Gå til innhold

Fremkalling av digitale bilder....


monja

Anbefalte innlegg

Hvor skal jeg fremkalle mine digitale bilder? Det er jo et hav av muligheter, men har dere erfaringer etc vil jeg gjerne høre anbefalinger og "styr unna" butikker. Viktige ting som spiller inn er jo såklart pris og kvalitet, og leveringstid.....og kanskje til og med lagringsmuligheter på nett i nettalbum??

Noen å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste slike fremkallingsbutikker tilbyr vel en vareprøve. Send inn de samme bildene til flere forskjellige leverandører. Og når du har fått alle, kan du velge ut ifra pris, leveringstid og kvalitet etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et godt tips.

Vi bruker forøvrig vg-nett sin løsning (det er.. eurofoto eller noe slikt?) Bildene er vi fornøyd med, leveringstiden er rask, brukergrensesnittet for opplasting er så enkelt at min mor kan gjøre det, og prisene er akseptabel.

Minner meg på at det er på tide å få fremkalt en del (hundre) bilder igjen (vi fremkaller alltid over hundre bilder, for da blir det lsvere enhetskostnad pr bilde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Japan Photo - www.japanphoto.no

Er fornøyd. Henter bildene selv i butikken, slipper da porto. Om du fremkaller 25 eller fler i slengen koster det 2 kr per bilde, fremkaller du færre blir det 3 kr per bilde. Kvaliteten har det aldri vært noe å si på. Jeg sender bildene over nett, men du kan også gå til butikken og få det gjort. Eneste negative er at jeg må vente 5 dager til bildene er ferdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker også Vg sin løsning som er eurofoto.Er fornøyd med bildene.

Men har syntes at det var litt dyrt.Bruker å sende inn når det er 25-30 bilder,men burde vel som fredagsbarn samle opp til jeg har 100.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...