Jade Skrevet 6. mai 2010 #21 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Jeg ser stor verdi i mange av sminkebloggene, hvor de har reviews på sminke og hudpleieprodukter, og de viser at de har litt å lære bort. Men blogger med side opp og side ned med bilder fra webshoppen på H&M blir litt... kjedelig... Jeg var forresten inne på en sminkeblogg i går. Og så på en sminkevideo hvor hun påførte mineralfoundation. Hun tok kosten rett oppi boksen uten å dunke av etterpå, og du kunne bare se skyen når hun buffet det inn i huden! Jeg ble bare sittende å måpe! Etterfulgt av masse kommentarer om hvor flink hun var og hvor nydelig hun var. Jo, hun var nydelig, og hun hadde perfekt hud *før* hun tok på foundation. Du kunne se pudderet på huden, selv med dårlig kamera! Og dette sitter unge jenter og lærer av! Endret 6. mai 2010 av Jade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidila Skrevet 7. mai 2010 #22 Del Skrevet 7. mai 2010 det jeg ikke forstår er ekponeringsbehovet. hvorfor i all verden antar bloggerne at de verden vil ha dem? det er et se-på-meg fenomen og det er trist egentlig, fordi det handler om bekreftelse. hehe. det er vel verre måter å prøve å få oppmerksomhet enn å skrive blogg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå