Gå til innhold

Zirine

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Skal jeg kjøpe med en virituell boks med godteri når jeg nok en gang på kort tid drar til EU? Røyk skal jeg ha sjæl, så det får du ikke. Ei heller rødvin, for den drikker du opp alt for fort.

Og nei, jeg skal ikke i retning av ditt forkvaklede hjemsted, din harrytass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du skal handle på det europeiske markedet, du ... Jaja, men du vil vel ikke komme her å kalle meg harry som reiser til Svinesund, mens du fremstiller deg selv som glamorøs som jevnlig frekventerer danskebåten. Nei, nå må du stikke fingeren i jorda her kjerring ...

Når reiser du? Kan jeg være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da for faen glamorøs, det har du da sett med dine egne utskutte øyne! :evil:

Hadde tenkt til å invitere deg, men siden du er så slem og ekkel, lar jeg være :sjarmor:

Hvem har forresten sagt noe om danskebåt? Vi glamorøse kaller det cruise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truru jeg trenger ting inn med teskje, eller?? (Noen her tror jo det, men det ække snat).

Nei, Zirine, jeg orker ikke ta ansvar for deg når du blir full en gang til. Å bære deg fra et harry utested i Oslo til glattcella var for mye for meg. den yndige kroppen min er sterk, men alt med måte. Psyken like så.

*holder Z på en armlengdes avstand så hun ikke skal bli for klengete*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skal ikke undervurdere glattceller - tenk bare på dette: doen er aldri langt unna hvis man må spy, man kan bare ringe på (hamre på døren) så komme de med vann - ja, faktisk også cola hvis man er villig til å bytte tjenester. Og sist men ikke minst - om morgenen vettu - får man frokost på sengen. Er så fint vettu - nesten bedre å være på glattcelle enn å reise med danskebåten vettu :sjarmor:

Men får jeg ikke være med altså? Kjøpe gave til meg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...