jeg gjerne kan strigråte hvis jeg ser en trist film, ntååw. Ikke at dette er negativt, og nei, jeg er langt ifra homofil. Jeg skulle ønske jeg hadde hatt en kjæreste som forstod meg, ja, rett og slett ei jeg kunne delt så mye med! Jeg kanskje av den romantiske typen. Jeg skal legge til at jeg fortsatt er ung.. Er i slutten av mine tenår. Hva synes damer, jenter om denne typen menn? Endret 21. april 2010 av sivilen
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Ikke helt min greie. Men du høres ut som drømmemannen for mangt et kvinnfolk. Og jeg sier kvinnfolk, for jentene på din alder leker seg nok fortsatt med de som er litt..mer kalde og "uoppnåelige".
sivilen Skrevet 21. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2010 (endret) Vel, greia er jo det at denne siden av meg kommer ikke frem så lenge jeg ikke blir kjent ved vedkommende Så jeg tror jeg kanskje kan virke litt kald og mystisk utad, i og med at jeg er ganske sjenert, og derigjennom bærer på et skall av en "lettere" stenmaske. Det skal litt til for at man skal klare å myke meg opp, bare så det er sagt =) Men denne følsomme "snille" siden av meg er autentisk Endret 21. april 2010 av sivilen
sivilen Skrevet 21. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2010 Kan være greit å tilføye at dette faktisk kun er en egenskap, ikke noe absolutt som hele tiden er der, for jeg er på ingen måte emo, ikke sant? Men det virker som det er en egenskap mange gutter ikke har, ikke at alle skal være like da Dere skjønner hva jeg mener.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Jeg elsker menn som har slike sider som du,ts :rødme: Men jeg er endel år eldre enn deg, så jeg kan ikke svare på hva de på din alder liker. Men vi er alle forskjellige, så noen jenter på din alder finnes det helt sikkert
sivilen Skrevet 21. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2010 Hyggelig å høre iza'bella Jeg vet jo at det ikke er noen dum egenskap, men var jo først og fremst bare litt nysgjerrig på hva dere damer syntes om det For dette er vel først og fremst en egenskap hunkjønn har, har jeg inntrykk av.
Steinar40 Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 (endret) Empati etc. er ikke ferdig utviklet i menneske-hjernen før ved ca 25 års alder hos de fleste individer - både hos jenter og gutter. Derfor blir det litt problematisk for de som får denne "evnen" litt for tidlig, og eventuelt får litt for mye av den, som muligens du har fått. Men det er jo ikke så lenge til du er 25 år og kan attrahere kvinner rundt denne alderen da Endret 21. april 2010 av Steinar40
Suzy Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Empati, innsikt og ydmykhet blir det aldri for mye av TS - jeg syns du høres ut som en helt strålende fyr og litt av et kupp jeg Og den jenta som "får" deg og oppdager at det finnes en forundringspakke av kjærlig, varm og følsom mann bak det mystiske førsteinntrykket blir helt sikkert kjempefornøyd. Det viktigste er at du vet du har noe å by på og at du tør å være seg selv - for som du sier dette er jo bare ett av flere karaktertrekk.
MissStiles Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 Jeg liker gutter som tør å vise at de er følsomme. Om du gråter litt ved en trist film, så vil jeg nok synes er søtt. Skjønner at de sidene dine viser du ikke frem til hvem som helst. Det ville ikke jeg gjort heller. Så jeg vil si at dette ikke er negativt men et pluss ved en gutt.
Inx Skrevet 21. april 2010 #10 Skrevet 21. april 2010 Dette er ikke noe å være flau over. Men du bør ikke drive å be om bekreftelse heller, det er lite mandig synes jeg. SÅ du havner i kategorien gutt enn så lenge
Chanel89 Skrevet 21. april 2010 #11 Skrevet 21. april 2010 Aww Du høres ut som drømmemannen min :rødme: , er desverre veldig få av de
sivilen Skrevet 21. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 21. april 2010 Hehe tusen takk for feedback =) Hehe, det var vel ikke akkurat hensikten heller, at jeg skulle få en "bekreftelse", men var bare nysgjerrig på hva dere kvinner måtte mene..
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #13 Skrevet 21. april 2010 Ta og barber dunbarten din, østrogen-Ørjan. Og forresten hvis en av kompisene mine hadde begynt å grine under en filmkveld hadde det vært rett ut.
Steinar40 Skrevet 21. april 2010 #14 Skrevet 21. april 2010 Ta og barber dunbarten din, østrogen-Ørjan. Og forresten hvis en av kompisene mine hadde begynt å grine under en filmkveld hadde det vært rett ut. Du har ikke kommet helt i mål ennå med empati-utviklingen din forstår jeg
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #15 Skrevet 21. april 2010 Du har ikke kommet helt i mål ennå med empati-utviklingen din forstår jeg Ok, beklager. Ååååååwwww, så flink du er som gråter når du ser film og lar folk tråkke på deg. =)=)=)
Steinar40 Skrevet 21. april 2010 #16 Skrevet 21. april 2010 Ok, beklager. Ååååååwwww, så flink du er som gråter når du ser film og lar folk tråkke på deg. =)=)=) Ja, du kunne jo prøvd og sett hva som skjedde.
Ethereal Skrevet 21. april 2010 #17 Skrevet 21. april 2010 Hadde jeg blitt kjent med deg hadde jeg sikkert trodd du var homo. Ikke slemt ment altså, men sånn er det.
Anglofil Skrevet 21. april 2010 #18 Skrevet 21. april 2010 Synes det er kjempeflott at du tør å vise dine følsomme sider, kanskje fordi jeg selv er ganske følsom. Mvh Yvonne
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #19 Skrevet 21. april 2010 Ja, du kunne jo prøvd og sett hva som skjedde. Var ment til TS. Men du er sikkert veldig hard, for all del.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 21. april 2010 #20 Skrevet 21. april 2010 Hva synes damer, jenter om denne typen menn? Ikke noe særlig, synes det er veldig umandig. Men kanskje som en venn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå