Småkjekset Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1301 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg synes den var helt nydelig uten diamanten, om du vil ha diamant ville jeg valgt den blanke. Men jeg er også kjedelig, vi har helt vanlige gifteringer i gult gull, har ingenting skrevet på innsiden engang.. Tror det blir uten diamant Så får jeg heller få en diamant en annen gang heller Jeg synes at slike ringer dere har er kjempe flotte jeg Hadde jeg bare kledd gult gull hadde det absolutt vært et alternativ Fine ringer! De er kjempe nydelige Hei, Småkjekset! Så koselig det høres ut med bryllupsplanlegging! Skjønner godt at du koser deg! Jeg koser meg mye med å sitte å kikke, og gleder meg til å sitte sammen med kjæresten og gjøre det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1302 Del Skrevet 29. november 2010 Så koselig med brudekjoler og stas, jeg kunne giftet meg mange ganger med samme mann, det var en sånn herlig dag Vi har også "bare" forlovelsesringer, jeg ville bare ha en og de er helt enkle, men passer til vårt bruk(hender som brukes hardt i hverdagen ). Det er som flere ander har nevnt her, veldig koselig å gå i butikker og prøve også, noe av det viktigste for oss var hvordan den satt på fingeren! Kjedelig med ustabile sykluser! Jeg har hatt kjempestabile sykluser hele tiden, uten at det har hjulpet noe, fikk ustabile av Pergoen og er glad jeg slapp unna med det. Det er klart p-pillene kan påvirke det hele, de kan nok sitte i kroppen i opptil ett år uten at det er noe unormalt, kanskje stoffskiftet påvirker det også... Har du tatt hormonprøver? Håper det stabiliserer seg snart i alle fall! Og så er det jo klart, en må ha overskudd og energi til å prøve litt også. Den operasjonen du har vært gjennom krever nok sitt av kroppen også så dere har vel knapt fått prøve skikkelig siden du sluttet på pillen? Det blir nok en kjempe fantastisk dag, så den kan ikke komme fort nok :rødme: Forrige uke var vi og prøvde ringer, men med utrolig drålig utvalg i design og ringstørrelser var det vanskelig å se for seg hvordan de ulike ringene passer på fingrene våre, så vi får nesten bare ta en sjanse og satse på at det blir klaff Jeg tror nok at stoffskiftet mitt også er med på å krølle til ting, så jeg kommer til å forhøre meg med legen min på nyåret om hun kan teste eller henvise meg til en som kan se om ting er som det skal være Jeg har kun tatt hormonprøver i forbindelse med å ha oversikt over hvordan stoffskiftet mitt har hatt det men ikke noe annet. Hvilke prøver burde jeg få tatt hos legen? :klø: Vi har ikke fått prøvd skikkelig etter jeg sluttet på pillen. Fra april til juni var vi "flinke" men når TR ikke dukket opp på lange tider uten positive tester av hverken TB eller EL dalte motet. Og etter det har kjæresten vært mye ute på jobb i perioder som ellers hadde vært smart å bruke på prøving. Men det er mangelen på TR som gjør meg mest frustrert Jeg klarer ikke å huske helt hvordan syklusen min var før jeg startet på pillen, men jeg tror dessverre den var langt ifra stabil Så det kan bli spennende å se om den stabiliserer seg noen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. november 2010 #1303 Del Skrevet 29. november 2010 Fine ringer Jeg har uten diamant, men det er fordi jeg jobber som jeg gjør og da er det greit å ha en som holder seg litt Ustabile sykluser er noe herk! Tror kanskje jeg hadde mensen to eller tre ganger det første året etter jeg sluttet på pilla jeg....ikke akkurat motiverende å prøve da liksom Men det har blitt bedre, så håper det har tenkt å holde seg slik fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1304 Del Skrevet 29. november 2010 Er litt irritert i dag kjenner jeg Jeg har ikke fått noe som helst sykepenger av hverken jobben min eller nav i etterkant av operasjonen min selv om jeg har sendt fra meg sykemelding og timeliste i god tid. Det er helt håpløst, for jeg har jo ikke noe penger. Hadde jeg vært alene vet jeg ikke hva jeg skulle ha gjort for å få endene til å møtes, og særlig ikke nå før jul! Er jeg heldig får jeg kanskje penger fra de vaktene jobben skal dekke når jeg var sykemeldt i tillegg til pengene fra denne måneden, så da får jeg heldigvis noe penger slik at jeg kan handle inn julegaver. Det er utrolig nok ikke nav som klusser til ting her, men arbeidsplassen min som ikke har sendt fra seg opplysninger om jeg og oversikt over timene mine, så nav har ikke noe de kan jobbe med for å få pengene ut til meg Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har purret på jobben min de siste ukene, men hører jeg ikke noe fra dem innen fredag kan det blir et spennende julebord med den om kvelden! Men dagens lyspunkt var en telefon fra mormoren min. Hun synes savner meg og siden jeg ikke alltid er hjemme hos mamma når hun er hjemme sli kat vi får treffes da (bor i utlandet til vanlig) ville hun sette over litt penger til meg slik at jeg kunne senke skuldrene mine og kose meg med å begynne med julegavene Hun er verdens beste, og jeg er så glad i henne Så da kan jeg begynne å få julegavene i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. november 2010 #1305 Del Skrevet 29. november 2010 Snille mormoren din da Irriterende når arbeidsgiver ikke gjør jobben sin altså Nå har jeg gitt deg bloggtilgang, så velkommen inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. november 2010 #1306 Del Skrevet 29. november 2010 Koselig med telefon fra mormor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1307 Del Skrevet 29. november 2010 Snille mormoren din da Irriterende når arbeidsgiver ikke gjør jobben sin altså Nå har jeg gitt deg bloggtilgang, så velkommen inn Utrolig irriterende ja, så håper de gjør noe med det Iler inn og besøker deg jeg da Koselig med telefon fra mormor Veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. november 2010 #1308 Del Skrevet 29. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1309 Del Skrevet 29. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 30. november 2010 #1310 Del Skrevet 30. november 2010 At arbeidsplassen ikke klarer å forholde seg til NAV-reglene og skaper økonomiske problemer, kjenner jeg desverre litt for godt til. Utrolig kjedelig, men her får får du vel pengene etterbetalt? Likte den uten diamant best. Begynte nesten å angre på at jeg ikke valgte det mønsteret selv. Ble utrolig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. november 2010 Forfatter #1311 Del Skrevet 30. november 2010 Fikk mail av sjefene i dag at de skal dekke de 16 første dagene, og skal jeg ha penger for resten av tiden må jeg søke nav. Er det ikke det jeg har gjort da? :klø: Jeg har jo levert inn sykemelding og oversikt over timer til arbeidsgiver slik at det bare var for dem å sende det videre til nav når de hadde fått tak i den informasjonen de trengte? Så slik det ser ut nå får jeg kun betalt for halvparten av de timene jeg skulle ha jobbet i oktober. Er vel gjerne litt min feil også, for jeg leverte både krav om sykepenger fra arbeidgiver og trygdekontoret til jobben min sammen med en oversikt over dagene jeg skal ha betalt for, men det skulle jeg gjerne ikke ha gjort? :klø: Har sendt enda en mail til arbeidsgiver nå hvor jeg lurer på om de har levert papirene mine videre til nav eller om jeg kan komme å hente dem selv slik at jeg selv får levert dem videre. Det blir nok uten diamant hos meg Og det møsteret blir jeg bare mer og mer glad i, ås jeg gleder meg sånn til vi får sendt avgårde en bestilling og får dem Skal bare finne på noe å gravere inni dem også, og så er vi igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 30. november 2010 #1312 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har jo levert inn sykemelding og oversikt over timer til arbeidsgiver slik at det bare var for dem å sende det videre til nav når de hadde fått tak i den informasjonen de trengte? Har sendt enda en mail til arbeidsgiver nå hvor jeg lurer på om de har levert papirene mine videre til nav eller om jeg kan komme å hente dem selv slik at jeg selv får levert dem videre. Dette kjenner jeg også godt til. Har du levert det bakerste (det grønne, egenerklæring) arket til jobb, ferdig utfylt? Da skal i tilfellet de sende det videre til NAV når de er ferdige med det.(Du gir det jo selvfølgelig til jobb, siden de skal betale arbeidsgiverperioden på 16 dager). De skal også sende skjemaet "inntektsopplysninger om arbeidstaker" til NAV, slik at NAV vet hvor mye du tjener, og kan betale deg utifra det. Ring jobb og hør om de er sendt, hvis ikke, får du hente dem og levere dem til NAV personlig. Da går det mye fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. november 2010 Forfatter #1313 Del Skrevet 30. november 2010 Leverte det grønne arket ferdig utfylt til jobben ja Venter på å høre fra dem om de har sendt det videre eller om de fremdeles har det og skjemaet med innteksopplysningene hos seg. De jeg snakket med på nav kunne ikke se at de hadde levert inn noe enda, men hvis det er på vei i posten kunne det ta noen dager før det kom til dem. Men synes det er rart hvis de sender det egentlig, for jobben min er 50 m unna nav-kontoret Jeg får se hva de sier, og purrer på dem helt frem til jeg har fått pengene jeg skal ha inn på konto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 30. november 2010 #1314 Del Skrevet 30. november 2010 Håper det ordner seg slik at du får pengene inn på konto kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. november 2010 Forfatter #1315 Del Skrevet 30. november 2010 Det håper jeg også Nå har jeg handlet på diverse nettbutikker så nå mangler jeg bare to gaver ser det ut som Den ene ordner jeg i løpet av de neste dagene, så da er det egentlig bare en gave igjen Har ikke kjøpt noe til kjæresten enda, men vi kjøpte oss Kitchen aid for ikke så lenge siden, så tror vi bestemte oss for at det skulle være gaven vår til hverandre Men noe må han vel alltids få på julaften også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. desember 2010 #1316 Del Skrevet 1. desember 2010 Så deilig å nesten være i boks med julegavene da Jeg har mange igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 1. desember 2010 #1317 Del Skrevet 1. desember 2010 Nå har jeg handlet på diverse nettbutikker så nå mangler jeg bare to gaver ser det ut som Den ene ordner jeg i løpet av de neste dagene, så da er det egentlig bare en gave igjen Jeg er også neste helt ferdig med julegaver. Så utrolig deilig å slippe det stresset sånn rett før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #1318 Del Skrevet 1. desember 2010 Så deilig å nesten være i boks med julegavene da Jeg har mange igjen Det er kjempe deilig Er ikke rart du ikke er ferdig med dine enda, du har jo en laaang liste :dåne: Jeg er også neste helt ferdig med julegaver. Så utrolig deilig å slippe det stresset sånn rett før jul. Utrolig godt å bare kunne slappe av og kose seg i desember Så nå er det bare for min del å vente på at gavene kommer i posten og så får jeg kose meg med å pakke dem inn en kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. desember 2010 #1319 Del Skrevet 1. desember 2010 Innom og oppdaterer meg! Ringene dere har bestemt dere for var kjempefine! Enig med mange over, ville gått for den uten diamant! ..og herlig at din kjære mener på at dere sikkert må ha nye ringer til selve bryllupet Jeg liker forlovelsesringen min så godt at jeg på en måte ikke kan se for meg å finne noen finere ring. Men kjære er fast bestemt på at vi skal ha nye, "skikkelige" gifteringer Ååh, dere har en spennende tid foran dere! :rødme: Har en masse linker til inspirasjon -- blomster, sko, kaker etc etc om du vil ha! Nå har jeg foresten skrevet at browniemufffinsoppskriften din, har planer om å lage det iløpet av uka, hørtes farlig gode ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. desember 2010 #1320 Del Skrevet 1. desember 2010 Ååååh det var en nydelig ring du har valgt deg :rødme: Innom på oppdateringsrunde jeg.. har ikke så mye annet fornuftig å si Annet enn at jeg er enig med disse prøve-brudekjole-rådene Jeg endte også opp i noe heeeelt annet enn jeg hadde planlagt.. heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå