Neytiri Skrevet 9. januar 2011 #1461 Del Skrevet 9. januar 2011 :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. januar 2011 #1462 Del Skrevet 9. januar 2011 De månedene kommer til å gå veldig fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. januar 2011 #1463 Del Skrevet 9. januar 2011 De månedene kommer til å gå veldig fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. januar 2011 #1464 Del Skrevet 9. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. januar 2011 #1465 Del Skrevet 10. januar 2011 Åååh, det er så spennende, og koselig, og romantisk, og rørende med bryllusplanlegging :rødme: Har du gått itl innkjøp av noen bryllupsblader, eller titter du bare på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 10. januar 2011 #1466 Del Skrevet 10. januar 2011 :rødme: så koselig å lese her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #1467 Del Skrevet 10. januar 2011 :strix: De månedene kommer til å gå veldig fort! Gleder meg sånn :rødme: Åååh, det er så spennende, og koselig, og romantisk, og rørende med bryllusplanlegging :rødme: Har du gått itl innkjøp av noen bryllupsblader, eller titter du bare på nett? Ser for det meste på nett for bladet jeg ville ha, Ditt Bryllup, var utsolgt når jeg var innom Narvesen sist. Men jeg tenker å prøve igjen om ikke lenge Frem til da koser jeg meg med Bryllupsmagasinet :rødme: så koselig å lese her om dagen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. januar 2011 #1468 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvis du har bokhandelen ARK i nærheten av deg, finner du flere gode bryllupsmagasiner der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #1469 Del Skrevet 10. januar 2011 Har en 15-20 minutter unna, så den må utforskes nærmere en av dagene Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. januar 2011 #1470 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg kjøpte Ditt bryllup når jeg skulle planlegge også Kjøpte et til meg og et til forlover, men fikk aldri gitt det til forlover da Så om du vil ha det, kan jeg godt sende det til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #1471 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg kjøpte Ditt bryllup når jeg skulle planlegge også Kjøpte et til meg og et til forlover, men fikk aldri gitt det til forlover da Så om du vil ha det, kan jeg godt sende det til deg? Det hadde vært kjempe snilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. januar 2011 #1472 Del Skrevet 11. januar 2011 Det hadde vært kjempe snilt Send meg en pm med adresse du, så skal jeg ordne resten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #1473 Del Skrevet 11. januar 2011 Snille, gode Lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. januar 2011 #1474 Del Skrevet 12. januar 2011 Innom med en og ønsker deg en god onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #1475 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Takk for det Ønsker deg en god onsdag også Jeg var på trening i går, for første gang siden videregående :dåne: Det var styrke med ball, og det var kjempe artig Gleder meg allerede til neste tirsdag Trente veldig mye mage- og lårøvelser, så håper det kan være med på å gjøre meg strammere frem mot juni Er bare så utrolig stiv og støl i dag, så alt skjer i rolige bevegelser fra min side i dag Endret 12. januar 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. januar 2011 #1476 Del Skrevet 13. januar 2011 Så flink du har vært som har begynt å trene Deilig å komme i gang, men man blir virkelig støl ja! Er nok enda værre i dag tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 13. januar 2011 #1477 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Det er deilig å trene, men det er så mange hindringer for å klare å komme seg dit.. Flink, er du!! Skal begynne å trene selv etter ferien nå, var så heldig å få gavekort på trening til jul.. Endret 13. januar 2011 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #1478 Del Skrevet 13. januar 2011 Så flink du har vært som har begynt å trene Deilig å komme i gang, men man blir virkelig støl ja! Er nok enda værre i dag tenker jeg Det var så vidt jeg kom meg opp av sengen i morges Satser på at det blir verre før det blir bedre, og at jeg er klar for treningstimen igjen på tirsdag Det er deilig å trene, men det er så mange hindringer for å klare å komme seg dit.. Flink, er du!! Skal begynne å trene selv etter ferien nå, var så heldig å få gavekort på trening til jul.. Er veldig mange hindringer for å komme seg på teening ja Men jeg satser på at dette er det sparket bak som jeg trenger, slik at jeg kan komme meg i form til et fremtidig svangerskap og frem mot bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 13. januar 2011 #1479 Del Skrevet 13. januar 2011 Men jeg satser på at dette er det sparket bak som jeg trenger, slik at jeg kan komme meg i form til et fremtidig svangerskap og frem mot bryllupet Ja, bra når man har noe som motiverer. Jeg får tenke sånn selv også. Hvis det blir prøverør, er det sikkert lurt å være så frisk og sunn som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 13. januar 2011 #1480 Del Skrevet 13. januar 2011 De er kjempeflotte alle sammen, så jeg kommer til å slite her merker jeg Er 163 høy og har litt mer enn ønskelig på hofter og mage, men det skal jeg forhåpentligvis få strammet litt opp til den tid Er litt irritert på leggene mine, da jeg synes de er for brede Skikkelige fotball-legger, og jeg som ikke kan fordra sport Så det er vel de som er største "problemet" mitt, uten at det er et særlig problem en gang Den ser helt fantastisk flott ut Skulle ønske jeg kunne gått med slike flotte kjoler hver dag :rødme: Jeg hadde også tenkt å ha en kort kjole da vi giftet oss i fjor, men grunnet høyden, kraftige legger og litt ekstra kiloer på midten ble jeg frarådet det. Prøvde en kjole som var av typen kort (ca lengde rund knærne) og så hvorfor de mente jeg ikke skulle ha det. Jeg så lavere ut enn jeg er (bare 2 cm høyere enn deg) og leggene så enorme ut. Tenkte det kunne være et tips å ta med seg... Kjolene du har sett deg ut så langt nydelige! Likte veldig godt den med de fargede detaljene. Den kan jo virkelig bli personlig man velger sin favorittfarge! Det er stas å planlegge bryllup - så kos deg masse med forberedelsene og ikke minst å finne kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå