Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

:klø:

Jeg er jammen meg ta usikker på om jeg noen gang har vært innom her hos deg jeg....?

Jaja, bedre sent enn aldri, er det ikke det man bruker å trøste seg med?

Snart operasjon på deg altså. Kan dere begynne med prøving rett etterpå, eller må du vente noen måneder for å se om alt er bra?

:vinke:

Ut i fra det jeg fikk beskjed om når jeg først var innom sykehuset var at vi kunne starte å prøve igjen så fort jeg følte meg klar for det etter operasjonen. Så da håper jeg at det ikke tar så lang tid før vi er igang igjen :jepp:

Hørte ut som en litt tøff rekonvalesenstid. Håper det blir så greit som mulig for deg!

Ha en flott helg :klemmer:

Håper det blir noen greie uker etterpå, men jeg er forberedt på at ting kommer til å ta tid :jepp:

Ha en flott helg du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sambo er på vei hjem fra Italia nå, så da holder jeg på med tidenes oppryddning :fnise:

Har kastet halvparten av klærne i klesskapet mitt, kastet mye unødvendige ting som bare står og samler støv og skal nå til med å ta badet og stuen. Det er så utrolig godt å se rundt i leiligheten at den blir mer åpen med en gang man kaster litt, for vi har jo ikke så stor leilighet. Så jeg håper at vi kan flytte herfra før det kommer barn til verden :jepp:

Jeg skal også lage god middag til sambo når han kommer hjem, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal lage :klø: Noen som har tips? :)

Ha en god helg alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med noe indisk...?

Vi hadde Tikka Masala marinert kyllingfilet i går, som jeg marinerte for to døgn siden (men det trenger du jo ikke). Og ris og nanbrød med tsatsiki...mmmmm - kjempegodt. Og i dag lukter det litt indisk i leiligheten her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig å få kastet ting. Holder på med det samme her og. Noen ganger føles det litt brutalt, men man savner som regel ikke tingene man har kastet/gitt bort senere :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med en skikkelig opprydning :) Man samler på altfor mye skrot altså :ler:

Herlig at sambo kommer hjem, kos dere masse med deilig mat i kveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du koser deg med sambo hjemme igjen :hjerte:

Det er herlig :hjerte:

Innom og ønsker deg en fin dag! :klemmer:

Takk for det! Håper du får en flott dag også :klemmer:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig dårlig til å legge igjen neon ord i min egen bok, men ska prøve å bli flinkere til det :jepp:

Hadde en kjempe flott helg :rødme: Fikk både kvalitetstid bare jeg og sambo, i tillegg til at vi dro hjem i helgen for å være med søskene mine. Kjempe koselig :strix:

Så langt denne uken har jeg ikke gjort noe som helst nesten :fnise: Sovet lenge hver eneste dag, med ny rekord i dag - 13.30 :hakeslepp: Men jeg får skylde på at jeg trenger å lade batteriene mine til neste uke :jepp:

Har fått klærne jeg bestilte fra Ellos og H&M nå, og jeg er kjempe fornøyd! :hoppe: BLe nesten ikke noe returer :fnise:

Nå får jeg prøve å gjøre noe her hjemme, og så skal jeg komme sterkere tilbake :vinke:

Ha en flott dag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt handlet inn mye god og myke klær :jepp: Kan slenge inn noen bilder av det jeg er mest fornøyd med :jepp:

15-7395_F.jpg

DXL865_76026_08004_25_4991.jpg

DXL865_79060_07000_24_2159.jpg

DXL865_77818_07000_54_4743.jpg

Men siden det ble litt returer på meg tror jeg at jeg må inn og kjøpe noen ting til :sjenert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fint du har kjøpt Småkjekset :)

Skal en tur innom H&M i dag selv, for å se etter flere gravidebukser. Men det er ikke så lett å finne noen som passer synes jeg. Er visst litt kresen :rodme:

Ha en fin helg videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med unntak av den første jakka så har jeg kjøpt akkurat de samme klærne, bare i andre farger :ler:

Må si du har godt smak :lur:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den første jakka jeg da :fnise: Den er kjempegod!

Fikk veldig lyst på den cardiganen og genseren der.. ;)

(Du hadde visst ramlet ut av mine innlegg :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jakken kan anbefales ja, den er deiglig :rødme:

Du har visst ramlet ut av mine innlegg også, så jeg tussler inn og legger igjen et spor hos deg nå jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med operasjonen Småkjekset :klem:

Takk for det :) Men den er blitt utsatt (husker ikke om jeg har skrevet det tidligere :sjenert:)

Så nå venter jeg i spenning på ny telefon fra kirurgen om ny dato :jepp:

Men i dag skal jeg avgårde til Skien til konsultasjon hos øre-nese-hals spesialist sli kat han kan få undersøkt stemmebåndet mitt, så da håper jeg at alt går fint der :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...