Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Flink du er å trener! Zumba, var det det? Har selv vært på Zumba noen ganger -- det er kjempemorsomt!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare vært på en Zumba time, men neste uke blir det enda en time :jepp:

Treningen i dag var styrke med ball, og det er kjempe hardt! Men så herlig det føles ut etterpå :hoppe:

Føles som om alt av musker strammes opp når jeg ligger der på gulvet over en ball og skyter rygg med nederste delen av ryggen (noe som er utrolig vanskelig!!) Gleder meg til jeg virkelig ser resultater av trening :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en liten stund siden jeg har vært her og jaggu meg har du ikke satt dato på bryllupet også!! :bryllup:

Så spennende og gratulerer så masse med dato!!!! Dette blir bra!

Har du funnet kjole?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det en liten stund siden jeg har vært her og jaggu meg har du ikke satt dato på bryllupet også!! :bryllup:

Så spennende og gratulerer så masse med dato!!!! Dette blir bra!

Har du funnet kjole?? :)

Takk for det :nigo:

Ting begynte plutselig å gå veldig fort med oss :rødme:

Hver gang jeg bestemmer meg for en kjole, finner jeg en finere :fnise: Men jeg håper at jeg blir litt smartere etter å ha vært i brudesalong i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre hvordan det har gått i dag! :rodmer:

Håper du har truffet på ei av de kjempekoselige brudesalongdamene, og ikke ei av meggene det dessverre er altfor mange av i den bransjen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag finner du den perfekte kjolen, og bare vet at den er den eneste ene - akkurat som mannen i ditt liv :strix:

:klemmer: på Lillekjeksen

Endret av Icing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til med kjoleprøving i dag :strix:

Håper du finner en som er helt perfekt :hjerte:

Tusen takk for det :) Det var kjempe artig :nigo:

Håper du har en flott dag, med kjoleprøving! :strix:

Dagen var kjempe fin :hoppe:

Gleder meg til å høre hvordan det har gått i dag! :rodmer:

Håper du har truffet på ei av de kjempekoselige brudesalongdamene, og ikke ei av meggene det dessverre er altfor mange av i den bransjen.. ;)

Traff heldigvis bare på positive og hjelpsomme damer, så har hatt en kjempeflott opplevelse :jepp:

Håper du har en fin dag i brudesalongen :rodmer:

Den var kjempe flott!

Spennende med brudekjoleprøving. Håper du finner den perfekte!

:strix:

En dag finner du den perfekte kjolen, og bare vet at den er den eneste ene - akkurat som mannen i ditt liv :strix:

:klemmer: på Lillekjeksen

Nååww, så snilt sagt :rodmer:

Kjoleprøving :rodmer: Good times! Håper du har kooost deg!

Hatt det kjempe flott!

:popcorn:

Oppdatering fra dagen i dag kommer under :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i dag var virkelig kjempeflott! Vi var innom totalt tre brudesalonger, og det var helt fantastisk!

Det var helt surrealistisk at jeg skulle finne meg en flott brudekjole, men med så mange flotte kjoler så var det mulig for selv meg å finne en drømmekjole :hjerte:

Jeg fortalte at jeg så etter en kjole som var lett og luftig, og som var lett å ha med på tur og jeg fikk godt hjelp til å finne mange kjoler som passet til dette. De hadde ingen av kjolene jeg hadde sett på nettet inne men jeg fant allikevel noen som fristet å prøve.

Den aller første var Maggie Sottero sin Vanessa, og den var helt nydelig :rodmer: Jeg fikk en virkelig kriblende følelse i kroppen der jeg stod å så på meg selv i speilet, og jeg synes den var helt nydelig :hjerte: Det var et helt nydelig slep på kjolen, og jeg følte meg virkelig som en prinsesse der jeg stod.

Den andre kjolen jeg prøvde var Aspen. Modellen de hadde i butikken hadde ikke slep, så jeg fikk ikke sett hvordan den så ut med det, men den var også kjempeflott. Stoffet begge kjolene var laget av var helt fantastisk lett, så jeg snurret rundt og hadde det kjempe artig der jeg stod :nigo:

Jeg hadde virkelig store problemer mellom å velge hvilken av disse kjolene jeg likte best, ås jeg turte rett og slett ikke å prøve flere kjoler da jeg var redd jeg gjorde det vanskeligere for meg selv :fnise: Jeg fikk på meg den første kjolen igjen, og når hun strammet den skikkelig godt til slik at den satt perfekt var det ikke tvil - jeg hadde funnet kjolen min! :strix:

Jeg kommer til å gjøre enkelte endringer på kjolen når jeg bestiller den, blandt annet at båndet på midten skal være i blåfargen som er temaet for bryllupet vårt, og at det er synlig snøring bak på kjolen. Jeg gleder meg utrolig mye til å gå med den, så frem til jeg får bestilt den og får den hjem skal jeg kose meg med bilder fra prøvingen i dag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...