*lilly* Skrevet 2. september 2010 #701 Del Skrevet 2. september 2010 Kos deg på bryllupsfest i helga :rødme: Og tanta har å holde seg laaaangt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. september 2010 #702 Del Skrevet 2. september 2010 Helsikes tanta!!! Syns a er mer enn lovlig vrang, assa!! Ellers var det godt å høre at det ordner seg med operasjon for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. september 2010 Forfatter #703 Del Skrevet 2. september 2010 Det har ikke kommet noe mer i kveld, bare litt brunt på papiret, så kanskje vi klarte å skremme henne bort Hun var jo her nå nettopp, så synes virkelig at hun kan holde seg unna nå Gleder meg virkelig til å dra hjemover nå, og om 18 timer er vi der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 2. september 2010 #704 Del Skrevet 2. september 2010 Kan jo hende det er noe annet da:) Festeblødning... Ha en super helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 3. september 2010 #705 Del Skrevet 3. september 2010 Good helg til Småkjekset, håper dere koser dere masse. Nå har jeg ikke lest forrige siden, har du fått dato for operasjon enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. september 2010 Forfatter #706 Del Skrevet 3. september 2010 Kan jo hende det er noe annet da:) Festeblødning... Ha en super helg!! Hehe, er nok bare kroppen min som atter en gang tuller med meg Begynner å bli lei, men får bare holde ut Håper du får en fantastisk helg også Good helg til Småkjekset, håper dere koser dere masse. Nå har jeg ikke lest forrige siden, har du fått dato for operasjon enda? Har ikke fått vite noe dato for operasjon enda, men jeg skulle få vite det i løpet av foørstkommende mandag Så jeg venter i spenning Håper du får en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. september 2010 Forfatter #707 Del Skrevet 3. september 2010 Da var jeg nesten klar for avreise, så da ønsker jeg dere alle en kjempe flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 3. september 2010 #708 Del Skrevet 3. september 2010 Goood tur & Goood helg Småkjekset!!! Kos deg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 3. september 2010 #709 Del Skrevet 3. september 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 3. september 2010 #710 Del Skrevet 3. september 2010 God tur og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. september 2010 #711 Del Skrevet 4. september 2010 god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 4. september 2010 #712 Del Skrevet 4. september 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 5. september 2010 #713 Del Skrevet 5. september 2010 God helg videre småkjekset, håper du hadde det fint i bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. september 2010 #714 Del Skrevet 5. september 2010 Håper du hadde en flott helg, og at tanta aldri kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 5. september 2010 #715 Del Skrevet 5. september 2010 Håper helgen har vært fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. september 2010 #716 Del Skrevet 5. september 2010 Håper du har kost deg masse i bryllupsfest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. september 2010 Forfatter #717 Del Skrevet 6. september 2010 Da var jeg hjemme igjen fra en strålende helg, fyllt med familiebesøk og ikke minst bryllupsfest! Det var en fantastisk kveld, og jeg hadde ikke mindre enn tre kamera med meg for å forevige den Har hatt noe småspotting de siste dagene, men så lenge det ikke lbir mer enn det er det greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. september 2010 #718 Del Skrevet 6. september 2010 Heia Hun der tanta di er av den mer schitsofrene sorten! Kanskje hun burde forsvinne for en stund.. En god stund. Sånn ca 9 mnd tenkte jeg Håper operasjonen får en invirkning og at kanskje syklusen stabiliserer seg også. for strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. september 2010 Forfatter #719 Del Skrevet 6. september 2010 Har snakket med legen i dag, og i løpet av fredag skal jeg få en dato for operasjon. Og mest sannsynlig blir det nå i september Nå må jeg gjøre meg klar, skal på kino med kjæresten for å se Salt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 6. september 2010 #720 Del Skrevet 6. september 2010 Oi, da kan du jo bli ferdig på null komma niks og komme i gang med babylaginga igjen (selv om jeg jo skjønner at en operasjon er store greier og ikke bare å "bli ferdig" med. Har hatt flere selv). Kos dere på kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå