Havfrua Skrevet 20. oktober 2010 #961 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ja, du er jammen tøff som frir til din kjære. Morsom idè med fotoboken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #962 Del Skrevet 20. oktober 2010 Så koselig!!! Og ja, det stemmer at Monica fridde til Chandler og det var jo sååå romantisk!! 15.november gir deg litt tid til å lage albumet og evt forberede deg litt... Jeg synes du skal gjøre det - det blir han, som nevnt tidligere, helt sikkert kjempe glad for Ha en strålende høstdag!!! Jeg tror at jeg er ferdig nå En siste gjennomgang og så bestiller jeg Håper du får en fantastisk høstdag selv! Å, så romantisk!!! Bildet med fingrene som former et hjerte var kjempefint, super avslutning på boken! :rødme: Får bare håpe ikke han også planlegger å fri til deg samme dag da! Liker bilder kjempe godt :rødme: Det hadde jo gjort ting litt artig hvis han hadde gjort det, men han har ikke kommet med noe som helst hint sålangt, så jeg tviler Å, så spennende og så koselig med frieri da Du er jammen tøff Føler meg super tøff akkurat nå, og den følelsen blir nok ikke mindre etter hvert som det nærmer seg Ja, du er jammen tøff som frir til din kjære. Morsom idè med fotoboken. Jeg håper at foroboken faller i smak :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 20. oktober 2010 #963 Del Skrevet 20. oktober 2010 Heia! Så kreativ du er da:) Åååå, han faller nok enda er pladask for deg altså Blir noen spennende dager dette her! Weeeeeeeeeeee!!! Hadde han bare visst:) :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #964 Del Skrevet 20. oktober 2010 Heia! Så kreativ du er da:) Åååå, han faller nok enda er pladask for deg altså Blir noen spennende dager dette her! Weeeeeeeeeeee!!! Hadde han bare visst:) :gjeiper: Hadde han bare visst hva jeg driver på med ja :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. oktober 2010 #965 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nesten så jeg også får lyst til å fri når jeg leser her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 20. oktober 2010 #966 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det var en utrolig romantisk måte å fri på! Håper han er hjemme den dagen, og at hele dagen blir perfekt. Tøff er du! Gleder meg til referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #967 Del Skrevet 21. oktober 2010 Nesten så jeg også får lyst til å fri når jeg leser her Hadde gjort seg med frier-boom i dagbøkene Det var en utrolig romantisk måte å fri på! Håper han er hjemme den dagen, og at hele dagen blir perfekt. Tøff er du! Gleder meg til referat Håper den blir godt tatt i mot :rødme: Referat kommer nok skal jeg love deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 21. oktober 2010 #968 Del Skrevet 21. oktober 2010 Så kreativ og romantisk du er da! :rødme: Og det bildet var kjempenydelig! Veldig fin måte å fri på altså, jeg blir nesten rørt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #969 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Jeg har fått årets julegave Jeg vet det enda er to måneder igjen til jul, men det bryr jeg meg ikke om for jeg har fått meg Kitchen Aid!! Den er bare så nydelig vakker! Bare se selv Det var et kjempe tilbud på Jernia, og jeg har siklet på de lenge I går fant jeg endelig den fargen jeg ville ha, og i det vi var på vei ut av butikken snudde sambo seg mot den ene selgeren i butikken og sa "Vi tar den vi!" Jeg var helt målløs, og tror nok jeg kommer til å være det en godt stund til Jeg klarer ikke å slutte å se på den, og har aller helst lyst å vise den frem til alle jeg kjenner! Gleder meg til å bruke den kjempe mye, så har dere noen gode oppskrifter å dele er det bare å komme med dem Endret 21. oktober 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. oktober 2010 #970 Del Skrevet 21. oktober 2010 Åh! Den var superfin!! :dåne: Sånn vil jeg og ha!! Hvor mange liter tar bollen..? Kan man bake brød i den f eks? Du får vise den fram hver gang du har anledning! Synes jeg ser deg for meg spankulere så stolt nedover gata med Kitchen Aiden din under armen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #971 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Åh! Den var superfin!! :dåne: Sånn vil jeg og ha!! Hvor mange liter tar bollen..? Kan man bake brød i den f eks? Du får vise den fram hver gang du har anledning! Synes jeg ser deg for meg spankulere så stolt nedover gata med Kitchen Aiden din under armen Det er et kjempetilbud på den nå I tillegg til maskinen fikk vi også med ekstrautstyr. Den ene er for å raspe grønnsaker og slikt, mens den andre er vi ikke helt sikekr på. Men tror det kan ha noe med å mose forskjellig mat Koster 4490, og man sparer 3500 tror jeg det var Bollen er på 4.8 liter hvis jeg ikke husker feil :klø: De jeg har snakket med som har en selv sier at det går fint å bake to brød om gangen. For meg er det akkurat passe, da vi ikke har så mye plass å fryse ned ting jeg lager, så da er det like greit å heller bake flere ganger Har sendt flere bilder til både mamma og søstrene mine Og når foreldrene mine kommer på besøk i helgen skal jeg vise den frem hele tiden Fått hedersplass på kjøkkenbenken Endret 21. oktober 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. oktober 2010 #972 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ååååh frieri planer :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 21. oktober 2010 #973 Del Skrevet 21. oktober 2010 Gratulerer med kjøkkenmaskin! Hadde jeg ikke allerede hatt en Kenwood Major, så hadde jeg helt klart kjøpt en sånn. Jeg har hørt mye bra om dem, i tillegg til at de er veldig fine å se på. God baking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #974 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ååååh frieri planer :rødme: :rødme: Gratulerer med kjøkkenmaskin! Hadde jeg ikke allerede hatt en Kenwood Major, så hadde jeg helt klart kjøpt en sånn. Jeg har hørt mye bra om dem, i tillegg til at de er veldig fine å se på. God baking! Så langt har jeg bakt brownies og skillingsboller, og jeg er kjempe fornøyd! Sambo er også fornøyd for han får boller Gleder meg til å prøve ut andre oppskrifter etter hvert, for dette går unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #975 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Da var fotoboken min i bestilling, men vimsete som jeg er så har gateadressen min på ett eller annet vis forsvunnet fra profilen min der jeg bestilte, så vet ikke om den kommer frem i det hele tatt Jeg sendte mail til dem med en gang da jeg så det, og fikk tilbake at de har gitt beskjed videre og at de håper at det ikke blir noe tull med levering. Så da var det bare å vente da... Endret 21. oktober 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. oktober 2010 #976 Del Skrevet 21. oktober 2010 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. oktober 2010 #977 Del Skrevet 22. oktober 2010 Så herlig at boken er ferdig, gleder meg til å høre hvordan det går Kjempetøff kjøkkenmaskin, jeg vil også ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 22. oktober 2010 #978 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg gleder meg jeg også! Om han ikke er hjemme akkurat på dagen er det jo ingen krise, den må jo feires uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 22. oktober 2010 #979 Del Skrevet 22. oktober 2010 En skikkelig god helg og masse lykke til med frieri!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #980 Del Skrevet 22. oktober 2010 Spennende Så herlig at boken er ferdig, gleder meg til å høre hvordan det går Kjempetøff kjøkkenmaskin, jeg vil også ha Nå gleder jeg meg kjempe mye også Håper dagene går fort slik at boken kommer i postkassen fortest mulig For da er det ingenting som burde være i veien for å gjennomføre dette her :rødme: Den er kjempe flott å bruke! I går bakte jeg både browniekake og skillingsboller, og det var en fryd Jeg gleder meg jeg også! Om han ikke er hjemme akkurat på dagen er det jo ingen krise, den må jo feires uansett! Det er sant, feirers skal det uansett Gleder meg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå