Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helsikes tanta!!! Syns a er mer enn lovlig vrang, assa!!

Ellers var det godt å høre at det ordner seg med operasjon for deg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke kommet noe mer i kveld, bare litt brunt på papiret, så kanskje vi klarte å skremme henne bort :lur:

Hun var jo her nå nettopp, så synes virkelig at hun kan holde seg unna nå :jepp:

Gleder meg virkelig til å dra hjemover nå, og om 18 timer er vi der :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende det er noe annet da:) Festeblødning...:)

Ha en super helg!!

:klemmer::klemmer:

Hehe, er nok bare kroppen min som atter en gang tuller med meg :fnise: Begynner å bli lei, men får bare holde ut :jepp:

Håper du får en fantastisk helg også :)

:klemmer:

Good helg til Småkjekset, håper dere koser dere masse. Nå har jeg ikke lest forrige siden, har du fått dato for operasjon enda?

Har ikke fått vite noe dato for operasjon enda, men jeg skulle få vite det i løpet av foørstkommende mandag :jepp: Så jeg venter i spenning :)

Håper du får en flott helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

Da var jeg hjemme igjen fra en strålende helg, fyllt med familiebesøk og ikke minst bryllupsfest!

Det var en fantastisk kveld, og jeg hadde ikke mindre enn tre kamera med meg for å forevige den :)

Har hatt noe småspotting de siste dagene, men så lenge det ikke lbir mer enn det er det greit :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :vinke:

Hun der tanta di er av den mer schitsofrene sorten! Kanskje hun burde forsvinne for en stund.. En god stund. Sånn ca 9 mnd tenkte jeg :jepp: Håper operasjonen får en invirkning og at kanskje syklusen stabiliserer seg også.

:hoppe: for strålende helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med legen i dag, og i løpet av fredag skal jeg få en dato for operasjon. Og mest sannsynlig blir det nå i september :)

Nå må jeg gjøre meg klar, skal på kino med kjæresten for å se Salt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da kan du jo bli ferdig på null komma niks og komme i gang med babylaginga igjen ;) (selv om jeg jo skjønner at en operasjon er store greier og ikke bare å "bli ferdig" med. Har hatt flere selv).

Kos dere på kino :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...