Gå til innhold

Jobbsnyltere..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvor mye tid bruker dere egentlig på KG mens dere sitter på jobb. Tror noen her må ha veldig lite å gjøre på jobben, når de har tid til slik aktivitet... Ellers så er dere egentlig arbeidsledige hele gjengen?!?

Jeg har faktisk fri i dag.. Og jeg bruker aldri KG mens jeg er på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, nå er jo du m på å bridra til 'jobbsnylteriet', siden du spør! Går jo ut ifra at du ønsker deg flest mulig svar....fortrinnsvis fra de på jobb! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra jobben. Har jeg en ledig stund er jeg inniom og bruker "nye innlegg" knappen. Er det veldig stille her er jeg også masse inne. Bedre det enn at jeg skal ringe alle mine veninder på mobil, som de andre her gjør!

Så lenge jeg passer jobben min, får jeg ikke dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A R B E I D S L E D I G

Men jeg sitter ikke her hele dagen heller da.

Når jeg er på jobb,- er jeg på jobb. Som regel har jeg ikke tilgang på internett i arbeidet heller.

Svar godt nok ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på jobb.

Sitter stort sett ved PC-en/på nettet i jobbsammenheng og stikker innom her i ny og ne. Er særlig aktiv når jeg sitter i telefonkø :roll: .

Dessuten er det nesten umulig for meg å ta lunsjpause m.m., så jeg tar noen småpauser her inne i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå driter faktisk sjefen min i hvor mye jeg sitter på internet, bare jeg gjør jobben min. :) Og det er mange og lange død-perioder her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå driter faktisk sjefen min i hvor mye jeg sitter på internet, bare jeg gjør jobben min.  :)

Samme her - men ja, jeg kunne nok fått gjort mer uten pausene mine her inne... :oops:

*løper ut igjen for å jobbe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber prosjektbasert og er noen ganger mellom to prosjekter og da er det en del doedtid, etter aa ha lest gjennom alt som er av aviser ender jeg som regel opp her inne paa KG.

Jeg er min egen sjef og bestemmer selv.

Jeg er aldri inne paa KG utenom jobb. Jeg har da et liv og har knapt tid til aa leve det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lite å gjøre på jobben, ber faktisk regelmessig om å få flere arbeidsoppgaver, og får skryt for effektivitet og produksjonsmengde. Tenk hvor mye jeg kunne gjort om jobben benyttet meg skikkelig...

Er her derfor med goood samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter hjemme og surfer jeg, sitter her mye på kveld/natt og da hadde jeg antagelig bare slappet av, sett på TV e.l likevel. Ellers så er jeg student og sitter alltid hjemme og leser og da er deilig å ta noen (mange :sjarmor: ) pauser... På jobb har jeg ikke tilgang på internett så det er ikke noe alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud...for noen idiotiske kommentarer dere kommer med.... :roll:

......må si at jeg har tenkt tanken mang en gang når jeg er her inne......forundret over at d er så mange som sitter og surfer og skriver på jobb... :-? ...i min jobb ville det vært utenkelig.....selv om jeg har pc og tilgang til internett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...