Gå til innhold

Bukse som "vrir" seg


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

katties skrev (23 timer siden):

Vanlig is er det bare dårlig kvalitet på stoffet, slik at stoffet krymper mer i én tetning enn i en annen, og så vrir det seg når man går, der begge beina egentligvrir stoffet innover. Men det synes kun på det ene beinet, for der vrir både stoffet og gåing buksebeinet i samme retning, mens gåing og stoff vrir i motsatt retning på det andre beinet.

Oki, det var en forklaring jeg ikke har hørt tidligere. De buksene som vrir seg på meg, vrir seg mens buksen dras på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 9.28):

Hvordan klarer du å få en slengbukse til å vri seg? Har aldri skjedd med mine gjennom 30 år. 
 

 

Skinnyjeans kler for øvrig nesten ingen. 

Er det mannebein? 

Anonymkode: 43302...70c

Det der er er typen sine bein ja, i mine jeans😃 Enklere enn å ta bilder selv på egne bein😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (2 timer siden):

Oki, det var en forklaring jeg ikke har hørt tidligere. De buksene som vrir seg på meg, vrir seg mens buksen dras på meg.

Ja, da er de enten sydd skjeivt, eller så strekker stoffet seg skjevt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

katties skrev (30 minutter siden):

Ja, da er de enten sydd skjeivt, eller så strekker stoffet seg skjevt.

Jeg tror du har helt rett, både sydd skjevt og stoffet som strekker seg skjevt. Noen jeans jeg har, vrir seg nesten rundt leggen, med søm på skrå over leggen og oftest venstre bein, men noen ganger også høyre bein, men skjeldnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker skrev (På 11.4.2010 den 20.24):

Hei. Har akkurat kjøpt meg en Acne olabukse, mener den het Kex, ganske tigth modell som sitter superfint. Eneste som irriterer meg er at det ene buksebenet liksom vrir seg, slik at jeg får sømmen midt foran på leggen.. Er sykt irriterende. Noen som har denne buksen og erfart det samme, eller allerhelst ikke har det problemet og at det er en produskjonsfeil meg buksa mi. Vurderer å gå tilbake til Acne i morgen eller er det helt teit?

 

retter og retter på buksa men vrir seg like fult tilbake. Har også prøvd å være nøte når jeg tar den på meg...

Det er en feil i buksen.  Trådretningen på stoffet ligger da litt feil og vil dra seg over på siden

Anonymkode: 1eeb2...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...