Gå til innhold

Takke!

Gjest Agurkolat

Anbefalte innlegg

Gjest Agurkolat

Lurer på kvar eg kan få tak i ei steiketakke, ei slik som ein steiker lapper/sveler, flattbrød, pannekaker osv på. Ser at ein finn ein god del elektriske takker på nettet, men eg er ute etter ei som ein berre plasserer på kokeplaten.

Såg at Jernia hadde ei, men den var berre rundt 30 cm, noko som er litt lite. Nokon som har sett større takker nokon plass? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei agurkolat!

Har ikkje sett slike takker som du etterspør på butikker, men det kan vera vert å sjekka ut t.d. fretex, finn eller loppemarked. Kanskje ikkje så delikat å kjøpe brukt, men du får se nøye på takka før du betaler;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agurkolat

Hei agurkolat!

Har ikkje sett slike takker som du etterspør på butikker, men det kan vera vert å sjekka ut t.d. fretex, finn eller loppemarked. Kanskje ikkje så delikat å kjøpe brukt, men du får se nøye på takka før du betaler;)

Takk for svar! Gjer meg ingenting og kjøpa brukt, men takke er noko som ikkje har komt over på bruktbutikkar endå, eller på finn.no. Vanskeleg og få tak i slike ting som ikkje går på straum :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har sett, har vært i tjukk aluminium. Spør en blikkenslager hva det vil koste om de kan lage en til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...