Achmed Skrevet 15. september 2003 #1 Del Skrevet 15. september 2003 Er dere fornøyde nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. september 2003 #2 Del Skrevet 15. september 2003 Whats Up? :o og hvorfor kaller du oss kåt :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 15. september 2003 #3 Del Skrevet 15. september 2003 Bra triks, Achmed. Lime på et 1/1 bilde av junior på et så lite bilde.. Fikk noe å skryte av der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 15. september 2003 #4 Del Skrevet 15. september 2003 :o hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 15. september 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 15. september 2003 Whats Up? :o og hvorfor kaller du oss kåt :o :o Veeel... Vi har jo dette... Jeg forstørra bilde i Mocrosoft photo editor' date=' og det ser ut som at vi kan bli veldig glad i deg [/quote'] For ikke å snakke om chimp sin tafsing. Og det var jo mye "Bort med henda"-kommentarer en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. september 2003 #6 Del Skrevet 15. september 2003 Aha du tok oss på ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 15. september 2003 #7 Del Skrevet 15. september 2003 Whats Up? :o og hvorfor kaller du oss kåt :o :o Du må være litt tålmodig, care. Sitt i ro og stirr ham i senk en (laang)stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 15. september 2003 #8 Del Skrevet 15. september 2003 Eeeeeehhh!!! Jeg????? KÅT?????? Hmmmm.....Kan d være at NOEN har fått et litt feilaktig inntrykk, mon tro....???? (....sa hun uskyldsblått....) Men avataren er flott!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 15. september 2003 #9 Del Skrevet 15. september 2003 Go Achmed! Neste gang zoooooomer du litt også.. så sparer du jentene for litt jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 16. september 2003 #10 Del Skrevet 16. september 2003 Bare et lite spørsmål Achmed.. Siden jeg ikke akkurat nyter synet av din noget spedbygde kropp, og sannsynligvis ikke kommer til å ha våte fantasier om deg.. Er jeg da fremdeles en kåtballe? ...og til alle dere andre som synes at Achmed er sexy.. Vel, DERE har ikke sett ham dagen derpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 16. september 2003 #11 Del Skrevet 16. september 2003 ja? hva er det?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 16. september 2003 #12 Del Skrevet 16. september 2003 Men du.. Harkmed.... HVorfor er Care nevnt sammen m Chimpidoo, og Maiken???.... Vet du noe jeg ikke vet eller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 16. september 2003 #13 Del Skrevet 16. september 2003 :o Er...jeg en kåtball? Hva er en kåtball??? Og selv om jeg ikke er en kåtball, hva kvalifiserer care til å i et gitt slikt tilfelle å være no'mindre kåtball enn meg selv? Glem chimp, hun *er* en kåtball chimp er den største kåtballen på tre bein, tror jeg. Hun *har* baller!!! Tør å avspore, tør å skrive sms, etc etc. Ja, i det store og hele...kvinnfolk som tør! Skal lissom care være en nedgradert kåtball, i et stipulert eksempel, bare fordi hun vet mer om hårballler og andre intrikate katteproblemer enn meg selv si meg en ting??? Betyr det at folk elsker dyr mer enn andre at de er mindre...la oss si...glem det!!! *skmpf* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. september 2003 #14 Del Skrevet 16. september 2003 Men du.. Harkmed.... HVorfor er Care nevnt sammen m Chimpidoo' date=' og Maiken???.... Vet du noe jeg ikke vet eller.... [/quote'] Ja, har du hørt noe så uhørt. Tenk å koble meg sammen med DISSE kvinnemenneskene :o :o Jeg vil ha meg frabedt en slik sammenkobling. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 16. september 2003 #15 Del Skrevet 16. september 2003 Jahaha! Må si jeg lurte på hva d katteskinnet gjør i en klikk for kåte baller! Har d klikka for katta oxo nå kanskje....Isåfall er hun hjertelig velkommen over til de ballstyrige....kåte letter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 16. september 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 16. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 16. september 2003 #17 Del Skrevet 16. september 2003 tsktsk, det er mulig jeg tar feil, Achmed.. Men dette er i ferd med å skli ut igjen.. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 17. september 2003 #18 Del Skrevet 17. september 2003 Nytter ikke å henge m gjeipen når ingen fortår hva du mener Hachmed... Maiken: Alle vet jo at du nyter typen din på verandaen mens du titter opp på skyformasjoner.... Alle vet at Care har ukens katt, og bryr seg om tyttebærenes rettigheter.... Derfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå