Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen da dere

Fremhevede innlegg

Gjest Pippelipp
Skrevet

Avstandsforhold i 6 mnd, så flytta han til landet mitt, byen min og leiligheten min. Da vi forlovet oss, hadde vi vært sammen i et år og fire måneder. For to uker siden hadde vi vært sammen i to år (en dag vi forøvrig glemte å feire. Lurer på om vi kommer til å huske bryllupsdagene) og vi gifter oss om en drøy måned. :bryllup:

Jeg skal forresten synge i et bryllup i starten av juli og snakket med brudeparet i går for å velge musikk. Han er herfra og hun er fra England. Gudene vet hvor lenge de har vært sammen, men det på bakgrunn av noe han sa, har de vært forlovet i minst fem år og hun flyttet hit først for to uker siden. Det synes jeg er godt gjort, å klare å holde et avstandsforhold gående så lenge. De var sååå søte og forelskede og holdt på å begynneå gråte da jeg sang "jeg elsker deg" av Grieg for dem. Snufs :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært sammen i 7 år, forlovet i ett av dem årene, og gifter oss i juni.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Prestekrage, det heter "ett av de årene" dem er dativ

Gjest brutal_mann
Skrevet

Så langt har jeg aldri kommet. De stikker som faen alle som en etter kort tid.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Merkelig at alle som giftet seg tidlig forklarer det med at de bare visste at det var mannen i deres liv. Jeg er ganske sikker på at alle de som har skilt seg, de visste det de også. ;)

Her e rjeg faktisk uenig med deg. jeg tror at de som VET fort mye oftere holder livet ut enn de som bare siger inn i et forhold.

Skrevet

Vi forlovet oss på 4-årsdagen vår, giftet oss 1 år og 8 mnd senere, har 1 årsbryllupsdag til sommeren :) (vi traff hverandre mens jeg studerte i utlandet og hadde derfor et langdistanseforhold i nesten 3 år før vi flytta sammen - vi har begge visst fra første stund at det er *oss*, men vi ønsket ikke å forlove oss før vi kunne arrangere bryllup i rimelig tid etterpå, så da tok det litt tid, så det er ikke nødvendigvis slik at de som er trege ikke "bare vet at det er rett").

Skrevet

November 2005: Vi blei ilag

Juni 2007: Vi flytta ilag

August 09: Vi kjøpte hus ilag

Januar 10: Vi forlova oss

Bryllup veit vi ikkje heilt kor tid det blir. Men pga økonomi må vi nok vente ei stund og berre tenke litt og spare pengar.

Skrevet

Vi ble forlovet etter 5 år sammen (4 år samboere) :)

Skrevet

Vi har vært sammen i 7 år. Ble fridd til på nyttårsaften (min fødselsdag). Gifter oss neste sommer :)

Skrevet

Vi møttes for 8 år siden, ble sammen for 7 år siden, forlovet oss i fjor og gifter oss i høst. Da har vi vært sammen i litt over 8 år :)

Skrevet

vi hadde vært sammen i tre måneder da vi flyttet sammen, fem måneder da vi forlovet oss, og ca et år da vi giftet oss....

Alle spådde at det for det første ikke kom til å vare, og at det sikkert kom til å komme en baby et halvt års tid etter bryllupet, men første ungen kom først tre år etter, og nå har vi vært gift i femten år, og har ikke drept hverandre enda!

Gjest Sommerjenta*
Skrevet

Sammen 2,5 år da vi forlova oss. Bodd sammen like lenge. Gifter oss rett etter 4 års dagen. :yvonne: Perfect for oss :rødme:

Gjest LilleLovely
Skrevet

Bodde sammen fra starten av (studentkollektiv), ble forlovet etter 5 år og gifter oss etter 6 år."Visste det" fra starten av jeg og gitt.

Skrevet

Da vi forlovet oss hadde vi vært kjærester i 5 mnd, når vi gifter oss har vi vært sammen i 2 år og 4 mnd :o)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ble kjent på en søndag, flyttet sammen torsdagen etterpå.

Forlovet etter halvannet år, og planlegger bryllup neste sommer. Når vi gifter oss vil vi ha vært sammen i rett over 3 år...

Vi vurderte å gifte oss allerede denne sommeren, men fant ut at det ble litt snautt med tid, så vi tar det neste sommer.

Skrevet

Vi hadde vært sammen nesten 2,5 år da vi forlovet oss ifjor sommer. Når vi gifter oss i oktober har vi vært sammen i nesten i 3,5/4 år.

Hadde ikke trodd at det skulle skje så fort, men det passer veldig fint å gifte seg nå når jeg er ferdig med studiene. Dessuten er det viktig at besteforeldrene hans får være med, og vi vet jo ikke hvor lenge de blir hos oss. Ingen grunn til å drøye det :)

Skrevet

Vi har vært sammen i nesten 6 år når vi gifter oss, bodd sammen i nesten 4 :)

Vi bruker litt av de samme argumentene som ffjellrev, ser ingen grunn til å drøye det, selv om vi har fått kommentarer på at det er litt tidlig. Tydeligvis kjenner ikke vennene våre dere som gifter dere etter 1-3 år :fnise:

Vi er forresten 24

Skrevet

vi hadde vært sammen i tre måneder da vi flyttet sammen, fem måneder da vi forlovet oss, og ca et år da vi giftet oss....

Alle spådde at det for det første ikke kom til å vare, og at det sikkert kom til å komme en baby et halvt års tid etter bryllupet, men første ungen kom først tre år etter, og nå har vi vært gift i femten år, og har ikke drept hverandre enda!

Min manns selverklærte bestevennine (gode venner da de var små kvalifiserer visst til det i hennes verden), erklærte høyt og tydelig at oss gav hun 3 måneder, maks!!!

Og "alle" mistenkte at jeg var gravid da vi giftet oss...

Til helga har vi 2 års bryllupsdag, fortsatt ingen unge, omg "venninna" sliter med gjensidig utroskap.

Digg å knuse folks oppfatninger!;)

Skrevet

Vi gifter oss om noen uker, vært sammen i 12 år til sommeren, så på tide nå!! Hadde vært sammen 10 1/2 år da vi forlovet oss :yvonne::yvonne:

Har barn sammen.

Skrevet

Vi hadde vært sammen i fire år når vi forlovet oss. Når vi gifter oss, har vi vært sammen i snaue seks år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...