Kamikatze Skrevet 22. april 2010 #21 Del Skrevet 22. april 2010 Har ikke normale menn sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærjenta Skrevet 22. april 2010 #22 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg synes det blir like ille når folk tar oppgjør på trikken f.eks. Her om dagen var det ei utenlandsk dame og en mann som kom på. De sto fem meter fra hverandre og hun skreik til han på et ukjent språk, mens han skiftet mellom å se skamfull ut og le. Eneste ordet jeg oppfattet innimellom var drittsekk, hvorpå hun spyttet på gulvet etter å ha sagt det. Og hun sa det ganske mange ganger iløpet av de ti minuttene de var på trikken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lolita___ Skrevet 22. april 2010 #23 Del Skrevet 22. april 2010 Har ikke normale menn sex? Nå var det ikke snakk om sex.Men ha litt respekt for at du fakktisk ikke er alene og at andre ikke vil høre om ditt privatliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFjong Skrevet 22. april 2010 Forfatter #24 Del Skrevet 22. april 2010 TS her...Det er sikkert noen som har lagt merke til at Oslo Sporveier har startet en kampanje akkurat i disse dager hvor de ber folk om å OPPFØRE seg. Det er vel normal høflighet å slippe folk av T-banen FØR du presser deg inn, gi et ledig sete til noen som trenger det mer enn deg (det være seg folk med barn på armen, gravide, eldre, folk med krykker etc). Det er også normal høflighet å ta bagen på fanget eller under føttene, ha beina på GULVET, ikke spille musikk for ALLE i T-banevogna, eller - som vi diskuterer her, ha private samtaler i mobil som alle hører. Ikke så mye poeng med denne kommentaren her - jeg er bare happy for at Sporveiene endelig setter fokus. Så får vi se om folk følger opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 22. april 2010 #25 Del Skrevet 22. april 2010 Husker en gang jeg satt på t-banen og overhørte en bekjent som baksnakket en felles venninne av oss (hun snakket høyt). Vognen var stappfull, så hun så meg ikke selv om jeg satt like ved, da det nærmet seg stasjonen hvor jeg skulle gå av så hun meg og det ansiktsuttrykket hun fikk da glemmer jeg aldri Jævla idiot :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 23. april 2010 #26 Del Skrevet 23. april 2010 Andres helgeplaner og kjærlighetserklæringer kan kanskje være irriterende, men jeg gidder ikke bry meg om det. Verre var det da jeg satt på bussen og fikk høre taushetsbelagt informasjon tute ut fra setet bak. Vedkommende må jo være idiot...! Men i alle sammenhenger, så må man jo tenke på at det du sier ute, ikke går kun til telefonen, men til alle de 93 andre som sitter på 20-bussen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå