Steinar40 Skrevet 17. april 2010 #21 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Om han i det hele tatt finnes, ville det vært veldig greit om han var trofast. Utenom det ville jeg nok blitt veldig glad om han i tillegg skjønte trikset med å plassere skitne klær i skittentøyskurven Du kan jo lære han opp - øvelse gjør mester Endret 17. april 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 17. april 2010 #22 Del Skrevet 17. april 2010 Hva legger du absolutt mest vekt på? Han må være snill, ha empati for andre, fordomsfri og være omgjengelig og like å bli kjent med nye mennesker. Han må dessuten ta vare på seg selv, og være tiltrekkende for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crazyforgum Skrevet 17. april 2010 #23 Del Skrevet 17. april 2010 Det viktigste er at han er høy og kjekk, og at han forstår meg og synes jeg er det viktigste i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 17. april 2010 #24 Del Skrevet 17. april 2010 Kosen, snill, sammarbeidsvillig, reiselysten, gå godt sammen med mine barn, noen felles interesser, eget sosialt nettverk, fast ansatt/jobb og egne meninger. Ellers så bør han ta vare på seg selv (trening) og ha litt mål med livet. Jada, tror jeg skal lete en stund for å finne denne mannen Ønsker meg selv lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #25 Del Skrevet 22. august 2010 Mine ønske krav: Snill/omsorgsfull Kjekk i mine øyner/glimt i øye Tørre å ta kontroll/ansvar og tåle å ta en samtale/diskusjon Spntan/leken/like sex Økonomisk kontroll Trene Sosial, men også kunne kose seg hjemme uten at det må skje noe hele tiden. Ærlig Trofast Like barn krever ikke at han skal gjøre husarbeid, men at han tar seg av handy ting som skal gjøres, Bil, skifter lyspærer osv osv Få meg til å føle meg som den beste/fineste Kunne trøste Lytte Ha egne meninger og sette meg på plass om det trengs Ønske finne på ting sammen med meg/familiemann Positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #26 Del Skrevet 25. august 2010 - Ikke maktsyk/kontrollerende/sjalu og alt det der - Ærlighet og respekt - Er positiv og prøver å skape gode minner vi kan kose oss med sammen - Han oppmuntrer heller enn å være negativ - Har selvinnsikt - Kan snakke om alt - Ikke ty til krangling bare fordi vi er uenige Det var vel det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. august 2010 #27 Del Skrevet 25. august 2010 Hva legger du absolutt mest vekt på? At han respekterer meg - resten kommer naturlig når han gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #28 Del Skrevet 28. august 2010 Glad i diskutere, ha humor og være litt selvironisk, slank og litt muskler- i god form, ha deilig kølle og gi mye i senga og passe på at jeg får det jeg trenger, ha mål i livet og ha driven til å forfølge dem og ikke minst så må han ha en jobb og en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 28. august 2010 #29 Del Skrevet 28. august 2010 Han bør definitivt ha bodd noen år for seg selv før han flyttet sammen med meg. Dvs. at han er selvstendig. Han bør også like litt variasjon i hverdagen, foran sofaen hver kveld blir ikke aktuelt. Vettugt forhold til økonomi. Altså at han ikke lider av spillegalskap eller en potensiell deltaker i luksusfellen.Hva han tjener er selfølgelig likegyldig så lenge han kan forsørge seg selv(bare så noen av dere sure mannfolka her ikke skal få noe å henge dere oppi). Noe mer kommer jeg ikke på. Har ikke hatt sambo enda så jeg vet ærlig talt ikke så veldig hvordan han bør være. Jo...han bør være et skikkelig mannfolk og kunne ta ei utfordring. Jeg mener stakkaren skal jo bo med meg ......jeg mener seriøst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 28. august 2010 #30 Del Skrevet 28. august 2010 Hun må få meg til å tro at jeg betyr noe for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. august 2010 #31 Del Skrevet 29. august 2010 Det viktigste er: - at han har humor - at han er snill og omtenksom - at han liker å være sosial men også glad i å ta det med ro inni mellom - at han er like glad i å reise som meg - at han trives med seg selv og er fornøyd med sitt liv (jobb og bolig) - at han liker å diskutere med og mot meg. Tåler litt - at han er ærlig og trofast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 29. august 2010 #32 Del Skrevet 29. august 2010 Og hun må like å ri på min sosiale antenne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 29. august 2010 #33 Del Skrevet 29. august 2010 Han bør også like litt variasjon i hverdagen, foran sofaen hver kveld blir ikke aktuelt. I sofaen mener du vel . (Unnskyld, kunne ikke dy meg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. august 2010 #34 Del Skrevet 29. august 2010 [...] og det skader ikke om han kan å lage mat, for det er jeg dårlig på Øvelse gjør mester, så det er bare å sette igang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 29. august 2010 #35 Del Skrevet 29. august 2010 Øvelse gjør mester, så det er bare å sette igang. Jeg har ikke noen stor interesse av å lage mat, enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. august 2010 #36 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg har ikke noen stor interesse av å lage mat, enkelt og greit. Veien til mannens hjerte går igjennom magen. Gammelt godt uttrykk som gjelder fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. august 2010 #37 Del Skrevet 29. august 2010 Dine megalomaniske holdninger er ganske usmakelige, Steinar! So be it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 29. august 2010 #38 Del Skrevet 29. august 2010 Veien til mannens hjerte går igjennom magen. Gammelt godt uttrykk som gjelder fortsatt Har aldri hatt problemer med menn på grunn av mine manglende egenskaper på kjøkkenet. Jeg kan det grunnleggende og er en jævel på baking, det får holde. Skal han ha noe mer komplisert får han lage det selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 29. august 2010 #39 Del Skrevet 29. august 2010 Veien til mannens hjerte går igjennom magen. Gammelt godt uttrykk som gjelder fortsatt Hva er din oppfatning om hva som er veien til kvinnens hjerte? Jeg har mine mistanker, men dem skal jeg holde for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. august 2010 #40 Del Skrevet 29. august 2010 Har aldri hatt problemer med menn på grunn av mine manglende egenskaper på kjøkkenet. Jeg kan det grunnleggende og er en jævel på baking, det får holde. Skal han ha noe mer komplisert får han lage det selv:) Det er ikke dumt å kunne bake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå