Gå til innhold

Pinlige språkfeil i reklame


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Samskeyti

Princess hadde for en tid tilbake en svært omfattende kampanje med billige håndkler!! Det var så ille... Det verste var at de utga MASSE reklamemateriell med denne skrivefeilen på, og kampanjen varte i noen uker. De burde enten trukket tilbake reklamematerialet eller laget alt på nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg irriterer meg over bilreklamen som ruller over tv-skjermene støtt og stadig, og som avsluttes med "et norskt eventyr"

(husker ikke resten, for denne feilen irriterer så sinnsykt :gjeiper: )

Norskt ? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å gå forbi Kiwi uten å reagere på "Dobbelt pris tilbake". Det er en pris, ikke et pris, og dermed skal man vel etter alle solemerker ha dobbel pris tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om jeg skal ligge unna krabber heretter, etter å ha sett oppslaget "Kokt krabbe klør"... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat en språkfeil, men ved Puddefjordsbroen på Laksevågsiden ligger det et lite vaskeri, nemlig Hvitvask. De har skrevet noe mer også, men jeg husker det ikke i farten. Komisk var det iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

"Programmet sponsoreres av Online Bingo"

Det er enda verre - det er nemlig ikke "sponsoreres" hun sier men "sponsoreras". Ja jeg har irritert meg, og det verste er at jeg får det jo helt på hjernen så når reklamen kommer går jeg i arggggggg modus før hun åpner kjeften.

De har endret den nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huffsa

Er vel ikke skrivefeil, men en døgnåpen kiosk-butikk har skilt utenfor; " Vi har byens beste kebab!! HJEMMELAGET!!!!"

Jeg har enda til gode å se en kebabsjappe som ikke har hjemmelaget kebab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Er vel ikke skrivefeil, men en døgnåpen kiosk-butikk har skilt utenfor; " Vi har byens beste kebab!! HJEMMELAGET!!!!"

Jeg har enda til gode å se en kebabsjappe som ikke har hjemmelaget kebab.

Den er strengt tatt ikke hjemmelaget, for det er vel ingen som bor i en kebabsjappe. Sånn sett hadde det vært mer betryggende hvis de reklamerte for "ikke hjemmelaget kebab" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imli

Såg akkurat ein reklame på nettet for ein butikk som reklamerte for "gravide produkter" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over alle som bruker apostrofen feil. Eller, den skal jo ikke brukes en gang. Tina's Kafé for eksempel. *grøss* Jeg vurderer faktisk å gå til Wenches Frisørsalong ene og alene på grunn av at Wenche er så flink til å ikke bruke apostrof. :fnise:

Hehe, gøy å se at noen tenker som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...