Gjest gjest Skrevet 16. april 2010 #1 Del Skrevet 16. april 2010 Hei! Kvinne trenger tips. Lever i et relativt greit samliv. Ikke akkurat et fyrverkeri den hverdagen vår, men helt ok. Stabilt og fint. Jeg vet at mannen min synes jeg er hot, men han synes også at jeg er litt kjedelig, tror jeg. Noen som har litt tips til hvordan få opp gløden litt? Dere menn som har levd lenge i et forhold: Skulle dere ønske at fruen kledde seg mer utfordrende i hverdagen? Ville dere likt hvis hun kysset dere litt oftere? Hvor viktig er komplimeneter? Hva skulle dere ønsket at deres samboere/ koner gjorde for å sprite opp hverdagen litt? Og dere kvinner: har dere noe postive og konrete råd/ erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #2 Del Skrevet 16. april 2010 Overrask mannen din! Kle deg i sexy undertøy og møt han i døren når han kommer hjem. Fungerer bra for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 16. april 2010 #3 Del Skrevet 16. april 2010 Overrask mannen din! Kle deg i sexy undertøy og møt han i døren når han kommer hjem. Fungerer bra for meg. Hehe, har gjort det noen ganger. Med stort hell. Så jeg tar tipset som en påminnelse om litt mer spesielle ting jeg kan gjøre. Takk for det! Det jeg egentlig er mest ute etter, er de små tingene i hverdagen. Slikt som ikke nødvendigvis krever mye planlegging, men som spriter opp likevel. Noen som har tips til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaijita Skrevet 16. april 2010 #4 Del Skrevet 16. april 2010 Tips: * legge en kjærlighets lapp med noen vakre ord på forkostbordet, eller ved forettningsreiser e.l. så kan du ligge en lapp i toalettmappen:-) * sende sms med : "savner deg kjære" i arbeidstiden. * kjøpe favorittdrikken hans og si du har en overraskelse i kjøleskapet:-) * Si hva du elsker mest ved ham, ikke bare fortelle at jeg elsker smilet ditt... men "Jeg elsker måten du smiler på når du blir engasjert", e.l. "Jeg elsker å kysse deg på kinnet"... osv. * Når han er sliten kan du spørre om det er noe du kan gjøre for han?? Massasje, lage noe mat... e.l. Husk at jo mer du gjør for din kjære, av kjærlighet, jo mer kommer du til å elske han:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #5 Del Skrevet 16. april 2010 Syns det er ganske ugreit at damer skal anstrenge seg sånn for å "piffe opp hverdagen" som vel betyr seksuallivet i praksis, og at løsningen ligger i å kle seg som et ludder...er det virkelig det eneste som menn tenner på? Hvor er raden av forslag som menn kan benytte seg av? Hvorfor skal ikke de kle av seg og "gjøre" en hel masse for at damene skal tenne? Er det nok at de er menn? Hvor langt har vi kommet i denne sameksistensen vår? *grøss* Hvorfor ikke konsentrere sge litt mindre om sex og mere om alt det andre som ligger der klar til bruk, i hverdagen? Hvis alt det andre funker, kommer resten av seg selv. Da trenger man ikke ekstrautstyr for å piffe opp noe som helst. Bare et lite hjertesukk litt utenfor allfarvei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fonseca poluabi Skrevet 24. februar 2011 #6 Del Skrevet 24. februar 2011 Fordi dette åpenbart er et forum tilrettelagt for kvinner, og denne tråden ble faktisk opprettet av en kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå