Viktoria85 Skrevet 21. mars 2011 #1741 Del Skrevet 21. mars 2011 Kan like greit røpe lille-hemmeligheten min her nå, siden ei venninne allerede har lagt det ut på FB siden min Vi skal flytte hjem igjen til venner og familie i løpet av sommeren Etter 4 år (5 år for forloveden) kan vi endelig pakke sammen tingene våre, dra fra østlandet og hjem igjen til vestlandet. Vi gleder oss kjempemye, men merker at å skulle flytte midt oppe i all bryllupsfestplanleggingen kommer til å tappe oss for ekstra energi. Men det blir verdt det når vi får venner og familie rundt oss igjen Så gøy! Vi skal også flytte fra Østlandet til Veslandet i sommer Håper ikke det blir altfor stress med gravidmage og varmt vær. Det går nok fint! Vi skal leie lastebil vi da. Pappa har lastebillappen så han kan kjøre bilen fra Vestlandet og hit, så pakker vi alle ferdigpakkede esker i lastebilen når han kommer. Sover en natt på madrasser på gulvet, og så kjører vi vår bil og han kjører lastebil til Veslandet. Tror ikke det blir så dyrt med bare 2 dager leie av lastebil. Håper ikke det i alle fall. Da var prøvingsattesten kommet, så nå kan vi gifte oss Må sende den til ambassaden i løpet av helgen slik at de får den i god tid, og så er det bare å glede seg Jeg har også fått innkallelse til konsultasjon hos gynekolog. Det gikk kjempe kjapt jo! Så den 28. mars håper jeg at jeg blir noe klokere Oi, det var jo veldig effektivt! Det er jo bare 1 uke til i dag. Da blir du nok klokere ja. Første konsultasjon hos gynekolog konkluderte med at jeg ikke hadde PCO, mens på Riksen så mente de at jeg hadde det. Og så er det jo forskjell på PCO og PCOS, men de vet du kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #1742 Del Skrevet 22. mars 2011 Fikk kjolen min i sted og er ikke fornøyd Stroppen jeg ville at skulle avtagbar er sydd godt fast, pynten på kjolen ser ut som juggel ( og det faller av!) og det ser ut som om jeg tar på meg en svær sekk Aner hvirkelig ikke hva jeg skal gjøre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 22. mars 2011 #1743 Del Skrevet 22. mars 2011 Åh nei! Da må du klage på den så fort som over hodet mulig - skal jo ikke være sånn *trøsteklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2011 #1744 Del Skrevet 22. mars 2011 Å nei! Så kjedelig! Enig med lillefot, her er det bare å klage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. mars 2011 #1745 Del Skrevet 22. mars 2011 Åh neei! Så dumt!! Enig med de over, du må klage til leverandøren - det skal jo ikke være slik!! Føler med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 22. mars 2011 #1746 Del Skrevet 22. mars 2011 Klage!! Og sjekk ut finn.no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #1747 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg sendte en mail til de jeg bestilte fra så fort jeg hadde fått summet meg og delt min frustrasjon med forloveden og mamma. Mamma var kjempe fortvilet over at den ikke levde opp til forventningene, og forloveden likte ikke den måten de hadde sydd kjolen på. Mens jeg stod der og han prøvde å snøre kjolen følte jeg at jeg sank mer og mer sammen, og jeg mistrivdes skikkelig i den Fikk mail for litt siden med adressen jeg skulle sende kjolen tilbake til, så i morgen blir den sendt avgårde. For å få ut frustrasjonen min mens jeg ventet på mail tilbake dro jeg på kjøpesenteret og så om jeg fant meg en kjole som kunne brukes, men det gjorde jeg ikke. Så når jeg kom hjem igjen satt jeg på Finn.no en stund, men fant ikke noe som falt i smak. Da sendte jeg en mail til Torunns drømmekjoler for å høre om de kunne hjelpe meg, og innen kort tid hadde jeg fått kjempe god hjelp og gode tips til hvilke kjoler jeg kunne bestille derfra som rakk å komme frem i tide. Så nå har jeg plutselig bestilt meg en ny kjole! Kjolen fremme og bak Jeg endte opp med royal navy farge på kjolen, da jeg fant ut at jeg like gjerne kunne få meg en kjole som jeg kan bruke flere ganger. I tillegg er blåfargen den fargen vi har tenkt å ha som tema på bryllupsfesten, så da var det ikke noe problem å velge den. Og siden første kjolen gikk i grus ville jeg ha en annerledes, og det føler jeg at jeg får med denne. Slik ser den ut i royal navy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2011 #1748 Del Skrevet 22. mars 2011 Oi, her går det unna! Kjempefin kjole du endte med å bestille! Hvordan kommer du ut av det økonomisk med denne i forhold til den andre? Og, får du igjen pengene for den? Så bra at det ordner seg! Håper du blir fornøyd med den nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #1749 Del Skrevet 22. mars 2011 Oi, her går det unna! Kjempefin kjole du endte med å bestille! Hvordan kommer du ut av det økonomisk med denne i forhold til den andre? Og, får du igjen pengene for den? Så bra at det ordner seg! Håper du blir fornøyd med den nye Denne kjolen er rimeligere enn den andre, og det er jo ikke feil Og så hadde jeg ikke betalt noe for den andre enda, da jeg hadde 2 uker på meg fra jeg fikk den til jeg måtte betale den. Så det eneste jeg taper på den kjolen er pengene jeg må ut med i forbindelse med porto, og det kan jeg stå i ofr å bli kvitt den. Jeg merker at jeg har en større ro i kroppen nå, så jeg håper at jeg blir like fornøyd med kjolen når jeg får den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 22. mars 2011 #1750 Del Skrevet 22. mars 2011 Innom og oppdaterer meg litt Nå nærmer det seg virkelig med stormskritt Kjempefin kjole du endte opp med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. mars 2011 #1751 Del Skrevet 22. mars 2011 Så kjedelig at kjolen ikke ble slik du ønsket da Men godt det ordnet seg og at du får sendt den tilbake Den andre kjolen var jo kjempefin den også, blir nok vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 24. mars 2011 #1752 Del Skrevet 24. mars 2011 Så bra at det ordnet seg med kjole Det er utrolig kjipt når man ikke er fornøyd. Nå kan du forhåpentligvis senke skuldrene og begynne å tenke på tilbehøret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #1753 Del Skrevet 24. mars 2011 Innom og oppdaterer meg litt Nå nærmer det seg virkelig med stormskritt Kjempefin kjole du endte opp med! Det nærmer seg virkelig nå Om 11 uker er jeg gift Synes den er kjempeflott, og en veldig god erstatning for den adnre Så kjedelig at kjolen ikke ble slik du ønsket da Men godt det ordnet seg og at du får sendt den tilbake Den andre kjolen var jo kjempefin den også, blir nok vakker Holder på å pakke ned kjolen nå sli kat jeg får sendt den tilbake. Har hatt noen skikkelig late og uproduktive dager etter at den kom i hus, for hver gang jeg ser på den blir jeg oppgitt og lei Så det skal bli veldig godt å få den vekk! Har troen på at den andre kjolen kommer til å bli kjempefin, og ingenting er bedre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #1754 Del Skrevet 24. mars 2011 Så bra at det ordnet seg med kjole Det er utrolig kjipt når man ikke er fornøyd. Nå kan du forhåpentligvis senke skuldrene og begynne å tenke på tilbehøret Jeg er kjempe glad for at det ikke ble noe problem å få levere den tilbake, så det gjorde at skuldrene gikk ned et par hakk. Så nå sitter jeg atter en gang og leter etter passende sko og tilbehør. En ting er ihvertfall bestemt, det blir hvite blomster i buketten Sitter og prøver å få pakket ned kjolen så fint jeg kan nå, slik at den blir greit pakket inn. Skal også rydde i leiligheten senere, da vi får besøk av en kompis av mannen i morgen. Han hadde en billett til overs til Top Gear showet på lørdagen, så da er forloveden så heldig at han får være med. Er ikke litt misunnelig Håper dere får en flott dag, her er det og det hjelper på humøret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. mars 2011 #1755 Del Skrevet 24. mars 2011 Så godt at det ordnet seg med kjolen!! Nydelig kjole du har valgt!! Er det sånn at nervene begynner å komme nå eller? Ønsker deg en finfin dag i , her er det begynt å snø igjen, etter noen dager med øsende regn som tok med seg all snøen. Vil ha vååår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 24. mars 2011 #1756 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg tror det er et lurt valg med hvite blomster - skulle til å foreslå det selv. Nå vet ikke jeg hva du liker, men ser for meg en sånn blomsterball a la dette, og kanskje med noen blå perler i midten på noen av blomstene: http://4.bp.blogspot.com/_I2X37EPYYps/TJCssFTJmMI/AAAAAAAAAl4/EV-XeLu4USY/s1600/IMG_0567.JPG -- Mannen her i gården er også Top Gear-fan, men dessverre kan han ikke dra, for vi har termin i morgen. Tenkte faktisk på å gi ham billetter i julegave, men turte ikke ta sjansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #1757 Del Skrevet 24. mars 2011 Så godt at det ordnet seg med kjolen!! Nydelig kjole du har valgt!! Er det sånn at nervene begynner å komme nå eller? Ønsker deg en finfin dag i , her er det begynt å snø igjen, etter noen dager med øsende regn som tok med seg all snøen. Vil ha vååår! Jeg merker at nervene begynner å komme mer nå, for det er fremdeles noen store ting som mangler før festen i august. Vi har ikke fått tak i noen som kan spille musikk om kvelden, og har heller ikke klart å bestemme oss for hva vi skal ha til mat. Dessert har forloveden et ønske om creme brulee, men det kan være vanskelig å få til da de som lager maten har helt enkle og standard ting å tilby (hestesko iskake blant annet). Vi har heller ikke kommet frem til hvilken vin vi skal ha, og det avhenger igjen av hva mat vi ender opp med. Det eneste som er klart til middagen er at den ene niesen min skal få appelsin-, eplejuice eller melk å drikke da hun ikke liker brus og fortjener å få noe annet å drikke enn vann Klærne forloveden skal gå med blir nok dress med hvit skjorte og blått slips, eller blå skjorte og hvitt slips, men er usikker på om han kan bruke den han har fra før eller om han må kjøpe en ny en. Etter at vi begynte med lavkarbo har vi gått ned litt begge to og klærne sitter løsere nå enn før. Så jeg er redd en dress som er ihvertfall 1,5 år gammel kan være i største laget. Men den skal jo bare brukes noen timer under vielsen og lunsjen etterpå, og på festen senere, så kanskje det går allikevel? Har også en hud som irriterer meg om dagen da jeg plutselig fikk mange store, irriterende kviser i ansiktet og øverst på brystet og på ryggen, så jeg håper at det forsvinner snart Jeg har ikke noe spesiell ansiktsvask/rens jeg bruker, men det skulle jeg sikkert ha fått tak i slik at jeg kan prøve å få den til å se fin ut allerede nå, slik at den kanskje kan holde seg slik til vi skal dra! Har ikke lyst til å måtte sminke meg altfor mye for å dekke over kviser på den store dagen. Så hvis dere har noen gode forslag til gode ansiktsprodukter for blandingshus (tørr på vinteren, ellers en blanding mellom normal og fet) så tar jeg imot dem med åpne armer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #1758 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg tror det er et lurt valg med hvite blomster - skulle til å foreslå det selv. Nå vet ikke jeg hva du liker, men ser for meg en sånn blomsterball a la dette, og kanskje med noen blå perler i midten på noen av blomstene: http://4.bp.blogspot.com/_I2X37EPYYps/TJCssFTJmMI/AAAAAAAAAl4/EV-XeLu4USY/s1600/IMG_0567.JPG -- Mannen her i gården er også Top Gear-fan, men dessverre kan han ikke dra, for vi har termin i morgen. Tenkte faktisk på å gi ham billetter i julegave, men turte ikke ta sjansen. Den var virkelig fin, så den blir lagret i blomsteralbumet på pcen Blå perler blir det nok i blomstrene, jeg må bare finne ut hvor jeg kan få tak i det først. Skjønner godt at du ikke tok sjansen på å gi han billetter når terminen er i morgen Det kommer nok helt sikkert en mulighet til å gjøre noe slikt en annen gang, så får håpe det passer bedre for han da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. mars 2011 #1759 Del Skrevet 24. mars 2011 Høres ut som om dere har det aller, aller meste på stell da! Hva slags mat tenker dere på? Når det gjelder dress til mannen, så hadde jeg nok ville valgt å gå for ny dress, om dere har råd til det. Han trenger jo alltids en dress, og vektnedgangen er vel ment til å vare? Nå er det nok litt forskjell fra mann til mann, men min vil iallefall føle seg fin (og ha klær som passer skikkelig) til bryllupsdagen, er jo en stor dag for de også! Nå kommer nok min til å leie dress (eller sjakett eller hva han nå kommer til å gå for), da han ikke synes det er noe vits i å kjøpe nytt, kanskje er det et alternativ for dere? Og når det gjelder renseprodukter -- jeg bruker Garnier 3in1, den kan brukes daglig som rens/skrubb, og maske 1-2 ganger i uken. Jeg er innimellom plaget med uren hud, og synes denne fungerer kjempefint! I tillegg er den billig, og kan kjøpes på de fleste dagligvarebutikker! Og som fuktighetskrem bruker jeg en fra Clinique (Dramatically Different Moisturizing Lotion), den gir mye fuktighet, trekker seg raskt inn i huden, og tetter ikke porene. Etter jeg begynte med denne kombinasjonen har jeg sjelden kviser! Håper dagen din er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #1760 Del Skrevet 24. mars 2011 Høres ut som om dere har det aller, aller meste på stell da! Hva slags mat tenker dere på? Når det gjelder dress til mannen, så hadde jeg nok ville valgt å gå for ny dress, om dere har råd til det. Han trenger jo alltids en dress, og vektnedgangen er vel ment til å vare? Nå er det nok litt forskjell fra mann til mann, men min vil iallefall føle seg fin (og ha klær som passer skikkelig) til bryllupsdagen, er jo en stor dag for de også! Nå kommer nok min til å leie dress (eller sjakett eller hva han nå kommer til å gå for), da han ikke synes det er noe vits i å kjøpe nytt, kanskje er det et alternativ for dere? Og når det gjelder renseprodukter -- jeg bruker Garnier 3in1, den kan brukes daglig som rens/skrubb, og maske 1-2 ganger i uken. Jeg er innimellom plaget med uren hud, og synes denne fungerer kjempefint! I tillegg er den billig, og kan kjøpes på de fleste dagligvarebutikker! Og som fuktighetskrem bruker jeg en fra Clinique (Dramatically Different Moisturizing Lotion), den gir mye fuktighet, trekker seg raskt inn i huden, og tetter ikke porene. Etter jeg begynte med denne kombinasjonen har jeg sjelden kviser! Håper dagen din er fin! Vi går mellom koldtbord og oksestek, men er usikker på hva vi får med på koldtbordet. Så da er det ikke så lett å bestemme seg. Oksestek kan en ikke gå feil med da, så det kan jo være det tryggeste valget? Og så var det vinen da. Har vi koldtbord blir det vanskeligere å finne rød- og hvitvin som passer alt, enn hvis vi går for oksestek da det gjenre blir drukket mest rødvin til. Jeg kan ikke vin, så dette er jeg helt blank på Vektnedgangen er ment for å vare ja, og er vi flinke å holde motivasjonen oppe blir den gjerne større etterhvert Så vi får følge med i mai og lete etter en ny og passende dress da kanskje, slik at den passer han godt til vi drar. Tror ikke det å leie hadde vært noe, da vi da hadde måtte leid den for over en uke og det gjerne blir dyrere enn å kjøpe ny. Jeg har brukt Mary Kay renseprodukt og ansiktskrem til og fra en stund, men jeg ble kjempe tør i ansiktet av ansiktskremen så jeg flasset mye og følte meg skikkelig stram i ansiktet, så det måtte jeg bare slutte med. Så prøvde jeg en av de nye renseproduktene Loreal kom med, men den ble jeg også tør av å bruke. Så da gikk jeg til innkjøp av VIC sin Hydra Aloe, og den gjør at jeg ikke er så tør at jeg flasser men føler at den ikke passer meg helt alikevel. Så kanskje jeg skal prøve de produktene du nevner for å se hvordan huden liker det Så lenge jeg kan få kontroll over kvisene mine blir jeg strålende fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå