Yvonne86 Skrevet 13. april 2010 #1 Del Skrevet 13. april 2010 Her hvor jeg bor har vi hatt noen dager med sommer denne uken hvertfall Sommermat for meg er 1. Helt klart reker! 2. Salater 3. Kyllingvinger faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. april 2010 #2 Del Skrevet 13. april 2010 Jordbær og melon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 13. april 2010 #3 Del Skrevet 13. april 2010 Grillet laks og sommerkoteletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petre Skrevet 13. april 2010 #4 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Mmmm, gleder meg Grillmat Salater i alle former Spekesild m/ egg, nypoteter, løk, rømme og rødbeter Stekt/grillet makrell/pir Kokt nykål med smør Selvfangede blåskjell Rømmegrøt - og seff jordbær!! Endret 13. april 2010 av petre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 13. april 2010 #5 Del Skrevet 13. april 2010 Grillmat, jordbær og reker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelin Skrevet 13. april 2010 #6 Del Skrevet 13. april 2010 Salater, grillmat og is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetThemEatCake Skrevet 13. april 2010 #7 Del Skrevet 13. april 2010 Alla former av sallader Jordgubbar, hallon, smultron, körsbär, vinbär och olika melonsorter Grillat Kalla baguetter Is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 13. april 2010 #8 Del Skrevet 13. april 2010 smak av fersk dill. nypoteter vårløk jordbær og ande bær is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 13. april 2010 #9 Del Skrevet 13. april 2010 Reker og krabbe. Grillmat Salat salat salat! Biffsalat Båtpoteter Vannmelon og mye mye mer, men grillmat og salat er sommermat for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vindmølle Skrevet 14. april 2010 #10 Del Skrevet 14. april 2010 Salater Reker Nakkekoteletter og annen grillmat Bakt potet Melon Is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #11 Del Skrevet 14. april 2010 Grillede koteletter med hjemmelaget potetsalat og en himmelsk avokadosalat. Nammm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 14. april 2010 #12 Del Skrevet 14. april 2010 Koteletter med dampet sommerkål (med masse smør på selvfølgelig ) Reker, blåskjell og krabber (merkelig nok siden blåskjell og krabber er best om vinteren) Jordbær Vannmelon Is Moreller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 14. april 2010 #13 Del Skrevet 14. april 2010 Jordbær Vannmelon Frisk salat Hjemmedyrket agurk og tomat Grillmat Potetsalat Saftis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetThemEatCake Skrevet 14. april 2010 #14 Del Skrevet 14. april 2010 Bara jag som blir otroligt otålig på att sommaren ska komma nu? Jag vill plocka fram grillen ur förrådet och ställa ut trädgårdsmöblerna NU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. april 2010 #15 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg vet våren/sommeren er kommet når jeg får tak i skikkelig vannmelon på butikken, ikke en bleikfis av en melon som smaker halvveis alkohol. Ellers er grillmat som pølser, koteletter og potetsalat en sikker vinner. Og jordbær med fløte selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. april 2010 #16 Del Skrevet 15. april 2010 Reker og hvitvin Spekemat Kokt nykål med f.eks kjøttkaker Grillmat Melon, jordbær og moreller Gratinert blomkål/broccoli med spekeskinke eller skinke Salater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 16. april 2010 #17 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Sommeren har kommet når jeg spiser sommerkoteletter med poteter jeg har gravd opp selv og sommerkålen er surret i rømme og pepper i stekepanna ...gleder meg til sommer jeg!! Endret 16. april 2010 av Rufus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 18. april 2010 #18 Del Skrevet 18. april 2010 Frukt og bær Grillmat Reker og loff Is:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå