Gå til innhold

Er så utrolig redd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og er livredd,sikker på at alle her i Norge kommer til å dø,bli forgifta og hele pakka!

Pga av disse vulkan utbruddene i island! Asken sprer seg jo hit og heer vi bor har det begynt og lukte noe grusomt!!

Er det bare jeg som er overhysterisk?? er dette farlig?

Er det slutten på Norges trygghet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er bare du som er hysterisk.

Skrevet

Så godt å høre!! men hvordan vet du det? det kan jo ikke være bra for oss med denne røyk lukten eller hva det nå er?

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Jeg er mer redd for at det ikke blir noe av storbyhelga mi. Det er neste helg, men man vet ikke hvor lenge dette varer... I og med at mine venner på Island ikke er spesielt panikkslagne, er jeg ikke så redd for andre skadevirkninger enn ødelagt ferie.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

:enig:

Skrevet

Jeg tror nok du kan slappe helt av. Det verste som kan skje er at flytrafikken er stengt en stund pga askeskyen høyt oppe i lufta. Det kommer ikke til å regne giftig aske ned på oss.

Skrevet

Jeg sitter her og er livredd,sikker på at alle her i Norge kommer til å dø,bli forgifta og hele pakka!

Pga av disse vulkan utbruddene i island! Asken sprer seg jo hit og heer vi bor har det begynt og lukte noe grusomt!!

Er det bare jeg som er overhysterisk?? er dette farlig?

Er det slutten på Norges trygghet?

Kom og sitt på med meg en kjøretur så glemmer du alle andre dødsfrykter, garantert!!! ;-))))

Skrevet

Huff.. nå blei jeg hvertfall litt beroliga.. men det stinker jo skikkelig da... Flere som har merket det?

Skrevet

Det lukter kloakk her.

Gjest Trajan
Skrevet

Paranoid er vel egentlig et bedre ord og bruke ?

Skrevet

hehe.. ja jeg vet jeg er paranoid,hysterisk og alt som er...! Jeg er bare livredd for slike ting! .. :P

Skrevet

Beklager for mange dumme spørsmål her.. men.. burde man holde seg inne? eller er det like trygt å være ute?

Skrevet

Det er trygt å være ute.

Skrevet

Kjæresten min trodde at det var jeg som feist... til jeg fortalte han om vulkanen i Island. :fnise:

MEN, jeg er ikke redd. Dette har nemlig skjedd før - noe lignende hvertfall.

Skrevet

Ja.. det var jo de jeg visste.. vi kommer til å dø..

Skrevet

Vi får beskjed dersom lufta blir farlig for oss, og kan ta forholdsregler. Det gjøres målinger hele tiden.

Litt skeptisk til hva som skjer om Katla eksploderer men... i verste fall må vi bruke vinterklærne litt lengre enn planlagt :gjeiper:

Gjest Guffen
Skrevet

Jeg er sikker på at jødene står bak dette her. Eventuelt muslimene.

Uansett går jorden under i 2012.

Skrevet

Vi får beskjed dersom lufta blir farlig for oss, og kan ta forholdsregler. Det gjøres målinger hele tiden.

Litt skeptisk til hva som skjer om Katla eksploderer men... i verste fall må vi bruke vinterklærne litt lengre enn planlagt :gjeiper:

kan den eksplodere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...