Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen da dere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi forlovet oss etter drøye 10 måneder, flyttet sammen etter 12 (jeg gikk på skole på en kant av landet og han jobbet på en annen så vi fikk ikke flyttet sammen før) og hvis alt går etter planen blir vi gift i løpet av høsten. Jeg har aldr vært i tvil om at jeg har funnet MANNEN i mitt liv! Tror faktisk vi begynte å snakke om bryllup etter et par tre måneder jeg. Men jeg sa at han fikk fri når han følte for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okay, jeg ser nå at vi har vært raske, men det har sine grunner.

Vi traff hverandre 7 juni, 2009, jeg flytta inn i begynnelsen av juli, vi dro på ferie den 8 juli og da hadde jeg flytta inn. Vi forlovet oss nå 1.april og gifter oss i juni, da mangler det 2 dager på 1 år siden vi traff hverandre.

Men som jeg sier, det har sine grunner som jeg ikke vil gå inn på her.

Nesten det samme som oss. Vi traff hverandre 4. april ifjor, forlovet oss i august, han flyttet inn i oktober og nå gifter vi oss om 2 dager, altså 1 år og 14 dager etter at vi traff hverandre!

Ser ingenting galt i det. Er man sikker så er man sikker!!!

Skrevet

Giftet oss ett år etter at vi traff hverandre :D

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi har tiårsjubileum som kjærester i år. Fortsatt hverken forlovet eller gift..

Skrevet

Vi ble sammen i desember 2006, forlovet oss i august 2008, og gifter oss nå i juni. Det blir vel sånn ca 1 år og 8 måneder før vi forlovet oss, og 3 1/2 år før vi gifter oss.

Gjest Mahareth
Skrevet

Vi har vært sammen i 2 år og 5 mnd nå. Vi flyttet sammen etter 3 mnd, forlovet oss etter 8 og når vi gifter oss har vi vært sammen i 2 år og 9 mnd :)

Skrevet

Vi flyttet sammen etter 3 uker, kjøpte leilighet etter 6 måneder. Forlovet oss etter halvannet år og giftet oss 4 år etter at vi møttes. Og nå etter å ha vært sammen i straks 12 år har vi det helt supert ;) Visste jeg hadde møtt mannen i mitt liv i løpet av det første halve året!

Skrevet

Vi ble sammen i januar 2001, flyttet sammen i august 2004, kjøpte hus sammen i august 2008, forlovet oss august 2009 og bryllupet blir i januar 2011, 10 år etter vi møttes. :rødme:

Skrevet

Vi møtte hverandre første gang i 1999, ble venner i 2003 og kjærester i januar 2009 (jeg flyttet inn til han etter ca. tre uker). Vi forlovet oss etter ni måneder og når vi gifter oss i juni neste år har vi vært sammen i to år og fem måneder.

Skrevet

Vi forlovet oss etter to måneder og giftet oss en dag før ettårsdagen. Nå har vi vært gift i 6 år og sammen i 7 år. :)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 8 måneder da han fridde, flytta sammen etter et år og 2 måneder (hadde bodd i hver vår etasje i samme bygg før det, så vi bodde vel sammen fra ca 2 måneder :)) og gifter oss nå i juni, 2 år og 2 måneder etter at vi ble sammen! Jeg var aldri i tvil om at han var mannen for meg, han er bare super! :rødme:

Skrevet

Vi flyttet sammen januar 2008, forlovet i september 2009 (rett etter å ha flyttet inn i leiligheten vi kjøpte sammen), og gifter oss on ca 10 uker!

Skrevet

Vært sammen i 7 år, forlovet etter 7 år og gifter oss neste år, så da har vi vært sammen åtte år før vi er gift :) Har vært samboere stort sett alle disse årene også, så det er på tide å gifte seg endelig :D

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at alle som giftet seg tidlig forklarer det med at de bare visste at det var mannen i deres liv. Jeg er ganske sikker på at alle de som har skilt seg, de visste det de også. ;)

Skrevet

Forlovet etter 8 år, bryllup 9 året

Skrevet

Forlovet oss på dagen 5 år etter vi ble sammen.

Gifter oss nesten 8 år etter at vi ble sammen.

Skrevet

Vi hadde vært kjærester i 6 år og samboere i 2 av dem da vi forlovet oss. Når vi gifter oss har vi vært kjærester i 7 1/2 år. Gleder meg! <3

Skrevet

Vi forlovet oss etter å ha vært sammen 1 år og 3 måneder. Så gikk det 2,5 år til vi giftet oss, og det er snart 21 år siden. :strix:

Skrevet

Vi hadde vært sammen i litt over 1 år da vi forlovet oss. Vi hadde store planer om å gifte oss ett år etter forlovelsen, men siden jeg ble gravid rundt de tider vi forlovet oss utsatte vi det ett år. Så da gikk det nesten 2 år fra forlovelse til bryllup.

Vi har nå vært sammen i snart 12 år og gift i snart 9 år :)

Skrevet

Jeg møtte min forlovede i 1997 når jeg var 15. Vi har bodd sammen (hatt samme adresse) siden 2001. Vi forlovet oss nå i romjulen og har satt bryllup til april neste år :yvonne:

Det er forsåvidt mange grunner til dette. Vi var veldig unge da vi ble sammen og det var litt frem og tilbake før han fant ut av det. Vi har også vært studenter begge to inntil nylig, så vi har ikke hatt råd til å ha noe bryllup.

Vi har nå kommet til et punkt hvor vi har råd til å "starte livet", så nå går vi å venter på å få flytte inn i nytt hus som er under bygging, og planlegger barn så fort jeg har vært i brudekjolen :rødme:

Jeg vet at mange går fortere fram enn dette, og for mange så går dette veldig bra. Men jeg kan jo legge til en personlig vurdering om at jeg synes det er alt for mange som tar lett på avgjørelse om både giftemål og barn, og synes det er unødvendig mange barn som vokser opp med skilte foreldre/forledre som aldri giftet seg en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...