Småkjekset Skrevet 26. november 2010 Forfatter #1261 Del Skrevet 26. november 2010 Åååååååååååå!!!! den kjolen var fiiiin.... er nesten så jeg har lyst til å spole tilbake tiden og ha en sånn kjole istedet for den jeg hadde Den er nydelig Da var kjæresten min dratt avgårde på jobb. Er hjemme igjen om to ukers tid, så det blir noen lange dager alene. Så i dag blir det fudgelaging på meg Hvor lang tid tar det før den stivner og er klar for å spises mon tro? :klø: Har lyst på NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. november 2010 #1262 Del Skrevet 26. november 2010 Så deilig med fudge - det synes jeg du skal kose deg skikkelig med nå som forloveden din har reist vekk en liten stund.. Blir spennende med både ringer og kjole - men dra litt steder rundt og prøv ja, det synes jeg var en stor del av prosessen. Veldig moro å se ulike type kjoler på seg selv også - det er ikke akkurat hver dag man får på så flotte kjoler... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. november 2010 Forfatter #1263 Del Skrevet 26. november 2010 Overraksende enkelt å lage fudge, og det passer meg utmerket Større fare for at det skjer igjen da Håper det stivner fort for det ser farlig fristende ut i kjøleskapet Gleder meg virkelig til å gå rundt i butikker og prøve kjoler sammen med gode venninner :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 27. november 2010 #1264 Del Skrevet 27. november 2010 Kjolen så heeelt nydelig ut :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. november 2010 #1265 Del Skrevet 27. november 2010 God helg, Kjeksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. november 2010 Forfatter #1266 Del Skrevet 27. november 2010 God helg til alle som stikker innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. november 2010 #1267 Del Skrevet 27. november 2010 Innom med en fra sagaöya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. november 2010 Forfatter #1268 Del Skrevet 27. november 2010 Innom med en fra sagaöya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 27. november 2010 #1269 Del Skrevet 27. november 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. november 2010 #1270 Del Skrevet 27. november 2010 Super fin kjole! Skikkelig eventyr-kjole Håper du koser deg i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. november 2010 #1271 Del Skrevet 27. november 2010 Gleder meg virkelig til å gå rundt i butikker og prøve kjoler sammen med gode venninner :rødme: Det bør du ja, for det er skikkelig koselig Lag en dag ut av det hvis det er mulig - så kan dere skravle over en lunch el noe etterpå :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. november 2010 Forfatter #1272 Del Skrevet 27. november 2010 God helg! God helg til deg også Super fin kjole! Skikkelig eventyr-kjole Håper du koser deg i helgen Sitter og drømmer meg bort i jungelen av brudekjoler, og jeg storkoser meg Hjelper å ha noe artig å gjøre på når jeg er alene hjemme, så da blir det jentekveld hele hegen Det bør du ja, for det er skikkelig koselig Lag en dag ut av det hvis det er mulig - så kan dere skravle over en lunch el noe etterpå :rødme: Det må jeg få til ja Ser ihvertfall kjempekoselig ut når jeg ser det på amerikanske filmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. november 2010 #1273 Del Skrevet 27. november 2010 Åååååå Lillekjeksen, jeg vet akkurat hvor mye du koser deg nå - jeg kunne sitte slik i flere timer om dagen og hente inspirasjon til pynt, kjole, meny, sanger osv.. :rødme: Du er så heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. november 2010 Forfatter #1274 Del Skrevet 27. november 2010 Åååååå Lillekjeksen, jeg vet akkurat hvor mye du koser deg nå - jeg kunne sitte slik i flere timer om dagen og hente inspirasjon til pynt, kjole, meny, sanger osv.. :rødme: Du er så heldig Det er utrolig spennende og jeg koser meg Bruremarsjer kimer i vei på Spotify mens nettside etter nettside blir merket som favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. november 2010 #1275 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg vet akkurat hvordan det er :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. november 2010 Forfatter #1276 Del Skrevet 27. november 2010 Hvis du har noen gode nettsider eller tips å komme med så blir de hjertelig tatt i mot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 27. november 2010 #1277 Del Skrevet 27. november 2010 Mitt beste tips når du skal prøve kjole: vær åpen for å prøve noe som ikke er i en stil du i utgangspunktet hadde tenkt deg. De i brudesalonger har ofte god erfaring i å se hva som kler folk. Jeg endte opp med en kjole som var totalt annerledes enn hva jeg hadde sett for meg, men da jeg fikk den på, var den helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. november 2010 #1278 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg har jo alle bokmerkene mine samlet under fanen bryllup enda, så jeg skal gi deg favorittene mine Denne dekker det aller meste, fra hår til kaker og er desidert favoritten min. drinker hvis dere skal ha åpen bar eller noe... Kaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. november 2010 #1279 Del Skrevet 27. november 2010 Mitt beste tips når du skal prøve kjole: vær åpen for å prøve noe som ikke er i en stil du i utgangspunktet hadde tenkt deg. De i brudesalonger har ofte god erfaring i å se hva som kler folk. Jeg endte opp med en kjole som var totalt annerledes enn hva jeg hadde sett for meg, men da jeg fikk den på, var den helt perfekt! Helt enig med Iril her! Helt utrolig hvor lett det er å se hva slags som er "riktige" og "gale" når man bare får dem på! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle ende opp med den typen kjole jeg gjorde, men jeg så med en gang at det var helt riktig for meg! Og det var kun takket være god service i brudesalongen fra ei dame som så hva jeg ville kle Så uansett om du skal bestille kjole på nettet e.l., så ville jeg anbefalt en tur eller fem innom brudesalonger først! Og det er jo superkoselig også da! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. november 2010 Forfatter #1280 Del Skrevet 27. november 2010 Mitt beste tips når du skal prøve kjole: vær åpen for å prøve noe som ikke er i en stil du i utgangspunktet hadde tenkt deg. De i brudesalonger har ofte god erfaring i å se hva som kler folk. Jeg endte opp med en kjole som var totalt annerledes enn hva jeg hadde sett for meg, men da jeg fikk den på, var den helt perfekt! Til nå har jeg ikke funnet en kjole jeg ikke liker, så tror ikke det skal bli noe problem å prøve hva det enn skulle være Jeg har jo alle bokmerkene mine samlet under fanen bryllup enda, så jeg skal gi deg favorittene mine Denne dekker det aller meste, fra hår til kaker og er desidert favoritten min. drinker hvis dere skal ha åpen bar eller noe... Kaker Tusen takk Da er de blitt mine favoritter også :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå