Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #1 Del Skrevet 11. april 2010 Hei. Har akkurat kjøpt meg en Acne olabukse, mener den het Kex, ganske tigth modell som sitter superfint. Eneste som irriterer meg er at det ene buksebenet liksom vrir seg, slik at jeg får sømmen midt foran på leggen.. Er sykt irriterende. Noen som har denne buksen og erfart det samme, eller allerhelst ikke har det problemet og at det er en produskjonsfeil meg buksa mi. Vurderer å gå tilbake til Acne i morgen eller er det helt teit? retter og retter på buksa men vrir seg like fult tilbake. Har også prøvd å være nøte når jeg tar den på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timar Skrevet 11. april 2010 #2 Del Skrevet 11. april 2010 Ei venninne av meg hadde samme problem med ei lewis-bukse. Hun klagde, og fikk ny bukse. Produksjonsfeil, ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 13. april 2010 #3 Del Skrevet 13. april 2010 Dette kan UMOGELEG vere produksjonsfeil! Det skjer alle mine "slimme" bukser! Og kun på venstrefoten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linenor Skrevet 13. april 2010 #4 Del Skrevet 13. april 2010 Det samme har skjedd meg med flere av mine bukser! irriterende, men jeg hadde aldri trodd at det var produksjonsfeil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #5 Del Skrevet 13. april 2010 Da har jeg vært og klaget på buksen. Viser seg at det er ganske vanlig og skyldes at buksen har ligget "skjevt" når den er blitt presset på fabrikken. Så nå har de presset den på nytt for meg og nå er den helt fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 13. april 2010 #6 Del Skrevet 13. april 2010 Da har jeg vært og klaget på buksen. Viser seg at det er ganske vanlig og skyldes at buksen har ligget "skjevt" når den er blitt presset på fabrikken. Så nå har de presset den på nytt for meg og nå er den helt fin!! Er det slik det heng saman? Eg trudde det var noko feil med den venstre leggen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 13. april 2010 #7 Del Skrevet 13. april 2010 Er det slik det heng saman? Eg trudde det var noko feil med den venstre leggen min! Jeg tror det er noe galt med venstreleggene våre. Alle mine bukser vrir seg på venstre leggen. Dette er ni bukser av seks ulike merker, kjøpt i ulike land mellom 2006-2010, ulikt stoff, men relativt lik fit. Alle kan vel ikke ha den samme produksjonsfeilen på det samme beinet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 13. april 2010 #8 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg tror det er noe galt med venstreleggene våre. Alle mine bukser vrir seg på venstre leggen. Dette er ni bukser av seks ulike merker, kjøpt i ulike land mellom 2006-2010, ulikt stoff, men relativt lik fit. Alle kan vel ikke ha den samme produksjonsfeilen på det samme beinet? Ja, dei aller, aller fleste buksene mine er slik også! Kun på venstre...rart!! Det er jo ulike produsentar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeansgutt Skrevet 15. april 2010 #9 Del Skrevet 15. april 2010 Har også den samme erfaringen, på alle mine slimme / trange jeans, så vrir det venstre buksebeinet seg, slik at sømmen blir liggenede forran på leggen! Av og til litt lei dette, men syns at det er kult på noen av mine trangeste jeans, blir lissom et varemerke for de jeansa jeg liker:) Min erfaring er at Acne og Tiger of Sweden jeansen har mest problemer med vridde venstre bein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 15. april 2010 #10 Del Skrevet 15. april 2010 Sånn er det med alle mine trange bukser også, bortsett fra at det er på det høyre beinet det vrir seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå