Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som om dere har hatt en super vinterferie!! :)

...snart bare 2 måneder og XX dager igjen til den store dagen deres nå!! :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å oppdaterer meg, og for å gi deg en :klem:

Høres ut som en deilig og koselig ferie :strix:

Velkommen hjem :klemmer:

Det var en kjempe flott ferei, så jeg gleder meg allerede til neste gang.

Høres ut som om dere har hatt en super vinterferie!! :)

...snart bare 2 måneder og XX dager igjen til den store dagen deres nå!! :hoppe:

Det var en flott ferie :jepp:

Det nærmer seg med stormskritt nå :strix:

:klem:

Velkommen tilbake! :)

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å skriver på de siste adressene før vi kan får sendt avgårde invitasjonene :)

Planen var egentlig å få alle ut når vi var hjemme på vinterferie, men når man glemmer de på stuebordet blir det litt vanskelig :sjenert:

Ellers ser det ut til at det kommer til å skje en forandring hos oss fra sommeren av forhåpentligvis :nigo: Så når jeg vet litt mer konkret om det går i orden eller ikke kommer jeg med en oppdatering :jepp:

Ha en flott tirsdag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finnes ikke nysgjerrig i det hele tatt, jeg... :sjenert:

Tulla! Jeg er kjempenysgjerrig!! Gleder meg til å høre hva som skjer :jepp:

Flott at dere har hatt en fantastisk ferie - akkurat nå ser jeg for meg hytte på fjellet, ski, varm kakao, appelsin og kvikk lunsj. *namnam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det bare 3 måneder igjen til jeg blir gift :rodmer:

Vi gleder oss så utrolig mye, og ser virkelig frem til dagen med et stort smil om munnen :hjerte:

I tillegg er det i dag 11 måneder siden jeg sluttet på p-pillene, så vi får håpe at det skjer noe mer på den fronten snart også :)

Nå skal jeg klistre på de siste frimerkene og stikke og poste alle invitasjonene våre, slik at vi kan krysse det av listen vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, nå ble jeg veldig nysgjerrig også :sjenert:

Tipper dere får verdens beste bryllupsgave jeg :lur: En liten bryllups-spire for eksempel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 3 mnd igjen til den store dagen! :hoppe:

Skal se det klaffer med spire i hvetebrødsdagene! :lur:

(om ikke før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, nå ble jeg veldig nysgjerrig også :sjenert:

Tipper dere får verdens beste bryllupsgave jeg :lur: En liten bryllups-spire for eksempel :fnise:

Bryllups-spire hadde ikke gjort seg :hjerte:

Og med bryllup i juni og bryllupsfest i august bør vi vel ha dobbelt så stor sannsynlighet for å få det til?? :lur:

Bare 3 mnd igjen til den store dagen! :hoppe:

Skal se det klaffer med spire i hvetebrødsdagene! :lur:

(om ikke før)

Tiden går kjempe fort! Gruer meg litt til i morgen når det bare står to måneder og xx antall dager igjen, DA har jeg dårlig tid da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke? :ler:

:ler:

Går bare i krøll for meg her :fnise:

En bryllupsspire hadde gjort seg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan like greit røpe lille-hemmeligheten min her nå, siden ei venninne allerede har lagt det ut på FB siden min :sjenert:

Vi skal flytte hjem igjen til venner og familie i løpet av sommeren :hoppe::strix::hoppe:

Etter 4 år (5 år for forloveden) kan vi endelig pakke sammen tingene våre, dra fra østlandet og hjem igjen til vestlandet. Vi gleder oss kjempemye, men merker at å skulle flytte midt oppe i all bryllupsfestplanleggingen kommer til å tappe oss for ekstra energi. Men det blir verdt det når vi får venner og familie rundt oss igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro at dere skal flytte hjemover igjen da :strix: Deilig å bo nærmere familie og venner :)

Blir nok stress når det står på, men blir nok en herlig sommer uansett :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! :hoppe: Vi flytter også "hjem" til sommeren, så jeg skjønner hvordan du har det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at dere skal flytte hjemover igjen da :strix: Deilig å bo nærmere familie og venner :)

Blir nok stress når det står på, men blir nok en herlig sommer uansett :Nikke:

Så gøy! :hoppe: Vi flytter også "hjem" til sommeren, så jeg skjønner hvordan du har det! :)

Det blir rett og slett HERLIG å komme oss hjemover igjen :hoppe:

Så nå er det bare å finne ut av hvor vi kan sette tingene våre fremover hvis vi tar med oss litt og litt hver gang vi drar hjem med bilen, og om vi finner oss en leilighet eller et hus å bo i :)

En ting er ihvertfall sikker, vi skal ikke bo hos svigermor og svigerfar, for det orker vi ikke :fnise: Foreldrene mine er vi mer troende til å bo litt hos, men jeg tviler egentlig der også. Det frister liksom ikke å være nygift og bo hjemme hos mamma og pappa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...