Gjest care Skrevet 15. september 2003 #1 Del Skrevet 15. september 2003 Embla -------<-------<-------------- Mie og Miemannen ------<-----<----------------- :kysse: Dorian ------<------<---------------- Hilde S K ------<------<---------------- Labella ------<------<---------------- Lillian ------<------<---------------- :smilejenta: Tilde ------<------<---------------- Bluebird ------<------<---------------- Juggernaut ------<------<---------------- :trøste: Usikker ------<------<---------------- Sofia ------<------<---------------- Liten ------<------<---------------- Dixie ------<------<---------------- :brunette: Anna Lovinda ------<------<---------------- Tilde72 ------<------<---------------- :pippi: Og til dem jeg har glemt og som har stemt på min snuppelupp ------<------<---------------- ------<------<---------------- ------<------<---------------- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. september 2003 #2 Del Skrevet 15. september 2003 Takk, Care, du er søt Men du....: stemmer fremdeles for harde livet jeg. Må ikke ta seiren på forskudd, man vet aldri med sånne lurvekatter. Mikkel - Milleniumskatt! heia heida heia heia heia heia heia heia heia heia heia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. september 2003 #3 Del Skrevet 15. september 2003 Måtte jo bare stemme på Mikkel jeg og - han er jo så skjønn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 15. september 2003 #4 Del Skrevet 15. september 2003 Puh.... den er nervepirrende denne valgkampen! :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 15. september 2003 #5 Del Skrevet 15. september 2003 hø? fatter ikke noe jeg.. valgkamp?som i den på tv liksom? eller? *er superblond, jeg..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. september 2003 #6 Del Skrevet 15. september 2003 Takk alle. Nå ble jeg litt småsur, så jeg sendte en mail til han derre typen på dyrenett og sa at dette begynte å bli useriøst og at jeg skulle ut å reise, og tror du jammen meg ikke at han fikk fart i reva The winner is: Mikkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 15. september 2003 #7 Del Skrevet 15. september 2003 Mikkel for president!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 15. september 2003 #8 Del Skrevet 15. september 2003 HÆÆÆRLIG........ Stemte nå bare på den peneste katten jeg da! sCaaaarrreeee :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. september 2003 #9 Del Skrevet 15. september 2003 Gratulerer!!! Stemte jeg også. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. september 2003 #10 Del Skrevet 15. september 2003 :D Grattis med seieren, Mikkel og Care! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. september 2003 #11 Del Skrevet 15. september 2003 Mikkel er bare SJØØØØNNN! Pass så jeg ikke kidnapper ham Care... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 15. september 2003 #12 Del Skrevet 15. september 2003 Jippi! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 15. september 2003 #13 Del Skrevet 15. september 2003 Hurra! Vi får ros!! > Nå ble jeg litt småsur, så jeg sendte en mail til han derre typen på dyrenett og sa at dette begynte å bli useriøst .... Proaktivt reagert, care! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 16. september 2003 #14 Del Skrevet 16. september 2003 Supet da! hehehe... Viser makten en har med kontakter i vår verden... Kan kanskje skrive en opgave bygget på dette?.... Men ... kjære scare.... Jeg vil da ikke ha noen trøsteklapp! Jeg vil ha .... kooooooooooossss.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. september 2003 #15 Del Skrevet 16. september 2003 hø? fatter ikke noe jeg.. valgkamp?som i den på tv liksom? eller? *er superblond, jeg..* Skjønner ingenting jeg heller......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. september 2003 #16 Del Skrevet 16. september 2003 bra jobbet hele gjengen her asså (uten om dere som ikke skjønner en drit- grrr :evil: :blunke: ) :kysse: til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. september 2003 #17 Del Skrevet 16. september 2003 bra jobbet hele gjengen her asså (uten om dere som ikke skjønner en drit- grrr :evil: :blunke: ) :kysse: til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 16. september 2003 #18 Del Skrevet 16. september 2003 Selvfølgelig vant Mikkel!! :D Ærlig talt, hadde han konkurranse i det hele tatt? Den lille sorte var da ganske søt, men alvorlig talt - den derre flatnesa... (uff, stakkars. har sikkert en flott personlighet, alle har jo noe... ) Mon tro om jeg skal melde på Lille Ragu (kan gå for en katt i riktig vinkel).. Nå kan vi endelig sove igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 16. september 2003 #19 Del Skrevet 16. september 2003 Labella ------<------<---------------- Anytime Han er sååå lekker der han smiler mot oss på førstesiden! Får håpe de bruker like lang tid på neste uke, så Mikkel kan få være ukens kjæledyr leeeeenge! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 #20 Del Skrevet 16. september 2003 Tuuusen takk for takken :D ...men skal dette liksom forestille meg ?? Selvfølgelig vant Mikkel. Han var helt klart den beste katten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå