Gå til innhold

Jobbsnyltere..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitter nok bare hjemme når jeg er her inne. Vært sjuk noen dager nå, så da har det jo blitt litt ekstra aktivitet her. Har ikke tiolgang til internett på jobb, og vel egentlig glad for det. Tror det hadde blitt en distrasjon da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Forstår ikke egentlig at noen gidder å svare det nonchalante innlegget av trådens starter her... makan til frekkhet spør du meg... PS! Jeg er dessverre arbeidsledig, så jeg håper jeg har din tillatelse til å skrive innlegg her...! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lite innom KG på jobben. Men det hender. Sitter på PC hele dagen, så når jeg føler for en pust i bakken hender det jeg raser innom KG. Men det er ikke lange tida jeg bruker her. Og dårlig samvittighet har jeg overhodet ikke. Så lenge jeg gjør jobben min ser jeg ikke at det er et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det vel litt forskjellig hva slags jobber man har da. Noen har mye å gjøre, mens andre har rolige perioder innimellom. Selv jobber jeg mye natt, og da er det veldig lite annet å finne på. På dagtid derimot er det lite tid til KG eller annen nettsurfing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjelden tid til å stikke innom her i arbeidstiden. Noen ganger føler jeg for å være litt asosial i lunsjen (hvis jeg har lunsj da) og gjemmer meg vekk innerst inne på et kontor hvor det står en gammel PC.

I sommer var jeg lenge alene på jobb, da var jeg innom litt mer.

Dårlig samvittighet? Ikke i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg er lite på Kg fra jobb. Har pc, har internett. Deler kontor emd ei anna da. Blir litt mer KG når hun ikke er der (hun slutter før meg, for hun kommer mye før meg, og hun har fri en dag i uka) men fortsatt ikke mye. Og jeg får uansett gjort mer når hun ikke er der enn når hun er der. Jeg er nemlig slik at jeg småsnakker litt når jeg jobber. Hun stopper gjerne jobben og sitter og nsakker i et kvarter hun, så da får jo ingen av oss gjort noe.

Når jeg er alene kan jeg altså jobbe effektivt uten disse pausene, og så ta et par minutter åp KG, før jeg jobber videre. Ser ikke at det skulle være et problem for jobben min akkurat, jeg trenger motiavsjon når jeg sitter utover kvelden etter at andre har gått hjem også. Å tenke "ferdig med denne bunken, så et par minutter KG" kan være den motivasjonen jeg trenger.

Frøvrig har jeg INGEN røykepauser heller, så der sparer jeg inn masse tid ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...