LilleCanCan Skrevet 13. april 2010 #21 Del Skrevet 13. april 2010 Ikke bry deg om de andre (de misunnelige vet du). Jeg ville nok valgt S. Siden han er den trygge. Magefølelsen har ofte rett, og mtp at du er usikker på A, så har du nok litt grunn til det tror jeg. Ganske enig med Gjest 12 april 2010 - 12:47. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bambi Skrevet 13. april 2010 #22 Del Skrevet 13. april 2010 Ikke bry deg om de andre (de misunnelige vet du). Jeg ville nok valgt S. Siden han er den trygge. Magefølelsen har ofte rett, og mtp at du er usikker på A, så har du nok litt grunn til det tror jeg. Ganske enig med Gjest 12 april 2010 - 12:47. Takk for fornuftig svar:) Jeg må innrømme jeg i grunn gleder meg mest til å være med S, det sier kanskje sitt. Skal være med han om noen dager, så får se hvordan det føles da i forhold til å være med A Får kjenne litt ekstra etter på følelsene og finne ut hvilken type gutt jeg egentlig vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_1 Skrevet 23. desember 2010 #23 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg har akkurat det samme problemet selv. Hvordan ble det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2010 #24 Del Skrevet 23. desember 2010 Hvis du ikke vet 100% sikkert hvem av disse 2 du vil ha er INGEN av dem "den rette", for da haddu du vist det! Kutt ut begge, du mååå ikke velge 1 av dem heller... Trenger ikke være desp heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #25 Del Skrevet 23. desember 2010 jeg ville valgt s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 23. desember 2010 #26 Del Skrevet 23. desember 2010 Denne tråden er fra april, så jeg tror ts har valgt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. desember 2010 #27 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Spørsmålet er hva du er ute etter. Ønsker du et langvarig forhold? Ønsker du å slå deg til ro og gifte deg/få barn/hus/hund? Eller ønsker du bare å ha det gøy i en periode? Om du ønsker et seriøst forhold, tror jeg begge alternativene (S og A) er helt uaktuelle. Ingen av dem gir deg 100% hva du ønsker. De er morsomme, spennende, hyggelige på hver sin måte. Men ingen av dem er nøyaktig det du er på leting etter. Med andre ord vil du ikke være fornøyd med å ha en framtid sammen med en av dem. Om du ønsker å ha det gøy, så velg den du har best kjemi med per dags dato, og se hvor det ender opp edit: ser denne er fra april, ja.. jaja. Endret 23. desember 2010 av Kevlarsjäl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaaaaaaaaaa Skrevet 17. juni 2011 #28 Del Skrevet 17. juni 2011 For noen negative tilbakemeldinger. står fast i det samme problemet. jeg ville aldri dette, men det bare skjedde og vips så var jeg plutselig betatt av to på samme tid. begge to vet om det og sier at det ikke er min feil fordi jeg ikke kan styre mine egne følelser. jeg er en jente som lett får dårlig samvittighet så sa det til dem begge med en gang jeg merket det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå