Gå til innhold

Bukse som "vrir" seg


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker skrev (På 11.4.2010 den 20.24):

Hei. Har akkurat kjøpt meg en Acne olabukse, mener den het Kex, ganske tigth modell som sitter superfint. Eneste som irriterer meg er at det ene buksebenet liksom vrir seg, slik at jeg får sømmen midt foran på leggen.. Er sykt irriterende. Noen som har denne buksen og erfart det samme, eller allerhelst ikke har det problemet og at det er en produskjonsfeil meg buksa mi. Vurderer å gå tilbake til Acne i morgen eller er det helt teit?

 

retter og retter på buksa men vrir seg like fult tilbake. Har også prøvd å være nøte når jeg tar den på meg...

Hei. Jeg har tenkt mye på det, har mange jeans som er sånn. Jeg har også en Acne jeans som er sånn, men den er helt trang helt ned til anklene. Jeansen den vrir seg over nedre del av venstre låret og leggen så innersømmen kommer på utsiden av leggen. Prøver å vri den til, men buksebeinet er på en måte vridd. Jeg har ikke egentlig brydd meg så mye, liker jeansen og egentlig litt kult syns jeg.

Det er ikke bare Acne som er sånn, både Levis, Tiger og Never Denim og Cheap Monday er sånn. Mest det venstre beinet, men også det høyre beinet vrir seg sånn, både innersømmen mot yttersiden og også motsatt vei, hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 25.7.2023 den 18.36):

Den er 12 år nå😉

Anonymkode: d66c3...0cd

13. vi er i 2023 nå ;) 

Anonymkode: 4c5ce...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker said:

13. vi er i 2023 nå ;) 

Anonymkode: 4c5ce...c9e

Haha det er vi faktisk ja

Anonymkode: d66c3...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Smos1 skrev (23 timer siden):

Hva er løsningen da ? Klage til produsenten eller kan man gjøre noe med det ?

Har du og samme problemet med jeansen vrir seg, spesielt i leggene?

Anonymkode: ea956...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har du og samme problemet med jeansen vrir seg, spesielt i leggene?

Anonymkode: ea956...3ec

Ja, akkurat kjøpt en ny slengbukse hvor sømmen på det ene benet vrir seg til foran på leggen. Utrolig irriterende! Er fornøyd med buksen bortsett fra dette så lurer på om det er mulig å gjøre noe med problemet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (28 minutter siden):

Ja, akkurat kjøpt en ny slengbukse hvor sømmen på det ene benet vrir seg til foran på leggen. Utrolig irriterende! Er fornøyd med buksen bortsett fra dette så lurer på om det er mulig å gjøre noe med problemet 

Okey, skjønner. Hvilke merke jeans er det? Jeg har problemer med dette på flere av mine jeans. Kan være kult på helt stramme Jens med trange legger, men noen ganger blir det to much.

Hvilke bein er det som vrir seg? Kan du sende bilde av buksen på?

Det er ikke så lett å fikse det, har noe med hvordan buksen er sydd. Hvis tags er på, kan du sikkert få byttet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (32 minutter siden):

Ja, akkurat kjøpt en ny slengbukse hvor sømmen på det ene benet vrir seg til foran på leggen. Utrolig irriterende! Er fornøyd med buksen bortsett fra dette så lurer på om det er mulig å gjøre noe med problemet 

Er det sånn, her er en jeans med vridde sømmer.

IMG_4494.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (1 time siden):

Ja, akkurat kjøpt en ny slengbukse hvor sømmen på det ene benet vrir seg til foran på leggen. Utrolig irriterende! Er fornøyd med buksen bortsett fra dette så lurer på om det er mulig å gjøre noe med problemet 

En annen jeans med vridde sømmer.

IMG_4750.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (6 timer siden):

En annen jeans med vridde sømmer.

IMG_4750.jpeg

Det ser jo bare snålt ut

Anonymkode: e298a...c00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det ser jo bare snålt ut

Anonymkode: e298a...c00

Men akkurat den jeansen liker jeg. Den sklir sånn på plass. Har prøvd å fri på buksebeina, men de går lissom tilbake gjennom dagen jeg har de på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det ser jo bare snålt ut

Anonymkode: e298a...c00

Hvis du ser det første bildet jeg posta, vrir sømmen seg helt bak på leggen. Det var ikke så lett å ta bilde av buksa bakfra, men du ser hva jeg mener.

Endret av Coachshinny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coachshinny skrev (23 timer siden):

En annen jeans med vridde sømmer.

IMG_4750.jpeg

Nei ikke egentlig. Det er bare på det ene benet og den ene sømmen som vrir seg.. dette er som sagt snakk om en slengbukse og ikke skinny jeans..
har du noen tips til løsning ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (15 timer siden):

Nei ikke egentlig. Det er bare på det ene benet og den ene sømmen som vrir seg.. dette er som sagt snakk om en slengbukse og ikke skinny jeans..
har du noen tips til løsning ? 

Hvordan klarer du å få en slengbukse til å vri seg? Har aldri skjedd med mine gjennom 30 år. 
 

 

Skinnyjeans kler for øvrig nesten ingen. 

Coachshinny skrev (På 6.9.2024 den 18.29):

En annen jeans med vridde sømmer.

IMG_4750.jpeg

Er det mannebein? 

Anonymkode: 43302...70c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker skrev (På 11.4.2010 den 20.24):

pt meg en Acne olabukse, mener den het Kex, ganske tigth modell

Vær så snill: skriv på norsk, bruk autocorrect, eller lær deg ordet før du bruker det. Har aldri forstått hvorfor folk skriver "tigth", hva fader betyr det liksom?? Greit å bare kaste bokstaver sammen nå? Og før alle skriker: "Du skjønner hva hun mener" så sier jeg at ja, men jeg skal ikke behøve å gjette. Ikke bruk ord du ikke kan, det sier vi til barna også! 

Anonymkode: 2d92e...83e

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine bukser vrir seg også på venstre ben, har alltid trodd det var noe med min kroppsfasong 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

luxifine skrev (32 minutter siden):

Mine bukser vrir seg også på venstre ben, har alltid trodd det var noe med min kroppsfasong 🤷‍♀️

Vanlig is er det bare dårlig kvalitet på stoffet, slik at stoffet krymper mer i én tetning enn i en annen, og så vrir det seg når man går, der begge beina egentligvrir stoffet innover. Men det synes kun på det ene beinet, for der vrir både stoffet og gåing buksebeinet i samme retning, mens gåing og stoff vrir i motsatt retning på det andre beinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Lois Raval der sømmen på ene beinet havner foran på leggen. Tror den er feilsydd på en eller annen måte? 

Anonymkode: 794d6...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (På 7.9.2024 den 17.39):

Nei ikke egentlig. Det er bare på det ene benet og den ene sømmen som vrir seg.. dette er som sagt snakk om en slengbukse og ikke skinny jeans..
har du noen tips til løsning ? 

Kan du sende bilde av hvordan sømmen vrir seg på slengbukser din. Holder med fra midt på låret og ned.

Ikke lett med en løsning. Prøvd å vri beinet rett på buksen å stryke/ dampe den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...