Gå til innhold

Kunne ikke dy meg


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Jeg kjenner ingen lesbiske jenter jeg, så det eneste jeg har sett av dem er på TV! Det er mulig de jeg har sett der ikke er representative for den lesbiske befolkning- men det er neimen ingen sylfider de viser ihvertfall. Noen skikkelige overvektige dråg har de vært hele bunten, men det må TV-selvkapene altså stå for.

Å generalisere ut i fra dette og ut fra artikkelen er selvfølgelig feil, men jeg innrømmer gjerne at jeg humret litt bekreftende for meg selv da jeg leste innlegget til Mae. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser elite damefotball på tv, så er sjansen meget stor for at du titter på en lesbe eller to. De er ikke spesielt fete.. Fine jenter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må humre litt. Litt tidligere i tråden her så jeg at en eller annen var innpå at kanskje lesbene ikke har det presset på seg fra motsatt kjønn om å være slanke og lekre, slik som vi andre har.

Jenter; de kravene der er det vi selv som setter til oss selv. Gutta liker som regel at jenter har litt å ta i, litt former. Mange liker jenter med masse runde former også, og i bunn og grunn så er det vel sjarme og humør som vinner kampen - ikke hvorvidt du er tynn.

Og så tenkte jeg også; JEG liker ikke tynne gutter - eller liker og liker - men en tynn gutte/mannekropp tenner meg ikke. Jeg synes det er litt vemmelig, og hadde jeg vært lesbe så ville jeg sikkert synes det om jentekroppen også. Jeg har en venninne som er 176 høy og veier 54 kilo. Hun går ut og inn på alle de riktige stedene, men det er så smalt og tynt at jeg hadde ikke orket å ta i henne jeg .....

Bare som et lite tankekors i sakens anledning.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...