Klips Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #341 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hyggelig noen har trua Og veldig glad for besøk og skravling. Fikk trent onsdag, men jobbreise og deretter skikkelig vond hals og i dag av gårde på en liten høstferie, så det blir visst fort en ny friuke. Får bare være. (Selvomjegikkelikerdet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 3. oktober 2010 #342 Del Skrevet 3. oktober 2010 God bedring og god høstferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 3. oktober 2010 #343 Del Skrevet 3. oktober 2010 God bedring og god høstferie! Innimellom er det jo bare godt for kroppen og hvile litt, selv om hodet kanskje ikke synes det.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #344 Del Skrevet 3. oktober 2010 Takk. Syns det blir litt mye hvile for tiden, men så farlig er det nok ikke. Rekker nok bikiniformen 2011 likevel Og sentrumsløpformen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #345 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kristian Gundersen(? mener jeg det var) hadde en liten sak i Aftenposten i dag om at en gang trent - lettere trent siden, fordi det dannes flere muskel(celle)kjerner(?) ved trening som gjør at man blir lettere sterk igjen etter treningsopphold. (Gad ikke finne frem avisen igjen, som dere skjønner, derav mye (?) Dette var morsomt av to grunner: 1) the obvious - trening er bra, ikke bare her og nå 2) Kristian var en av foreleserne jeg i sin tid hadde på UiO, i ett eller fysiologikurs vil jeg tippe (dermed burde jeg jo kunne gjengi informasjonen over noe mer korrekt, jeg har jo kunnet sånn som dette til bunns), for, tja, minimum 15 år siden. Og ikke bare det, men av en eller annen grunn syntes jeg han var såå hot Det lille svarthvittbildet vekket til live helt glemte minner om den lange grå luggen han dro vekk fra fjeset, og de utallige spreke fantasiene jeg hadde om ham Nesten så man burde sendt et brev 15 år etter, og muligens glede en gammel professor. Anywho - snart to ukers treningsopphold tror jeg. Får det ikke til når det er høstferie og familiekos for alle penga. Samt utenlandstur, kino og vin, etc. Så bra dette med de muskel(celle)kjernene, asså. Og gamle minner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 9. oktober 2010 #346 Del Skrevet 9. oktober 2010 Du skal sjå han godaste Kristian sitt og googlar seg sjøl og finn detta innlegget. Du må kosa deg masse på tur med slaraffenliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #347 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det har du jammen rett i, det får vi håpe han gjør. Og med det profilbildet jeg har skjønner han jo at det var en skikkelig babe som satt og siklet over ham på alle disse forelesningene :D Er egentlig ganske misfornøyd med treningsmangel, må overtale meg selv til at det er ok. Rekker nok ikke i morgen heller, men hardkjør fra mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #348 Del Skrevet 12. oktober 2010 Sånn, da er det blitt løftet igjen. Litt lei + så mye opptatt utstyr at jeg droppet de siste øvelsene og heller løp. På mølle. Uten musikk. Det er rimelig sjukt til meg å være, og holdt da heller ikke mer enn 20 min. Ikke så fort, 10,5 km/t meste av tiden. Ble da 17,5 min på 3 km, 3,45 km på 20 min. Deretter tømte jeg det siste fra gamle leilighet, tror jeg føler meg litt sterkere og det er deilig. Når man skal bære kjøleskap ned tre etasjer for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 12. oktober 2010 #349 Del Skrevet 12. oktober 2010 Funksjonell styrke er den beste Kvitevarer sitt potensiale er undervurdert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #350 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hehe, nåvel, de har så skarpe kanter å holde i ... (jente). I går testet jeg en POP-dancetime, og det var dødsmorsomt, men trening kan det jo ikke kalles. Befriende morsomt å liksom gå på trening og IKKE se frem til å ha det veldig vondt og slitsomt. Men sånt får komme i tillegg til vondt og slitsomt, hvis man skal ha noe treningseffekt her i verden. Corebar med Lene H i dag. Vondt og slitsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #351 Del Skrevet 15. oktober 2010 Fredag Morgen Yoga Den softe delen av meg synes dette er slik en deilig tyvstart på helg. Spesielt i dag, med en annen instruktør og ikke like vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 15. oktober 2010 #352 Del Skrevet 15. oktober 2010 Høres ut som du har hatt en herlig start på helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #353 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det var det I dag begynner jeg med noe helt nytt: Facercise! Min treningsgurukollega mener dette har noe for seg og at han har sett store forskjeller både på seg selv og andre. 11 øvelser for ansiktet som ser helt fullstendig idiotiske ut under utførelse, men som skal gi mindre nese, åpnere øyne, mer definerte kinn etc. på kun få uker. Gleder meg som en liten unge til å bli så fantastisk ung og vakker igjen. Detta blir bra, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 18. oktober 2010 #354 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hehehe...mindre nesa??? Detta blir spennande. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #355 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ja ikke sant? Må bare huske å gjøre øvelsene, det er fryktelig kjedelig. Det er vektløfting også blitt, så nå må jeg ha variasjon. Ringer han PT'en i morgen. Og så skal jeg teste min første Zumba og finne ut hva alle maser sånn om. Gleder meg skrekkelig. Løftet 70 kilo i dag da. Knebøy og strakmark. Kun fire sett med fem repetisjoner. Men dog, 70 kilo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #356 Del Skrevet 19. oktober 2010 Litt fint å vite at jeg da kan løfte opp ting som veier 70 kilo fra bakken, hvis jeg har behov for det. Så lenge de har en håndterlig form, gjerne balansert i hver sin ende av en stang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 19. oktober 2010 #357 Del Skrevet 19. oktober 2010 Du er så sterk, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 19. oktober 2010 #358 Del Skrevet 19. oktober 2010 70 kg. i knebøy står det virkelig respekt av! Imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #359 Del Skrevet 20. oktober 2010 Takk takk takk takk Det er litt tøft, ass. I prinsippet, ikke sant, kunne jeg hatt en av de fryktinngytende 25-kilos skivene på hver side av stanga! Men jeg har jo ikke det, i og med at jeg slenger på småskiver etterhvert mens jeg varmer opp. Men jeg kunne. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 20. oktober 2010 #360 Del Skrevet 20. oktober 2010 Neste gang synes jeg du skal ha det; de kule kule 25 kgs. skivene. Snakk om selvtillitsboost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå