Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #1 Del Skrevet 14. april 2010 Hei, Jeg har slitet med mye hårvekst, og nå har jeg fått nok av høvel og voks. Når jeg vokser så kommer hårene tilbake etter 3 dager! Irriterende. Så det jeg lurer på er om noen her vet om en klinikk i Thailand hvor man kan fjerne hår med laser? Eventuelt andre klinikk i utlandet. Tør ikke å stole på de man søker på google. Har du fått utført operasjon i utlande, hvor klinikken er veldig profesjonell`? Trenger tips til klinikker som er seriøse i utlandet, spesielt i Thailand. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 14. april 2010 #2 Del Skrevet 14. april 2010 Da må du vel evnt belage deg på å være en stund i utlandet da...siden det oftest ikke er gjort på en time, men at man må komme tilbake jevnlig hver uke (laser) eller hver 4 uke ca (elektrolyse eller hva det heter) iallefall 4-6 ganger - minimum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #3 Del Skrevet 14. april 2010 Det er ikke noe problem. Jeg er bare usikker på hvilken klinikk jeg skal stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeiii Skrevet 26. april 2010 #4 Del Skrevet 26. april 2010 Hvorfor ikke kjøpe Tria? Koster rundt 3000kr på ebay. Er et hår laser apparat som du gjør hjemme selv, den eneste hjemmelaseren som er godkjent i verden. Kjøpte min for noen måneder siden å den funker kjempebra. Gjør litt vondt, men det gjør det jo uansett.. Anbefaler den ihvertfall Sparer tid, å for å ikke nevne mye penger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hemmelig Skrevet 6. september 2010 #5 Del Skrevet 6. september 2010 Heisann.. Kjøpte nettopp Rio laser, men fikk litt kalde føtter da jeg leste på nettet at den ikke var noe futt i. Tenkte å sende den tilbake igjen og benytte angrefristen min. Men bare lurte på om du kunne sendt meg en link til den selgeren du kjøpte din tria av? Er så redd for å bruke ebay, hørt om så mange som har blitt lurt.... Mvh meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå